با نیک مد استایل در زیبایی به روز باشید

اکنون خرید کنید : »» جدیدترین مدلهای کفش صندل زنانه ««

اغلب خانم ها دوست دارند قد بلند تر دیده شوند و همیشه یک جفت کفش پاشنه بلند در کمد خود دارند.

کفش پاشنه بلند در مهمانی ها و مجالس از اهمیت بالایی برخوردار است، ممکن است انتخاب کفش پاشنه بلند برای مواقع مختلف کمی سخت باشد پس در این مقاله به شما درباره پاشنه انواع کفش توضیح خواهیم داد.

دلیل اصلی پوشیدن کفش پاشنه بلند

خیلی واضح است که همه خانم ها دوست دارند یک جفت کفش پاشنه بلند داشته باشند به علاوه اینکه کفش های پاشنه کوتاه و تخت هم دارند. از این کفش ها برای کارهای روز مره استفاده می کنند اما از کفش پاشنه بلند برای مواقعی که موقعیت مهمی وجود دارد بیشتر استفاده می کنند.

در موقع خرید کفش مجلسی زنانه و خرید کفش راحتی زنانه خانم ها حساسیت بیشتری به خرج می دهند.

در این قسمت انواع پاشنه های کفش زنانه را نام می بریم:

  • کفش پاشنه کوبایی

پاشنه این نوع کفش ها از مدل های مردانه الهام گرفته اند و معمولاً بلندی این پاشنه ها از کوتاه تا متوسط در بازار موجود است و اغلب مدل های آکسفورد، آنکل بوت، لوفر از این نوع پاشنه برخوردار هستند.

  • کفش پاشنه بلاک

پاشنه این نوع کفش خیلی زیبا است و می تواند وزن بیشتری را نسبت به پاشنه های باریک تر تحمل کند و این کار باعث می شود که فشار کمتری به قسمت جلو و سینه پا وارد شود و در زمان ایستادن راحتی بیشتری خواهید داشت.

  • کفش پاشنه کاما

معمولاً پاشنه این نوع کفش ها به مد روز می باشد، همانطور که از نامش پیدا است ظاهری مثل کاما دارد. اغلب ظاهر آن هلالی شکل و با مدل های روز است و می تواند نگاه ها را به خود جذب کنید.

  • کفش پاشنه دکوری

فکر نمی کنم چیزی زیباتر از پاشنه های دکوری در ذهن سراغ داشته باشید؟ زمانی که همه طراحان در طراحی کفش خلاقیت هایشان را کاملاً به روز می کنند تنیجه زیبایی خلق می شود و فرد می تواند از کفش جدید در طول هفته استفاده کند.

  • کفش پاشنه مخروطی

معمولاً پاشنه این نوع کفش ها بسیار ضخیم و محکم است و در انتهای کفش هم قرار می گیرد و در زمان ایستادن احساس راحتی بیشتری خواهید داشت، کفش پاشنه مخروطی در انواع مدل های پاشنه کوتاه و بلند همیشه روی مد است.

این نوع کفش در زمان خرید کفش مجلسی زنانه بسیار مورد پسند قرار می گیرد.

 

 

  • کفش پاشنه فلر

این مدل پاشنه دقیقاً مثل شلوار های فلر در دوران دگرگونی و تحول مد یعنی می توان گفت دهه هفتاد بسیار محبوب بوده‌اند. ویژگی پاشنه مدل فلر این است که در انتهای کفش باریک تر می شود و کم کم به سمت نوک کفش پهن می شود.

  • کفش پاشنه بلند

کفش پاشنه بلند انواع مختلفی دارد و حداقل بلندی هر پاشنه ده سانتی متر است و گاهی بلندی بیشتری هم دارد. بیشترین مدل های رایج کفش پاشنه بلند مدل های پامپ، استیلتو و انواع صندل ها می باشد.

  • کفش پاشنه فرانسوی

این نوع پاشنه ها اغلب با نام پاشنه لویی یا پفی در بازار شناخته می شوند، باید گفت نوع دیگری از مدل های پاشنه قرقره ای می باشد. این مدل کفش هم مانند پاشنه فرانسوی در انتهای کفش پهن می شود و در وسط پاشنه نازک می شود و به سمت پایین و نوک پاشنه که می آید منحنی می شود.

  • کفش پاشنه بچه گربه ای

اگر در زمان راه رفتن احساس راحتی ندارید و یا قد بلندی دارید و نمی خواهید با پوشیدن کفش خیلی بلند دیده شوید می توانید از کفش های پاشنه بچه گربه ای استفاده کنید. اغلب خانم ها در زمان خرید کفش زنانه از این مدل انتخاب می کنند.

manager
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *