جذاب ترین علل استفاده از کفش صندل رو فرشی در منزل

 

امروزه کاربرد و استفاده از کفش صندل زیاد شده است و این گستردگی بیشتر مخصوص خانم هاست بیشتر به دلیل پیشرفت در صنعت مد در خواست خانم ها برای تنوع در صندل ها هم بیشتر شده است.

همیشه صندل های رو فرشی به دلیل تنوع و راحتی در پا طرفداران زیادی داشته اند و دارند. بیشتر خانم ها ترجیح می دهند در مهمانی ها از صندل رو فرشی استفاده کنند که هم در پا راحت باشد و هم زیبا.

صندل های رو فرشی از طیف رنگی بالایی برخوردار هستند و رنگ های شاد زیادی دارند و همینطور متنوع هستند و مناسب برای هر نوع سلیقه ای می باشند.

برای خرید کفش صندل مناسب باید تمام نکات مهم که در سلامت پا ها موثر هستند نیز را در نظر بگیرید.

چند نکته مهم و طلایی را برای شما قبل از خرید کفش صندل زنانه رو فرشی را توضیح می دهیم که عبارتند از:

  • صندلی که انتخاب می کنید باید در پا احساس راحتی داشته باشید.
  • صندلی که برای تابستان انتخاب کنید به گونه ای طراحی شده باشد تا هوا از آن عبور کند و پا در صندل عرق نکند و دچار بیماری های قارچی و پوستی نشوید.
  • ظاهر زیبایی داشته باشد.
  • صندلی که برای زمستان انتخاب می کنید طوری طراحی شده باشد که پا را گرم نگه دارد. تا انگشتان پا سرد نشود.

 

صندل های رو فرشی چه انواع و جنسی دارد؟

معمولاً صندل های رو فرشی از جنس های مختلف دوخته می شود:

  • پنبه ای: صندل پنبه ای از الیاف طبیعی درست می شود و رطوبت پا را به خود جذب می کند. پا در صندل پنبه ای می تواند نفس بکشد. پس بهتر است در فصل گرما از صندل پنبه ای استفاده کنید تا عرق پا را بگیرد.
  • پشمی: زمانی که هوا سرد باشد بهترین گزینه برای انتخاب صندل رو فرشی پشمی است که پا را گرم نگه دارد و همین طور با دوام است.
  • جیر: این نوع جنس ضد آب است و کمی گرما به پا می بخشد. این نوع صندل مناسب فصل بهار است و برای روزهای سرد هم مناسب است.
  • پلاستیکی: برای کف صندل های رو فرشی بیشتر از پلاستیک استفاده می شود، به این دلیل که دوام بیشتری به صندل می دهد، استحکام و انعطاف پذیری بیشتری دارد.
  • چرمی: این جنس طرفداران زیادی دارد به این دلیل که ضد آب است و عبور هوا به راحتی انجام می شود.
  • فومی: جنس آن خیلی نرم و راحت است و شکل پا را به خود می گیرد.

بهتر است برای خانه ای که کف پوش چوبی دارد از چه صندل هایی استفاده کنیم؟

گزینه مناسب برای خانه های که کف پوش چوبی دارد استفاده از صندل هایی است که لایه بیرونی پلاستیکی دارد. استفاده از این صندل ها باعث می شود تا مچ پاها اذیت نشود.

بهتر است بر روی موکت و یا فرش چه صندلی بپوشیم؟

باید به شما بگوییم که راه رفتن بدون دمپایی و صندل در خانه خوب نیست بازهم اگر کولر روشن باشد و هوای خانه خنک باشد اما  پا عرق می کند و پرز و مو به پای شما می چسبد و باعث می شود هم فرش و سرامیک لکه دار شود و هم پا پوستش زشت و ترک دار شود.

سایز مناسب برای صندل رو فرشی کدام است؟

این را باید بدانید که سایز کفش صندل با کفش فرق دارد. اگر عادت دارید درخانه جوراب بپوشید صندل گشاد تری بپوشید. بعضی از افراد دوست دارند صندل کیپ پا بگیرند اما باید بگوییم از صندلی استفاده کنید که پا در آن احساس راحتی کند.

چگونه صندل رو فرشی را بشوییم؟

اگر در خانه از صندل پنبه ای استفاده می کنید که به راحتی در ماشین لباس شویی می توانید بشویید. از آب خیلی داغ استفاده نکنید بهتر است آب ولرم و یا سرد باشد. اگر با دست می شویید حتماً حواستان باشد خیلی فشار وارد نکنید. برای شستن صندل جیر یا چرم بهتر است از پارچه مرطوب استفاده کنید.

آیا صندل حوله ای لازم است؟

بعد از حمام بهتر است از صندل حوله ای استفاده کنید تا با پای خیس بر روی فرش یا کف پوش قدم نزنید. بعد از خشک شدن پا ها حتماً صندل های حوله ای را در جایی قرار دهید تا خشک شوند تا بو ناخوشایند نگیرند.

به شما پیشنهاد می شود برای خرید اینترنتی کفش صندل حتما به فروشگاه اینترنتی کفش صندل مراجعه کنید تا بتوانید در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید.

 

 


راهنمای خرید این مقاله

»»  خرید اینترنتی انواع کفش صندل

»» خرید بهترین کفش صندل زنانه

 »» خرید بهترین کفش صندل مردانه ارزان


 

manager
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *