خرید اینترنتی انواع کفش صندل زنانه و تحویل درب منزل

 

در فصل تابستان ما بیشتر وقت خود را در خارج از خانه به سر می بریم. برای قدم زدن های طولانی و یا پیاده روی باید کفشی مناسب به پا کنیم. کفش و صندل ها باید متناسب با لباس ها خریداری شوند. از صندل های لژدار گرفته تا پاشنه بلند و باله می توانند استایلی منحصر به فرد به ظاهر شما ببخشد.

در این مقاله چند مدل از صندل های زیبا و کاربردی که هر خانم باید در جاکفشی خود داشته باشد به شما معرفی می کنیم تا بتوانید با انواع صندل های زنانه آشنا شوید و خرید کفش صندل خود را به راحتی انجام دهید.

ویژگی های انواع کفش صندل زنانه

صندل های زنانه به صورت معمول سبک هستند و اجازه می دهند پاها در هنگام گرمای تابستان به خوبی نفس بکشند. اگر قصد خرید کفش صندل زنانه را دارید باید قبل از آن در مورد مدل دلخواه خود تصمیم بگیرید. یکی از نکاتی که باید در هنگام خرید کفش صندل در نظر بگیریم، فعالیتی است که در طول روز با آن مواجه هستیم و موقعیت هایی که باید کفش صندل را به پا کنیم. در ادامه به بررسی 5 مدل صندل زنانه پر کاربرد می پردازیم.

  • کفش های بدون پاشنه باله و عروسکی

این مدل صندل از انواع کفش های باله الهام گرفته است. این نوع کفش ها بیشتر رویه پا را گرفته و بسیار سبک هستند. در بعضی از مدل های این نوع صندل، جلوی کفش با روبان بسته می شود و جزئیات زیبا و ظریفی دارند. به علت داشتن تطبیق پذیری بالای صندل های باله، به راحتی با انواع لباس ها ست می شوند.

  • صندل های بند دار

صندل های بند دار انواع بسیار مختلف و متنوعی دارند. به صورت معمول این نوع صندل با بند های ظریف و نازک ظاهری مجلسی دارند و با بند های پهن، مناسب برای استفاده روزمره می باشند.

  • صندل های پاشنه دار

در صندل های پاشنه دار، حتماً بلندی پاشنه و راحتی را در نظر داشته باشید. همه میدانیم راه رفتن با پاشنه بلند کمی سخت تر از کفش های پاشنه کوتاه می باشد. از این رو استفاده از این نوع کفش ها تنها در هنگام مهمانی توصیه می شود. در هنگام خرید اینترنتی کفش صندل به این نکته توجه فرمایید.

  • صندل های لژدار

این نوع صندل، برای ست شدن با پیراهن های ساده و یا لباس کژوال بسیار مناسب می باشد و راه رفتن با آن ها بسیار راحت تر از صندل های پاشنه دار می باشد.

  • صندل های پشت باز

صندل های پشت باز از سال پیش به بازار وارد شدند و طرفداران زیادی پیدا کردند. مدل هایی از این نوع کفش با گلدوزی های زیبای رویه آن، رنگ و لعاب زیبایی به فصل تابستان خواهند داد. فروشگاه اینترنتی کفش صندل تمامی مدل های ذکر شده را با بیشترین تنوع در اختیار شما قرار داده است تا بتوانید به راحتی مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

چه مدل صندل زنانه مناسب فصل تابستان خواهد بود؟

  • توجه به قوس صندل زنانه

کفش های صندل باید قوس کف پا را به خوبی در بر بگیرد. این نوع صندل مانع بروز خستگی، گرفتگی عضلات و ظاهر شدن تاول در پا می شود.

  • وجود بند چرمی ضروری است

در هنگام خرید کفش صندل زنانه دقت کنید که حتماً بندی چرمی در پشت کفش وجود داشته باشد تا مانع حرکت پای شما به عقب یا جلو شود.

  • اندازه صندل باید بزرگتر از سایر کفش های شما باشد

کفش های صندل باید کمی بزرگ‌تر از کفش های دیگر شما باشد.پس هنگام خرید کفش صندل، باید کفشی را انتخاب کنید که به عضو مهم شما یعنی پا فشار وارد نکند.

  • ارتفاع پاشنه صندل نباید از 4 سانتی متر بیشتر باشد.

پوشیدن کفش های پاشنه بلند باعث می شود وزن بدن به صورت مساوی بر پاها تقسیم نشود و این باعث کوتاه شدن عضلات ساق پا و ضخیم شدن تاندون آشیل خواهد شد.

 

 

 


راهنمای خرید این مقاله

»»  خرید اینترنتی انواع کفش صندل

»» خرید بهترین کفش صندل زنانه

 »» خرید بهترین کفش صندل مردانه ارزان


 

manager
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *