خرید اینترنتی زیباترین کفش های صندل زنانه خانگی

 

همیشه به ما گفته‌اند که پا قلب دوم انسان است، پس زمان خرید کفش صندل باید به نکاتی درباره استاندارد بودن صندل دقت کنیم.

تولیدکنندگان صندل های زنانه همیشه در حال تنوع بخشیدن به مدل های صندل های زنانه هستند تا محصول جدیدی روانه بازار کنند.

در این میان به دلیل اینکه بانوان همیشه در فصل گرما و همین‌طور در خانه و مهمانی ها دنبال صندل های شیک و امروزی هستند تا با استایل و لباسشان ست کنند. گفتنی است که صندل زنانه بیشتر در تابستان کاربرد دارد و می توان گفت خرید کفش صندل  مناسب، یکی از دغدغه های امروزه افراد می باشد.

در این مقاله ما به شما زیباترین و خاص ترین صندل های زنانه را معرفی می کنیم تا هنگام خرید آگاهی بیشتری داشته باشید.

یک صندل زیبای زنانه چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟

ویژگی های یک صندل زنانه مرغوب به شرح زیر است:

  • باید در هنگام راه رفتن در پا راحت باشد و آزادی کافی را داشته باشد.
  • باید بند روی صندل با دوام باشد تا در زمان پیاده راه رفتن پاره نشود و راحت و نرم باشد.
  • کفی صندل زنانه مناسب باید انعطاف پذیر و نرم باشد و اگر امکان دارد طبی باشد.
  • زیره صندل باید مقاوم باشد و از شیارهای مناسب در زیره صندل به کار رفته باشد تا بر روی سطح های ناهموار مقاومت کافی داشته باشد تا از لیز خوردن فرد جلوگیری کند.

مشخصه های یک صندل خوب

سبکی و راحتی

برای خرید کفش صندل خوب و راحت همیشه طوری طراحی می شود که قسمت انگشتان پا و مچ پا و پاشنه پا را اذیت نکند و به معنای واقعی پا در وضعیت مناسبی قرار بگیرد.

مثلاً در میان صندل های موجود در بازار صندل لا انگشتی بیشترین ناراحتی را برای پا ایجاد می کند؛ یعنی هنگام پوشیدن و راه رفتن با آن احساس راحتی کافی ندارید.

انعطاف پذیری کافی

  انعطاف پذیری به این معنی است که بعد از پوشیدن صندل و گذشت مدتی صندل مخصوصاً اگر با جنس چرم باشد فرم پای فرد را به خود بگیرد، پس هنگام خرید نمی شود به این نکته توجه زیادی کرد چون این نکته بعد از گذشت مدتی بعد نمایان می شود. اما در هنگام خرید توجه کافی را داشته باشید و استحکام صندل را بسنجید.

دوام بالا

یکی از ویژگی های مهم صندل با دوام بودن آن است، همیشه از جنس هایی استفاده کنید که زود ترک نخورند و شکننده نباشند. در بعضی از موارد رویه صندل خیلی زود پوسته پوسته می شود؛ مخصوصاً اگر جنس رویه چرم باشد.  در هنگام خرید کفش صندل به این نکات حتما توجه نمایید.

با انواع صندل های زنانه بیشتر آشنا شوید

صندل های تخت زنانه: صندل های زنانه تخت باید طوری طراحی شده باشد تا هنگام راه رفتن راحت باشد. این گونه صندل ها مناسب برای منزل و روی فرش هستند و برای مهمانی ها هم مناسب هستند.

صندل های لژدار زنانه:  طراحی این نوع صندل ها به گونه ای است ک در قسمت زیره صندل دارای لژ باشد و کفی صندل صاف و تخت در نظر گرفته شده است.

هنگام خرید کفش صندل زنانه دقت داشته باشید که این نوع صندل ها مناسب برای مهمانی های رسمی و دوستانه می باشد و اگر مایل هستید در مهمانی ها بدرخشید گزینه خوبی به حساب می آید.

صندل های پاشنه دار زنانه: همانطور که می دانید و از نام این صندل ها پیدا است این نوع صندل ها دارای پاشنه های بلند و یا کوتاه و یا نازک و یا ضخیم هستند و ظاهری زیبا دارند که بیشتر در مهمانی ها و مراسم عروسی کاربرد دارند و اغلب این نوع صندل ها با عنوان صندل مجلسی نامگذاری می شوند.

صندل های زنانه لا انگشتی: این صندل ها در بین بانوان محبوبیت زیادی دارد و برای مسافرت و خانه و استخر و کنار ساحل مناسب است به این دلیل که وزن کمی دارد و سبک است و معمولاً در پا راحت است مورد استقبال زیادی قرار می گیرد.

صندل های زنانه لا انگشتی از تنوع بالایی برخوردار هستند؛ اما توصیه می شود برای پیاده روی های طولانی از این نوع صندل ها استفاده نکنید. به این دلیل که می تواند در دراز مدت برای شما مشکلات زیادی را به وجود بیاورد.

صندل های جلوباز زنانه: این صندل ها به این دلیل که در قسمت جلویی باز هستند به این نام شهرت دارند. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که علاقه دارید صندل را بدون جوراب بپوشید این نوع صندل مناسب شما است.

صندل های زنانه جلو بسته: این نوع صندل قسمت جلویی آن بسته است و در فصل های مختلف قابل استفاده است. در هنگام راه رفتن از پا محافظت می کند. یکی از مزیت های این نوع صندل ها راحتی پا در آن است.

شما می توانید به آسانی با خرید اینترنتی کفش صندل از فروشگاه اینترنتی کفش صندل، از انواع تنوع در طرح های مختلف صندل بازدید نمایید و صندل مورد نظر خود را سفارش دهید.

 


راهنمای خرید این مقاله

»»  خرید اینترنتی انواع کفش صندل

»» خرید بهترین کفش صندل زنانه

 »» خرید بهترین کفش صندل مردانه ارزان


 

manager
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *