کفش صندل زنانه پاشنه دار

 

آگاهی لازم درباره انواع مدل های معروف کفش پاشنه بلند برای خانم ها نیاز به یک مهارت دارد که دانستن آن ها مفید است. از طرفی اگر شما بخواهید خرید خود را اینترنتی انجام دهید پس لازم است اول نام کفشی که می خواهید بخرید بدانید بعد به دنبال آن بگردید و خرید کفش مجلسی زنانه خود را انجام دهید.

این را به خاطر داشته باشید که استفاده از کفش پاشنه بلند می تواند یک حس قدرت و زنانگی را به خانم ها القا کند، خرید کفش زنانه همیشه با هیجان همراه است.

چرا خانم ها باید کفش پاشنه بلند داشته باشند؟

خیلی از خانم ها همواره حداقل یک جفت کفش پاشنه بلند باید در کمد خانه خود داشته باشند. استفاده از کفش پاشنه دار زنانه به ویژه در مجلس عروسی یا دورهمی خیلی اهمیت دارد.

یک دلیل مهم دیگر که برای داشتن یک جفت کفش پاشنه بلند لازم است کشیده تر شدن پاهای خانم ها است. زمانی که خانم ها به ویژه بانوان قد بلند از کفش پاشنه دا استفاده می کنند پاهای آن ها کشیده تر نشان داده خواهد شد. اگر خانم ها از کفش پاشنه دار استفاده کنند باید تعادل خود را حفظ کنند و چاره ای جز آن هم نیست.


جهت »» خرید کفش صندل زنانه  «« کلیک کنید


مدل های کفش های پاشنه بلند زنانه

در طول این سال ها در دنیای مد و فشن تغییرات زیادی ایجاد شده است.قستی از این تغییرات مربوط به کفش های پاشنه بلند است که در دنیای عجیب و غریبی انواع مدل وجود دارد. در این قسمت به تعدادی از آنها اشاره خواهیم کرد:

پاشنه کوبایی

یکی از مدل های معروف کفش زنانه پاشنه بلند مدل کوبایی است که با الهام گرفتن از کفش های مردانه می باشد. بلندی پاشنه آن کوتاه تا متوسط می باشد و ظاهر پاشنه کفش اغلب پهن و پر است.اما ظاهر ان کمیمخروطی است.

پاشنه بلاک

یکی دیگر از مدل های معروف کفش پاشنه بلند مدل پاشنه بلاک می باشد و با وجود پوشیدن این کفش ها خانم ها در موقع ایستادن حس خیلی راحی دارند و علاوهبر زیبایی فشار کمی هم به پاها وارد می شود.

پاشنه مخروطی

دردنیای مد پاشنه مخروطی خیلی مورد استفاده است و از انواع مدل های معروف کفش پاشنه دار می باشد. با گذشت زمان پوشیدن کفش پاشنه بلند حس خوبی را به خانم القا می کند. دلیل آن هم پاشنه های ضخیم و محکم و نوک تیز و باریک آن است.

پاشنه کاما

جدیدترین مدل کفش پاشنه دار مدل پاشنه پاما است. این مدل کفش ها ظاهری غیر عادی دارند اما باز هم مورداستقبال خانم ها قرار می گیرند.

برای خرید کفش زنانه و خرید کفش مردانه می توانید به فروشگاه اینترنتی نیک مد مراجعه کنید و از تنوع کارها دیدن کنید.

پاشنه فلر

در دهه هفتاد کفش پاشنه فلر بسیار محبوب بود و خانم های زیادی در زمان خرید کفش زنانه به سراغ این مدل پاشنه می رفتند. این مدل کفش در بخش انتهایی باریک می شود و کم کم دربخش نوک پاشنه پهن خواهد شد.

پاشنه فرانسوی

این مدل کفش چندین اسم دارد پاشنه پفی یا لویی یا فرانسوی است. پاشنه کفش فرانسوی در قسمت انتهایی پهن می شود و در قسمت وسط نازکو نوک پاشنه منحنی شکل می شود و این نوع پاشنه کوتاه است.

پاشنه بچه گربه ای

خیلی از خانم ها از پوسیدن کفش های پاشنه بچه گربه ای دوری می کنند؛ به این دلیل که با وجود چنین کفش هایی حس راحتی ندارند.

پاشنه قرقره ای

در زمان روکوکو و باروک کفش های مدل پاشنه قرقره ای خیلی مورد توجه قرار می گرفت. زمانی که خانم ها از این مدل کفش استفاده می کردند آرام قدم برمی داشتند تا نگاه ها را به خود جذب کنند.

ما در این مقاله تمام تلاش خود را کرده ایم تا بهترین مدل ها را به شما معرفی کنیم تا کمکی کرده باشیم.

 

 

manager
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *