اصول پوشیدن صندل مردانه

اصول پوشیدن صندل مردانه چگونه بهترین استایل با صندل مردانه را داشته باشید؟ با آغاز فصل تابستان و فصل گرما دیگر پوشیدن کفش و کتانی به اندازه قبل مرسوم نیست.

به دلیل گرمای بسیار زیاد در این فصل، خیلی از افراد ترجیح می دهند برای موقعیت های ساده از صندل ها استفاده کنند. صندل ها هم زیبا و هم بسیار خنک هستند و از داغ شدن و بو گرفتن پا ها جلوگیری می کنند.

اگر شما هم قصد دارید که یک استایل با صندل مردانه زیبا داشته باشید، ادامه مقاله را دنبال کنید.

اصول پوشیدن صندل مردانه

استایل مناسب صندل

  • صندل با شلوار

اگر هوا آفتابی نیست و یا اینکه میخواهید کمی ظاهر رسمی تری داشته باشید، می توانید از صندل و شلوار بلند استفاده کنید. برای ایجاد تعادل مناسب بین صندل و شلوار خود، می توانید

از شلوار های جین کم رنگ و صندل چرم مردانه استفاده کنید. به همراه این دو می توانید یک تی شرت ساده نیز بپوشید. برای استایل با صندل مردانه باید گفت که اگر فرد لاغری هستید، می توانید قوزک پا هایتان را نپوشانید. برای این کار لازم است که از شلوار های کوتاه استفاده کنید و یا شلوار های بلند خود را کمی تا کنید.


“جهت مشاهده جدیدترین مدلهای صندل مردانه روی لینک کلیک کنید”


  • صندل های چرمی

در بین تمامی صندل های موجود، زیبا ترین و پر کاربرد ترین آن ها، صندل های چرمی هستند. صندل های چرمی نیز مدل های بسیار زیادی دارند که می توانید با توجه به سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب کنید.

برای استایل با صندل مردانه خوب است بدانید که صندل های چرمی علاوه بر زیبایی، تنوع رنگ را نیز در اختیار شما می گذارند. همچنین یکی از خوبی های صندل چرم این است که می توانید آن ها را هم با لباس های راحتی و غیر رسمی بپوشید و هم اینکه از آن ها همراه لباس های لوکس و اسپرت استفاده کنید.

در انتخاب رنگ دقت کنید.

یکی از نکات مهم دیگر در انتخاب استایل با صندل، رنگ ها هستند. همیشه رنگ هایی که انتخاب می کنید باید با هم هماهنگی داشته باشند تا زیبا به نظر برسند؛ به همین دلیل اگر مهارت زیادی در انتخاب رنگ برای استایل با صندل مردانه ندارید، سعی کنید که ریسک نکنید و به روش ساده تک رنگ پیش بروید.

تمام رنگ ها را یکی کنید تا مطمئن شوید که اشتباه نمی کنید؛ اما اگر خیلی دوست دارید که استایل شما یک رنگ نباشد، می توانید از ترکیب های ساده استفاده کنید. برای مثال آبی و مشکی یک مکمل جذاب و کامل برای یکدیگر هستند که می توان از آن ها برای تیپ های غیر رسمی استفاده کرد.

مدل های مختلف صندل

در ادامه چند مدل از صندل های مشهور را برای شما شرح داده ایم :

  • APC

این مدل از صندل ها معمولا به دلیل انعطاف پذیری فوق العاده ای که دارند شناخته شده اند. صندل های این برند معروف معمولا رنگ کاراملی دارند

که برای استایل با صندل مردانه بسیار مناسب است. این صندل زیره ای عاج دار و با کیفیت دارد و می توانید از آن برای استایل های مختلف خود استفاده کنید.

  • صندل های یونان باستان

این مدل از صندل ها همان طور که از اسم شان پیدا است برای طراحی خود از یونان باستان الهام گرفته اند.

این صندل هابند های چرمی قهوه ای دارند و به قالب پا های شما در می آیند.

این مدل از صندل ها در بریتانیا بسیار محبوب هستند و بیشتر در طول فصل تابستان از آن ها استفاده می شود.

  • گوچی

برند گوچی که یکی از گران ترین برند های دنیا است، صندل های مختلفی تولید می کند که می تواند برای استایل با صندل مردانه برای شما بسیار مناسب باشد.

یکی از صندل هایی که این برند تولید کرده است، صندل ژله ای مردانه است.

این صندل با لاستیک شفاف و تعدادی وسایل تزئینی طلایی رنگ که آن را از دیگر صندل های بازار متمایز می کند

تزئین شده است. این صندل بسیار انعطاف پذیر است و می توانید از آن برای استایل های مختلف خود استفاده کنید.

  • COS

اگر به دنبال یک صندل راحتی می گردید، این مدل برای شما بسیار مناسبت است. این صندل می تواند برای استایل با صندل مردانه غیر رسمی خیلی خوب باشد.

این صندل رویه های پشمی نرمی دارد و در رنگ مشکی در بازار به فروش می رسد و می تواند برای تمامی افرادی که به دنبال یک صندل غیر رسمی نرم و راحت هستند، مناسب باشد.

  • Hereu

جنس چرم ها سبب مقاومت بسیار بالای آن ها شده است. این صندل حاشیه های زیبا و دوخت های کامل و کفی فومی نرم و راحتی دارد. همگی این ها باعث می شوند استایل با صندل مردانه با این مدل بسیار فوق العاده به نظر برسد.

  • پرادا

این صندل به عنوان یکی از صندل های لوکس بازار شناخته می شود که تولید ایتالیا است.

این صندل در ساخت خود از مواد با کیفیتی همچون پلاستیک و چرم و نقره استفاده می کند که همگی این ها منجر به تولید صندلی بسیار زیبا و با کیفیت شده است.

جمع بندی

در این مقاله در مورد چگونه بهترین استایل با صندل مردانه را داشته باشید؟ صحبت کردیم. در ابتدا در مورد پیشنهاد های مختلفی برای اینکه بگوییم چگونه می توانید یک استایل با صندل مردانه برای خود درست کنید دادیم. در ادامه نیز برخی از محبوب ترین صندل های بازار را نام بردیم و در مورد آن ها توضیح دادیم.

اصول پوشیدن صندل مردانه

manager
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *