انواع دمپایی مردانه از نظر جنس و نحوه ساخت

در این مطلب قصد داریم انواع دمپایی مردانه از نظر جنس و نحوه ساخت آنرا برای شما عزیزان بیشتر توضیح دهیم پس با مجله نیک مد همراه باشید و از مطالب نهایت استفاده را ببرید

دمپایی مردانه چرمی

دمپایی های چرم مردانه یکی از انواع محبوب و پرکاربرد در ایران هستند که سالانه به مقدار زیادی تولید می شوند. دمپایی مردانه چرمی که معمولاً از جنس چرم طبیعی و مصنوعی هستند بیشتر برای استفاده در بیرون از منزل و پوشیدن در محل کار برای آقایان بسیار مناسب و کاربردی است.

دلایل استقبال افراد از دمپایی مردانه چرم را می توان استحکام بالا، طرح و فرم های متنوع، شیک و شکیل بودن این گونه دمپایی ها دانست. اگر شما نیز در محل کار خود دمپایی مردانه می پوشید، مدل های چرمی دمپایی مردانه چرمی برای شما یک انتخاب ایده آل و شیک خواهد بود چراکه هم جنس مرغوب و بادوامی دارد، هم از لحاظ ظاهری شیک و زیبا است و هم مانع از عرق کردن پای شما می شود.
دمپایی مردانه چرم با برندهای مختلفی تولید می شوند و چون می توان آن ها را به دلیل زیبایی و جذابیت حتی در بیرون از خانه نیز استفاده کرد، بسیار طرفدار دارند.

دمپایی مردانه پلاستیکی

دمپایی مردانه پلاستیکی به طور کامل از انواع پلاستیک ساخته شده، از جمله دمپایی های مردانه بسیار سبک و کم وزن و راحت بوده و مناسب برای استفاده در حمام، سرویس بهداشتی، استخر، شنا و کنار ساحل است.

در نظر داشته باشید که بهتر است دمپایی های مردانه پلاستیکی را از 6 ماه یکبار و نهایتاً هر ساله تعویض نمایید چراکه به مرورزمان کیفیت خود را از دست می دهند و دیگر آن کارایی لازم را نخواهند داشت.

دمپایی حمام کفش شیما مدل 1516512

دمپایی مردانه حوله ای

دمپایی های مردانه حوله ای بسیار سبک و راحت بوده و در مکان هایی مانند استخرها و محیط های مخصوص شنا توسط آقایان مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل اینکه دمپایی های مردانه حوله ای کیفیت مناسبی را ندارند بهتر است از آنها را برای کوتاه مدت استفاده نمایید.

دمپایی مردانه خزدار

دمپایی های مردانه خزدار مخصوص استفاده در منزل به عنوان دمپایی روفرشی برای فصل های سرد سال بسیار مناسب است و باعث گرم نگه داشتن پاها می شود. دارای تنوع در طرح و رنگ بوده و وزن سبکی را نیز دارا است.

نکات مهم هنگام خرید دمپایی مردانه

انتخاب نوع:

اولین نکته ای که هنگام خرید دمپایی مردانه باید به آن توجه داشته باشید، انتخاب نوع آن است که می تواند با توجه به زمینه کاربردی شما از آن شامل: دمپایی های سرویس بهداشتی و حمام، دمپایی های مخصوص استخر، دمپایی عادی و روزانه، دمپایی طبی، دمپای اسپرت و ورزشی، دمپایی خزدار و یا حوله ای و همچنین دمپایی های روفرشی و ساحلی شود.

سایز مناسب:

بعد از انتخاب نوع دمپایی مردانه اکنون باید به دنبال پیدا کردن یک سایز مناسب برای آن باشید. یادتان باشد ساختار دمپایی ها بطور خودکار بگونه ای است که پیوسته در حال بیرون آمدن از پاهای شما هستند و به همین خاطر انتخاب یک سایز مناسب و متناسب با سایز پای شما در این خصوص از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد.

وزن دمپایی:

از دیگر نکات مهم هنگام خرید دمپایی مردانه توجه به وزن آن است. یادتان باشد دمپایی شما باید از سبکی و راحتی قابل توجهی برخوردار باشد تا به هنگام استفاده از آن پای شما را دچار ناراحتی های حسی و پوستی نکند و سبب خستگی راه رفتن با خود نیز برایتان نشود.

جنس محصول:

همانطوری که در قسمت های قبل به طور کامل توضیح داده شده، دمپایی های مردانه از متریال های مختلفی همچون: چرم طبیعی، چرم مصنوعی، پلاستیک و غیره طراحی و تولید می کنند که شما باید با توجه به حساسیت و یا عدم حساسیت خود نسبت به خرید هر یک از این دمپایی ها با جنس های مختلف اقدام نمایید. ناگفته نماند جنس دمپایی ها شامل بدنه و قسمت رویین آن ها نیز می شود.

جنس زیره دمپایی:

جنس زیره دمپایی مردانه از دیگر نکاتی است که به هنگام خرید آن ها باید مورد توجه خود قرار دهید. یادتان باشد زیره یک دمپایی نباید کاملا تخت و صاف باشد؛ زیرا سبب لغزش و سُر خوردن شما خواهد شد. بهتر است اگر قصد خرید یک دمپایی مردانه با قابلیت استفاده روزمره را کرده اید، حتما به جنس زیره آن نگاه کنید که از PVC نرم ساخته شده باشد.

قابلیت شستشو:

برخی از دمپایی های مردانه دارای قابلیت شستشو با ماشین و برخی دیگر فاقد این امکان هستند. به هر حال؛ توجه داشته باشید فاکتور شستشو دمپایی ها از مهمترین نکات بهداشتی است که بایستی در بازه های زمانی منظمی اقدام به شستشوی آن ها چه بصورت دستی و چه بصورت ماشینی نمایید.

قیمت دمپایی مردانه:

دلایل زیادی بر روی تعیین قیمت دمپایی مردانه موثر می باشد که ما سعی کردیم در این مطلب شما را با تعدادی از آن ها آشنا نماییم و اکنون این شما هستید که باید با توجه به میزان بودجه و همچنین نوع دمپایی که به دنبال آن هستید، اقدام به انجام خریدی هوشمندانه برای خود و یا دیگر دوستان و اعضای خانوادگی تان نمایید.

“جهت مشاهده ” جدیدترین مدلهای صندل مردانه  ” روی لینک کلیک کنید”

“جهت مشاهده ” جدیدترین مدلهای صندل زنانه  ” روی لینک کلیک کنید”

 

manager
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *