انواع کفش زنانه و کاربرد هر کدام

انواع کفش زنانه و کاربرد هر کدام کفش‌ های زنانه یکی از مهم‌ ترین اکسسوری‌ها در استایل خانم‌ها است . یک کفش خوش ‌دوخت ، زیبا و با‌کیفیت علاوه بر این که استایل ‌تان را متمایز و جذاب می‌کند

در سلامتی شما هم نقش مهمی را ایفا می‌کند ، چرا که ؛ پا قلب دوم انسان است و پوشیدن کفش‌های نامناسب ممکن است در بلند‌مدت به پاها و ستون فقرات‌ تان آسیب‌های جبران ‌ناپذیری وارد کند.

کفش‌های زنانه بسیار متنوع هستند اما تصمیم گرفتیم در این مقاله برخی از معروف ‌ترین کفش‌های زنانه و پرکاربردترین آن ها را برایتان شرح دهیم .

پرکاربرد ترین کفش های زنانه

  •  کفش پاشنه تخت :

طراحی کفش‌های تخت از دمپایی‌هایی که بالرین‌ها به پا می‌کردند ایده گرفته شده است. این کفش‌های زنانه، پاشنه ندارند یا در صورت داشتن پاشنه از پاشنه بسیار کوچکی برخوردار هستند.

به طور معمول آن ها لبه گردی دارند و فوق‌العاده راحت هستند .این کفش گاهی از چرم طبیعی، چرم مصنوعی، فوم یا مخمل ساخته می‌شود . این کفش‌ها برای خانم‌های قد بلندی که نمی‌خواهند از کفش‌های پاشنه بلند استفاده کنند بسیار ایده‌آل به نظر می‌رسد. کفش‌های تخت، کاربرد بسیار گسترده‌ای دارد .

  • صندل لا انگشتی :

همگی ما این صندل‌ها را به عنوان دمپایی‌های لا انگشتی می‌شناسیم. شاید انواع ابتدایی این صندل‌ ها از نوع ابری بودند . این صندل‌ها دارای بند سه شاخه در قسمت روی پا هستند .

صندل‌های لا انگشتی بسیار پرکاربرد بوده و تقریباً می‌توان گفت بیشتر بانوان یک جفت از این صندل‌ها را در جاکفشی خود نگهداری می‌کنند. اگر در خانه‌های ویلایی زندگی می‌کنید داشتن یکی از این صندل‌ها برای استفاده در حیاط بسیار لازم و ضروری است .

  • کفش کلاسیک :

کفش‌های کلاسیک و زیبا هم برای استایل‌های رسمی و هم استایل‌های خیابان و روزانه مناسب هستند. فقط در زمان پوشیدن این کفش‌ها به موقعیت‌هایی که پیش رو دارید هم دقت کنید.

طبعا کفش‌های کلاسیکی که پاشنه‌ی خیلی بلندی دارند مناسب استفاده‌ی روزمره نیستند. چنانچه به استایل مینیمال علاقه‌ مند هستید کفش‌های کلاسیک برای شما انتخاب بسیار خوبی هستند.

  • آکسفورد:

این نوع از کفش های زنانه ؛ طرف ‌داران بسیاری دارند . این کفش‌ها از ظاهر رسمی برخوردار هستند. هم چنین بند بسته‌ای روی آن ها قرار گرفته است.

از جمله ویژگی‌های بارز این کفش می‌توانیم به زبانه‌های بسته آن در زیر ومپ اشاره کنیم. کفش‌های آکسفورد زنانه را می‌توانید در انواع متفاوت با متریال‌های گوناگون مشاهده کنید.

کفش‌های آکسفورد را می‌توانید با شلوار جین‌های کوتاه و تنگ به کار ببرید. استفاده از آن ها در استایل کلاسیک و نیمه‌ رسمی هر دو مناسب به نظر می‌رسد. در انتخاب رنگ این کفش‌ها و تناسب آن با رنگ شلوار و نوع استایل خود دقت کنید .

  • لوفرها:

لوفرها در قسمت پنجه نزدیک می‌شوند و دارای پاشنه‌های بسیار کوتاه هستند. برخی از آن ها اصلاً پاشنه ندارند. لوفرها جزو کفش‌های تخت به حساب می‌آیند.

ممکن است یک کفش کتانی نیز با سبک لوفر طراحی و تولید شود. لوفر یک سبک محدود برای نوع خاصی از کفش نیست. بلکه یک نوع سبک کلی است.

می‌توانید آن ها را همراه با شلوارهای پارچه‌ای، شلوارهای کتان یا شلوارهای جین به کار ببرید. این کفش‌ها اغلب دارای کفی‌های راحت هستند که در قسمت گودی پا برآمدگی دارد و احساس راحتی را برای فرد استفاده کننده به وجود می‌آورد.

در هنگام خرید لوفرها به جنس پارچه و نوع کفی دقت کنید تا بهترین و راحت ‌ترین کفش را خریداری نمایید .

سخن آخر:

در این مقاله در ارتباط با معرفی انواع متفاوت کفش‌های زنانه و تا حدودی کاربرد آن ها برایتان نوشتیم . با توجه به ویژگی کفش‌های متفاوتی که در این مقاله برایتان ذکر کردیم ، حال دیگر می‌دانید

که برای چه هدفی چه نوع کفشی را می‌توانید خریداری کنید و این که با توجه به استایل شما چه کفشی مناسب تان است. به طور کلی کفش‌های زنانه بسیار گسترده ‌تر از مواردی هستند

که در این مقاله برایتان جای دادیم. اما سعی کردیم شناخت کاملی را در شما از کفش‌های زنانه ایجاد کنیم امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید .

 

manager
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *