تأثیر کفش های روفرشی خانگی در سلامت و بهداشت پا

 

پاها عضوی مهم در بدن می باشد. به همین علت باید بیشتر مراقب پاها بود. در این دوران کرونا که وقت بیشتری در خانه هستید لازم است به پاهای خود راحتی بیشتر بدهید.

امروزه بیشتر خانه ها از کف‌پوش سنگ و لمینت ساخته شده است. این نوع پوشش البته که خانه را زیبا می کنند، ولی راه رفتن روی آن باعث ترک خوردن و خشکی کف پا می شود. اگر در فکر خرید دمپایی روفرشی برای خود و یا خانواده خود هستید خواندن مطلب زبر به شما پیشنهاد می شود.

کدام دمپایی روفرشی بهتر است؟

خریدن دمپایی روفرشی، صندل و کفش کمی سخت است. دمپایی روفرشی خوب است که آزاد و راحت باشد و پاها در راحت ترین وضعیت خود قرار داشته باشند. نکات زیر را هنگام خرید دمپایی روفرشی از یاد نبرید:

  • دمپایی روفرشی باید در آن حس خوبی پیدا کنید یعنی بسیار راحت باشد.
  • هوا به درون دمپایی جریان داشته باشد. در این صورت خیال شما راحت است که بیماری های پوستی مانند قرمزی و قارچ نمی‌گیرید و همچنین پاها بوی بد نخواهد گرفت.
  • هر دو حالت زیبایی و راحتی را در بر بگیرد.
  • به همان اندازه که نرم و کرم بودن دمپایی روفرشی برای زمستان مهم است، خنک بودن آن در تابستان اهمیت دارد. در فصل گرما به دنبال دمپایی باشید که انگشت ها راحت نفس بکشند.
  • بهتر است سراغ دمپایی های سنگین با کفی ضخیم نروید که این نوع دمپایی ها مختص بیرون از خانه می باشد، دمپایی های مختص خانه کمی سبک تر و نرم تر می باشند.

دمپایی های روفرشی دارای چه جنسی می باشند؟

این نوع دمپایی ها از جنس های مختلف ساخته می شوند مانند:

پشم: در هوای سرد، دمپایی های پشمی واقعاً به جا و راحت هستند. این نوع دمپایی ها پا را به خوبی گرم می کنند و با دوام هستند.

پنبه: در دمپایی های پنبه ای پا به خوبی نفس می کشد. این نوع دمپایی ها از الیاف طبیعی ساخته شده اند و باعث جذب رطوبت می شوند؛ بنابراین در هنگام عرق کردن، پنبه آن را به خود جذب می کند.

جیر: این نوع دمپایی روفرشی ضد آب بوده و کمی گرما به پا می دهند پس بیشتر مناسب با روز های سرد و یا بهاری می باشد.

چرم: تبادل هوا به راحت در این دمپایی ها انجام می شوند و ضد آب و راحت هستند. چرم یکی از جنس های پرطرفدار می باشد.


برای خرید جدیدترین مدلهای کفش صندل روفرشی زنانه کلیک کنید


پلاستیک: به علت داشتن انعطاف پذیری خوی، دوام و استحکام بالا، کف اکثر دمپایی های روفرشی از پلاستیک می باشد. در بعضی مواقع نیز امکان دارد لایه درونی دمپایی هم از همین جنس باشد.

فوم: فوم ها به راحتی شکل پا را به خود می گیرند و نرم و راحت هستند. همچنین این نوع دمپایی از پا ها به خوبی مراقبت می کنند.

کدام دمپایی ها برای خانه های با کف چوبی مناسب هستند؟

برای خانه هایی که کف آن ها چوب یا پارکت می باشد، دمپایی هایی با لایه بیرونی کف آن ها پلاستیک است، گزینة خوبی می باشند. راه رفتن با دمپایی های روفرشی فوم نیز بسیار احساس خوشایندی دارد و به علت نرم بودن خستگی را از مچ پا در می آورد.

برای خانه های با کف پوش موکت یا فرش، کدام دمپایی روفرشی مناسب می باشد؟

باید همیشه بر روی موکت و فرش دمپایی پوشید. در فصل گرما باعث عرق کردن پا ها می شود و همچنین گرد و غبار روی فرش به پای شما چسبیده و باعث خشکی و ترک آن می شود.

پیشنهاد ما به شما این است که خانم ها با یک جفت دمپایی مدل عروسکی، پارچه ای یا باله و آقایان به وسیله یک جفت دمپایی جلوبسته خود را از شر این دردسر ها به دور کنند.

خرید دمپایی روفرشی برای کودکان

خرید دمپایی برای بچه ها سخت تر از بقیه وسایل و پوشاک آن ها نیست. راحتی پای کودک از همه نکات دیگر مهم تر می باشد. دمپایی های روفرشی بندی بسیار مناسب می باشند زیرا از در آمدن از پا جلوگیری می کند. در هر حال دقت داشته باشید کف دمپایی صاف نباشد تا از سر خوردن کودک در امان باشید.

امروزه افراد زیادی وقت خود را صرف خرید کفش صندل دخترانه می کنند، اما پیشنهاد ما به شما خرید اینترنتی کفش صندل دخترانه ارزان قیمت می باشد که از این طریق می توانید در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید.

 


راهنمای خرید این مقاله

»»  خرید اینترنتی انواع کفش صندل

»» خرید بهترین کفش صندل زنانه

 »» خرید بهترین کفش صندل مردانه ارزان


 

manager
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *