خرید انواع صندل مردانه اسپرت، روفرشی و طبی

اکنون خرید کنید : »» جدیدترین مدلهای کفش صندل زنانه ««

اکنون هر ساله با بالا رفتن دمای هوا همه افراد خانواده به فکر خرید پوشاک تابستانی هستند. خرید کفش صندل هم یکی از آن ها است که هم خانم ها علاقه به خرید کفش صندل زنانه دارند و هم آقایان در خانواده علاقه دارند از کفش صندل استفاده کنند.

حفظ سلامت پاها خیلی مهم می باشد و در فصل تابستان با بالا رفتن دمای هوا خنک نگه داشتن پا امری ضروری است. حال امروزه با پیشرفت تکنولوژی شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی کفش صندل اقدام به خرید اینترنتی کفش صندل داشته باشید.

اما مدل‌های مختلف صندل مردانه نمی‌تواند برای همه آقایان مناسب و مفید باشد چرا که در این میان هستند اشخاصی که دچار بیماری‌هایی مانند آرتروز، خار پاشنه، درد زانو، دیابت و … هستند یا اینکه می‌خواهند صندل مردانه‌ای را خریداری نمایند که تمام استانداردهای لازم برای پوشیدن را داشته باشد.

سؤالی که در این زمینه پیش می‌آید این است که در زمان خرید صندل مردانه باید چه استانداردهایی را در نظر گرفت که بتوان هنگام راه رفتن با آن احساس راحتی داشت؟

راهنمای خرید صندل مردانه

  • صندل لا انگشتی: صندل‌های مردانه مدل لاانگشتی در بین انواع وزن کمی داشته و جزء سبک‌ترین صندل‌ها به حساب می‌ آیند.

از نظر ظاهری این نوع صندل‌ها دارای قسمت‌های باز بیشتری هستند و به همین دلیل از محبوبیت خاصی برخوردارند.

  • صندل‌های مردانه لاانگشتی بیشتر برای مسافرت، استخر و کنار سواحل دریا برای آقایان کاربرد دارد. اگرچه صندل‌های لاانگشتی راحتی بیشتری را در زمان پوشیدن برای افراد فراهم می‌کنند، اما باید در نظر داشته باشید که این صندل‌ها را به صورت طولانی مدت نپوشید چراکه ممکن است دچار پادرد، آماس زردپی و بروز تاول در انگشتان پا شوید.
  • صندل مردانه اسپرت: صندل‌های مردانه مدل اسپرت از جمله شیک‌ترین، زیباترین و خاص‌ترین نوع صندل‌های مردانه هستند. تولیدی های صندل مردانه دوست دارند صندل مردانه با نوع پوششی که دارند هماهنگ و ست باشد، بر اساس سلیقه شخصی نمونه‌ای را برای خود انتخاب کنند.
  • کفش صندل نسبت به سایر کفش های دیگر وزن کمتری دارد و ظاهر ساده ای هم دارد. برای دسته بندی انواع صندل مردانه و زنانه می توان به دو دسته اشاره کرد، بند دار و بدون بند
  • صندل مردانه بند دار: صندل‌های مردانه مدل بنددار از لحاظ شکل ظاهری در قسمت پشت پا دارای بند هستند.

به همین دلیل شما در هنگام راه رفتن و پیاده روی با این نوع صندل راحتی بیشتری را احساس می‌کنید چراکه این بند مانع از خارج شدن پا از صندل می‌شود.

نکات کلیدی در هنگام خرید کفش صندل مردانه

  1. جنس صندل: نکته بسیار مهم که باید اول از همه در هنگام خرید صندل توجه داشته باشید جنس صندل است. معمولاً برای دوخت صندل از چرم طبیعی و یا مصنوعی استفاده می شود. در هنگام خرید همه چیز بستگی به بودجه شما دارد که بتوانید صندل چرم طبیعی بخرید یا مصنوعی.
  2. اندازه و سایز صندل: نکته مهم دیگر در هنگام خرید صندل مردانه اندازه آن است. حتماً به یاد داشته باشید که در زمان خرید صندل، سایزی انتخاب کنید که قالب پای شما باشد یعنی نه گشاد باشد و نه تنگ. صندل به دلیل باز بودن جلو و پشت کفش اگر اندازه پا نباشد می تواند در هنگام قدم زدن و راه رفتن پای شما را اذیت کند.
  3. جنس زیره صندل: حتماً در زمان خرید صندل به این نکته توجه کنید که جنس زیره با کیفیت باشد. معمولاً برای صندل از جنس زیره چرم استفاده می شود. اگر جنس زیره صندل سفت باشد می تواند به مرور باعث ناراحتی پاهایتان شود.
  4. نحوه بسته شدن صندل: بعضی از صندل های مردانه کشی هستند و بعضی دیگر چسب دار و بعضی دیگر به صورت بند دار، معمولاً بستن صندل های چسبی از همه راحت تر است ولی اغلب آقایان به سراغ صندل های بندی می روند به این دلیل که این نوع صندل ها می تواند حجم بیشتری از پاها را بسته نگه دارد.

 

 

 

 

manager
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *