خرید اینترنتی کفش صندل دخترانه تابستانه

مرکز خرید اینترنتی کفش صندل دخترانه تابستانه در کشور

 

در گذشته ماهیگیران از صندل به دلیل تخلیه آب استفاده می کردند، اما امروزه استفاده از صندل برای افراد در فصل گرما بسیار رواج پیدا کرده است. در فصل تابستان خرید اینترنتی کفش صندل دخترانه تابستانه بسیار رایج شده است، صندل های تابستانه علاوه بر زیبایی و راحتی از عرق کردن پا و بدبو شدن آن جلوگیری می کند. اما باید دقت داشته باشید که انتخاب نادرست صندل، می تواند به پا آسیب برساند.

شما می توانید به راحتی با خرید کفش صندل اداری شیک و ارزان به صورت اینترنتی، خیلی ساده و راحت کفش مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرید.

در ادامه با ما باشید تا به برخی از نکات مهم در هنگام خرید صندل اشاره کنیم و بتوانید یک خرید اصولی و موفق را داشته باشید.

انواع صندل های زنانه

  • صندل زنانه تخت

در این مدل صندل، پاشنه کاملاً تخت می باشد و تحرک و راه رفتن با آن بسیار ساده می باشد.

  • صندل زنانه لژدار

این مدل صندل جلو باز و دارای پاشنه لژدار می باشد. کفی صاف و تخت صندل های لژدار باعث راحتی راه رفتن می شود.

  • صندل زنانه پاشنه دار

طرح های زیبای این مدل صندل بسیار متنوع می باشد. پاشنه های این نوع صندل به صورت پاشنه یا نیم پاشنه عرضه شده است. صندل های پاشنه دار راحتی کمتری نسبت به صندل های لژدار و تخت دارند. از محبوبیت این نوع صندل ها می توان به افزودن قد و زیبایی خاص آن ها اشاره کرد. بعضی خانم ها با خرید کفش صندل مجلسی زنانه و یا خرید اینترنتی کفش صندل زنانه مجلسی ارزان قیمت و ست کردن آن با لباس های خود، زیبایی خاصی به پاهای خود می بخشند.

به چه صورت بهترین صندل را انتخاب کنیم؟

باید دقت داشته باشید که صندل نا مناسب می تواند آسیب های جدی به کف پا، کمر، زانو، ناحیه بالشتکی پا، پاشنه و بروز میخچه و یا پینه شود؛ بنابراین هنگام خرید صندل به نکات زیر دقت نمایید:

  • پوشش جلوی صندل

صندل های جلو باز می تواند باعث آسیب رساندن و ضربه دیدن انگشتان شود، پس بهتر است از انواع جلو بسته آن استفاده کنید که به صورت کامل از انگشتان، کف پا و رویه پای شما نگهداری کند.

  • صندل های بندی

بند های صندل، باعث حفظ تعادل می شود، همچنین از جلو و عقب رفتن پا درون صندل جلوگیری می کند. برای اینکه فشار به پا وارد نشود و از ایجاد تاول از پا جلوگیری شود، باید به جنس بندهای صندل توجه نمایید.

تعدادی از خانم ها طرفدار دمپایی های فانتزی برای دختران خود هستند و ترجیح می دهند خرید دمپایی فانتزی و زیبای دخترانه را به صورت آنلاین سفارش بدهند و از خرید خود لذت ببرند.

 

  • بندهای محافظ موجود در پشت پا

بهتر است صندل هایی انتخاب نمایید که بند محافظ در پشت پا نیز داشته باشند. این بند ها از مانند بند های روی کفش بهتر است پهن و محکم باشند تا از پا به خوبی نگهداری کند و از انحراف گا به چپ و راست جلوگیری کند.

  • زیره صندل

کفی صندل باید نرم و انعطاف پذیر باشد، کفی سفت باعث آسیب رساندن به پای شما می شود و با برداشتن هر قدم ایجاد، پا احساس ناراحتی می کند. کفی نباید زیاد شل و نرم باشد که باعث ناراحتی در کف پا شود.

زیره هایی مناسب صندل هستند که از جنس چرم باشند. این نوع زیره ها بسیار انعطاف پذیر و نرم بوده و در هنگام پیاده روی و رانندگی از پا محافظت می نماید. باید به جنس کفی صندل توجه خاص شود، زیرا بعضی از زیره ها در فصل تابستان باعث انتقال گرما به پا می شود و پا را می سوزاند. همچنین، زیره های لاستیکی در زمین های خیس به راحتی سر می خورند و خرید آن ها توصیه نمی شود.

این نکات را در هنگام خرید صندل در نظر داشته باشید:

  • اندازه صندل

در هنگام خرید صندل به اندازه طول، عرض کفش و فعالیتی که شما انجام می دهید دقت کنید. این را در نظر بگیرید که چه مقدار در صندل احساس سبکی و راحتی می کنید.

  • جنس بهتر برای صندل

از نظر جنس صندل، بهتر است صندل از جنس چرم طبیعی باشد که هم بادوام و زیبا است و هم پا بوی عرق نمی گیرد. شما می توانید به صورت اینترنتی سفارش کفش صندل چرم زنانه ارزان را بدهید و آن را بدون هیچ‌گونه دردسر درب منزل تحویل بگیرید.

  • پاشنه صندل

صندل هایی با پاشنه بلند تر از 3 سانتی متر توصیه نمی شود، زیرا باعث فشار آموردن به کف پا شده و این فشار به انگشتان وارد شده و سبب بیرون زدن انگشتان از کفش می شود. این عمل باعث زخم شدن و آسیب دیدن انگشتان پا می شود و عوارضی مانند میخچه، انحراف انگشتان پا، خمیدگی انگشتان، درد های زانو، کمر و پاشنه پا را به دنبال خواهد داشت.

 


راهنمای خرید این مقاله

»»  خرید اینترنتی انواع کفش صندل

»» خرید بهترین کفش صندل زنانه

 »» خرید بهترین کفش صندل مردانه ارزان


 

manager
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *