خرید اینترنتی کفش صندل زنانه نیک مد استایل

اکنون خرید کنید : »» جدیدترین مدلهای کفش صندل زنانه ««

در بازار صندل ها در طرح ها و انواع مختلفی وجود دارند. بسیاری از مدل ها متداول هستند و جنبه عمومی دارند اما تعدادی از آن ها طرح های خاص تری دارند به صورت سالانه مد می شوند و در مدت زمان های محدودی بازار را از آن خود می کنند.

در این مقاله در ابتدا شما به شما تعریف کلی از صندل خواهیم کرد و سپس انواع آن را بررسی خواهیم کرد تا در زمان خرید کفش صندل زنانه با مشکل رو به رو نشوید.

تعریف کلی صندل

صندل نوعی پاپوش تابستانی است که سبک است و اغلب به صورت رو باز در بازار وجود دارد. طراحی صندل برای مناطق گرمسیری بسیار پر طرفدار است و مردم استقبال فراوانی در تابستان از این نوع کفش دارند.

صندل ها انواع مختلفی دارند که یک نوع از آن ها روباز هستند و فقط یک کفی دارند که با چند پایه به پشت پا و یا مچ پا وصل شده اند.

نوعی دیگر از صندل های زنانه پاشنه دار هستند و برای استفاده در مهمانی ها هم مناسب هستند.

اگر شما قصد خرید کفش زنانه و خرید کفش صندل بچگانه را دارید می توانید به فروشگاه اینترنتی نیک مد مراجعه کنید و خرید خود را به آنلاین انجام دهید.

انواع مدل های صندل

صندل میول

این نوع صندل معمولاً از قسمت پشت باز هستند و در قسمت جلویی بسته، این به این معنی است از انگشتان پا محافظت می کنند. این نوع صندل به راحتی از پا در می آیند و امروزه در بازار از تنوع بالایی بر خوردار هستند.

صندل میول با انواع پاشنه ها و بند ها و یراق ها و رویه تزیین می شود و تنوع زیادی دارد.

صندل گلادیاتور

این نوع صندل ها در طراحی بسیار شبیه به صندل فیشرمن هستند. برای ساخت این نوع صندل از چند تسمه در کنار هم استفاده می شود. فقط تنها تفاوت این است که این نوع صندل ها ساق بلندی دارند و همچنین بندهای بلندی هم دارند این بند ها به دور ساق پا پیچیده می شوند و در بالا گره می خورند.

صندل فیشرمن

این نوع صندل بسیار سبک است و از بافت چرمی درون آن استفاده شده است، معمولاً طوری طراحی می شوند که یک بند عمودی در طول پا باشد و تا مچ پا کشیده شود. البته در مدل ها زنانه از بندهای ظریف تری استفاده شده است.

ودج

ودج نام زیره این صندل است و دارای پاشنه بلند می باشد و از پاشنه های یک تکه استفاده شده است. به این معنی است در قسمت گودی پا شکافی وجود ندارد و پاشنه به صورت یک دست و شیب دار است.

صندل پلت فورم

صندل پلت فورم به این صورت است که در قسمت سینه پا دارای ارتفاع یک دستی است. زیره صندل پلت فورم اغلب از جنس سبک است و راه رفتن با آن بسیار آسان است.

صندل متالیک

برای دوخت این نوع صندل از چرم های مصنوعی استفاده می شود. به همین دلیل است که انواع کفش های متالیک ساده تر هستند.

صندل ترنسپرنت

این نوع صندل ترکیبی از جیر و پلاستیک شفاف است که پاشنه هم پاشنه بلند و هم پاشنه کوتاه دارد و با شلوار جین بسیار شیک می شود.

صندل اسلینگ بک

این نوع صندل در قسمت پشت پا بندی دارد که قاب تنظیم است و برای انواع مختلف پا در هر سایزی مناسب است.

صندل بند دار

در طراحی این نوع صندل ها از انواع تسمه ها مثل جیر و چرم و پلاستیک استفاده شده است و با در کنار هم قرار گرفتن ظاهری زیبا به کفش می بخشند.

manager
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *