خرید دمپایی فانتزی و زیبای دخترانه

 

همان‌طور که میدانید پا هم نیاز به رسیدگی دارد. یکی از رسیدگی های لازم برای ترک ترک نشدن کف پا و همچنین بهداشت فردی استفاده از دمپایی های متناسب با سایز پا است. با توجه به این که تنوع دمپایی برای بانوان بسیار است ما به شما چند نمونه از دمپایی های راحتی را معرفی خواهیم کرد.

خرید دمپایی فانتزی و زیبای دخترانه یکی از دغدغه های امروزه مادران عزیز برای دختران خود می باشد. برای دیدن زیباترین و به روز ترین مدل های دمپایی های شیک و خاص حتما به فروشگاه اینترنتی کفش صندل سر بزنید و از جدیدترین مدل های روز با خبر شوید.

 

دمپایی مناسب برای بانوان چه ویژگی دارد؟

  • سبک و راحت باشد
  • طرح زیبا و جذب کننده ای داشته باشد
  • دوخت با کیفیت بالا و تمیزی داشته باشد
  • جنس مناسب برای استفاده روزانه را دارا باشد
  • سایز های مختلفی داشته باشد
  • رنگ شاداب که مناسب هر سلیقه ای باشد
  • هنگام راه رفتن احساس راحتی به مخاطب القا کند
  • تا حد امکان طبی باشد تا از پا درد جلوگیری کند
  • کفی با کیفیتی داشته باشد
  • ماندگاری بالایی داشته باشد که با مرور زمان تغییر شکل ندهد

 

آشنایی با انواع دمپایی های زنانه

 

دمپایی لا انگشتی زنانه

یکی از معروف ترین و پر مخاطب ترین دمپایی ها، دمپایی لا انگشتی است. به علت آزادی و سبک بودن و جنس نرم این محصول بسیار محبوب می باشد. این محصول رنگ بندی بسیار زیادی دارد چرا که می‌توان آن را در محیط های مختلفی مانند ساحل دریا، باغ، جنگل، منزل استفاده کرد.


جهت  »»  خرید انواع کفش صندل زنانه  ««  کلیک کنید


دمپایی خزدار

دمپایی خزدار از محصولاتی است که در فصل سرما بسیار محبوب می باشد چرا که به خاطر خز های این محصول پاها را گرم نگه میدارد. در شکل ها و رنگ های بسیار زیادی در بازار به فروش می‌رسد.

 

دمپایی رو فرشی

دمپایی روفرشی یکی دیگر از پرفروش ترین ها است که بسیار سبک و نرم می باشد. مناسب برای استفاده روزانه و یا حتی مجالس خانگی است. امروزه با توجه به پارکت و کف پوش بودن خانه ها به کمک دمپایی روفرشی پاهای سالم تر و همچنین بهداشتی تر خواهید داشت. این محصول مدل های مختلفی از رنگ و شکل و فرم دارد که مناسب برای انواع سلیقه ها است. به دلیل داشتن کیفیت عالی مانع از سر خوردن و لیز خوردن می شود.

انواع صندل های رو فرشی نیز در این دسته قرار می گیرند که امروزه بسیار مورد استقبال افراد قرار گرفته اند. برای  خرید کفش صندل زنانه و یا خرید اینترنتی کفش صندل می توانید از فروشگاه اینترنتی کفش صندل، صندل و یا دمپایی های مورد نظر خود را انتخاب کنید و درب منزل دریافت کنید.

دمپایی حوله ایی

دمپایی حوله ای با نام دمپایی خواب شناخته شده است. اگر به هتل رفته باشید نمونه ای از این دمپایی به چشم‌هایتان خورده است. این محصول معمولاً کنار سرویس خواب قرار می دهند. با توجه به سلیقه شخصی خود می‌توانید مدل های مختلف این محصول را خریداری کنید؛ و یا اینکه می‌توانید با توجه به رنگ و یا ست اتاق خواب دمپایی مورد نظر خود را سفارش دهید.

دمپایی ابری

این محصول از تمام دمپایی ها بسیار سبک تر می باشد و به منظور استفاده در محیط های نمناک و مرطوب به شکل لا انگشتی و ساده طراحی گردیده است.

 

دمپایی چرم

یکی از باکیفیت ترین و مرغوب ترین دمپایی ها دمپایی چرمی می باشد. به دلیل جنس چرم این محصول با دوام تر و با کیفیت تر از دمپایی های دیگر است. این محصول بیشتر در محیط های مهمانی ها و مجالس قابل استفاده است. پا در این دمپایی عرق نمی‌کند و بو نمی‌گیرد به همین دلیل بسیار محبوب در بین بانوان بوده است.

 

دمپایی مدل مجلسی

اگر به دنبال دمپایی مجلسی هستید پس تا آخر این مطلب همراه ما باشید. این دمپایی ها با طرح هایی مانند لژدار، پاشنه بلند، جلو بسته، جلو باز، لا انگشتی و تخت در بازار به فروش می‌رسد. دمپایی های مجلسی به دو صورت ساده پاپیونی و نگین دار مرواریدی در بازار وجود دارد. اغلب این مدل دمپایی از جنس چرم طبیعی و چرم مصنوعی است.

انواع صندل های مجلسی و شیک امروزه مورد توجه بسیاری از خانم ها قرار دارد. می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی کفش صندل، خرید کفش صندل زنانه و یا دخترانه مورد نظر خود را انجام دهید و از خرید خود لذت ببرید.

 

دمپایی مدل پلاستیکی

دمپایی پلاستیکی برای مکان هایی مانند استخر، حمام، سرویس بهداشتی، حیاط قابل استفاده است. دوام و کیفیت این محصول طبیعتاً نسبت به محصولات دیگر ضعیف تر است و قیمت پایین تری دارند. دارای انواع و اقسام رنگ ها و شکل های متفاوت است.

 


راهنمای خرید این مقاله

»»  خرید اینترنتی انواع کفش صندل

»» خرید بهترین کفش صندل زنانه

 »» خرید بهترین کفش صندل مردانه ارزان


 

manager
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *