خرید کفش اسپرت مردانه

خرید کفش اسپرت مردانه کفش اسپرت مردانه در مدل‌ ها و ویژگی های گوناگون تولید می‌ شوند و اکثر افراد باید بر اساس نیازی که دارند نسبت به خرید کفش اسپرت مردانه  اقدام می نمایند.

رایج‌ ترین و پرمخاطب‌ ترین نوع کفش‌ های اسپرت ، کفش‌ های مناسب پیاده‌ روی و دویدن هستند که شما برای اکثر فعالیت‌ های روزمره‌ تان که نیاز به راه رفتن دارد می‌ توانید از آن‌ ها استفاده کنید .

در ادامه به توضیح برخی از ویژگی های کفش اسپرت مردانه خواهیم پرداخت تا در زمان خرید بتوانید انتخاب درستی داشته باشید .

انواع کفش‌های اسپرت مردانه

 کفش‌های اسپرت در طرح‌ها ، رنگ‌ها و جنس های متنوع طراحی شده اند ؛ درنتیجه ، دست آقایان خوش ‌پوش برای خرید کفش اسپرت مردانه باز است . این‌ تنوع کمک می‌کند تا شما بتوانید متناسب با استایل خاص خود ، به زیبایی ظاهری کفش نیز دقت کرده و ظاهری متفاوت برای خود بسازید.

یکی از پرطرفدارترین مدل کفش های اسپرت، کفش کتانی است که از آن به عنوان اسنیکرز هم یاد می شود. کفش کتانی به شما استایلی کژوال می دهد و شما می‌توانید این کفش را هنگام پیاده‌ روی ، گردش ، محل کار، دانشگاه ، سفر و بسیاری از مکان‌های دیگر نیز به پا کنید.

لازم به یادآوری است که کفش کتانی، تنها برای فعالیت‌هایی مثل پیاده‌ روی و استفاده روزمره کاربرد دارد و نمی‌ توان برای ورزش های تخصصی از این کفش استفاده کرد.

اگر قصد دارید برای یک رشتۀ تخصصی ورزشی کفش تهیه کنید ، ترینرها یا کفش‌های ورزشی برای شما بهترین انتخاب است. این نوع کفش، جزو کفش‌های مدرن اسپرت به حساب می آید که می‌توانید آن‌ها را در لیست خرید کفش اسپرت مردانه خود بگنجانید.

کفش ترینر، به دلیل داشتن کفی نرم، وزن بسیارسبک ‌تری نسبت به سایر کفش‌های اسپرت داشته وهمین ویژگی باعث شده تا ورزشکاران هنگام انجام تمرینات ورزشی بتوانند راحت ‌تر عمل کنند.

کفش اسپرت ، تنها محدود به کفش های ورزشی نیست . بسیاری از آقایان ترجیح می دهند که در عین راحت بودن بتوانند ظاهر کلاسیک خود را نیزحفظ کنند. برای چنین موقعیت‌هایی ، یکی از بهترین گزینه‌ها می‌تواند‌ کفش‌ نیمه اسپرت باشد .

یکی از پرطرفدارترین مدل کفش‌های اسپرت که این روزها طرفداران زیادی میان آقایان به خصوص نسل جوان پیدا کرده ، کفش کالج است. علت این محبوبیت این است که کفش کالج ، قابلیت کاربرد در مکان و موقعیت‌های مختلف را دارد ؛ ازاستفاده در مکان های رسمی گرفته تا کاربرد روزمره.

ویژگی‌های کفش‌های مردانه اسپرت

 تناسب قوس کفش با فرم پاها مهم است . فرم پاهای ‌تان را  با آزمون رطوبت، شناسایی کنید . علی رغم ویژگی‌های مشترک پا در بین تمام افراد معمولی مانند تعداد انگشتان ، داشتن پاشنه ، پنجه و قوزک ، پای هر یک از افراد فرم و حالت مخصوص به خود را دارد که بهتر است سراغ کفشی برود که از فرم پا بهترین پشتیبانی را می‌کند .

ظاهر کفش اسپرت مهم است . انتخاب کفش‌های اسپرت یکی از جاهایی است که توجه به بعد ظاهری جنبه بسیار مهمی به خود می‌گیرد، زیرا از این کفش‌ها در مواقعی استفاده می‌شود که نیاز به انرژی و انگیزه بالایی دارید و از طرفی محدودیت‌های موقعیت‌های رسمی را هم ندارید لذا می‌توانید با انتخاب طرح‌ها و رنگ‌های شاد حسابی زیبایی‌ پسندی و تنوع طلبی ‌تان را ارضا کنید .

 

قابلیت ارتجاعی کفش اسپرت را بسنجید .کفش‌های اسپرت مخصوص پیاده روی و دویدن، نرمی و قابلیت ارتجاعی بالایی داشته تا بتوان از آن‌ها بدون احساس خشکی و سفتی در هنگام قدم برداشتن در فعالیت‌های مختلف استفاده کرد. برای امتحان کردن میزان خاصیت ارتجاعی و انعطاف کفش، پاشنه را درون دستان تان نگه داشته و پنجه پا را خم کنید یا پاها را درون کفش کنید و پنجه پارا خم کنید و ببینید آیا کفش این امکان را به شما می‌دهد که پنجه پاهای‌ تان را به میزان وقتی که کفش پاهای‌ تان نیست خم کنید اگر این طور بود خاصیت ارتجاعی آن کفش اسپرت برای پیاده ‌روی و دویدن مناسب است . در غیر این صورت با پیاده روی ‌با آن کفش ممکن است دچار دردهایی در نواحی عظلات پشت ساق پا نواحی آشیل پا شوید .

وزن کفش اسپرت را بررسی کنید . در میان ویژگی‌های کفش‌های اسپرت، وزن شاخص مهمی است . از آن جایی که قرار است با این محصول به پیاده‌ روی یا دویدن و بالا و پایین پریدن بپردازید نیاز به محصولی دارید که با یکی دو ساعت فعالیت شما را خسته نکند پس باید وزن کمی هم داشته باشد . برای این که وزن یک محصول پایین باشد ؛ باید اجزای سازنده آن وزن پایینی داشته باشد ، مثلا یکی از زیره‌های رایج در کفش‌های اسپرت که وزن کمی دارد زیره‌ های ای‌ وی ‌آ وده که علاوه بر وزن پایین انعطاف خوبی داشته و ماندگاری بالایی هم دارد و به مخاطبان محصولی با طول عمر خوب ارائه می‌دهد .

 

انتخاب اندازه را به درستی انجام دهید . شاید بتوان گفت ماجرای انتخاب سایز در کفش‌های اسپرت اندکی با انتخاب سایز در سایر مدل‌ها متفاوت باشد. از این جهت که در کفش‌های اسپرت بالاترین میزان فعالیت‌ و بیشترین ضربات وارد بر پا را داریم و به همین سبب بیشترین میزان تورم در پا زمانی رخ می‌دهد که کفش اسپرت به پا دارید و مشغول فعالیت‌های ورزشی می‌باشید ، بنابراین انتخاب یک سایز بزرگ تر در زمان تهیه کفش اسپرت جهت پشتیبانی از افزایش حجم پا منطقی به نظر می‌ رسد . سعی کنید کفشی که می‌خرید در قسمت کناری و استخوانی پا به پاها نچسبد .

کفی کفش اسپرت را بررسی کنید

کفی کفش‌های اسپورت باید مجهز به کپسول‌ها یا لایه‌هایی باشد که خاصیت آن‌ها ضربه‌گیری یا توانایی پخش کردن فشار وارد آمده بر کفی کفش باشد تا هنگام پیاده‌روی و دویدن آسیبی به کف پا نرسد و در افراد با وزن‌های بالا هم کف پا از آسیب دیدن مصون باشد .

سخن آخر:

 امیدواریم با توجه به این مطالب بتوانید کفش تان را به درستی انتخاب و خریداری نمایید . فراموش نکنید که با پای سالم و راحت شما می‌توانید به کل دنیا سفر کرده و تجربه‌های جدیدی به دست آورید. فروشگاه نیک مد متنوع ترین کفش‌های اورجینال را با قیمت‌های مناسب در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

 

 

 

 

manager
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *