خرید کفش صندل اداری شیک و ارزان

 

امروزه صندل های راحت و زیبا، مورد استقبال آقایان، خانم ها و کودکان قرار گرفته است. راحتی کفش های صندل باعث شده است که استفاده از آن ها در فصل تابستان بسیار رواج یابد، زیرا از بدبو شدن و عرق کردن پا جلوگیری می کند و ظاهری زیبا به پا می بخشد.

صندل ها در مدل های مختلف برای رفتن به مکان های متفاوت طراحی شده اند. انتخاب کفش مناسب که باعث زیبایی و آسیب ندیدن پا نشود بسیار مهم می باشد. خرید کفش صندل اداری شیک و ارزان یکی از دغدغه های امروزه بعضی افراد می باشد.

در ادامه با ما باشید که نکاتی را مطرح کنیم تا شما را برای انتخاب صندل و خرید کفش صندل مناسب کمک نماید.

فاکتور هایی برای انتخاب صندل مناسب

  • پوشش مناسب

طراحی صندل باید به صورتی است که از پا در مقابل آسیب های محیطی جلوگیری می کند. صندل های خیلی باز و یا با پارچه و چرم های محدود، نمی تواند به صورت کامل از پاهای شما محافظت کند.

برای مثال صندل هایی که جلو باز هستند، به علت اینکه انگشتان پا مستقیماً با زمین در ارتباط هستند امکان آسیب رسیدن و برخورد پا به اجسام زیاد می باشد. صندل های نامناسب باعث آسیب به کف پا، مچ، تاندون آرشیل و زانو می شوند.

  • داشتن بند متناسب

برای حفظ تعادل و راه رفتن راحت، صندل باید دارای متناسبی بند باشد. بند های صندل نباید به پا فشار نماید. صندل های بیرونی

نباید شبیه دمپایی باشند و در قسمت جلو و یا پشت پا دارای بند باشد. اگر صندل ها دارای بند نباشد امکان آسیب رسیدن به مچ پا،

پیچ خوردن پا، شکستن مچ و یا رگ به رگ شدن آن می شود.

برای خرید کفش صندل و یا خرید کفش صندل زنانه، به فروشگاه های معتبر و دارای کفش های استاندارد مراجعه کنید تا از پای خود مراقبت کنید.

  • زیره مناسب داشته باشد

زیره باید نه خیلی نرم و نه خیلی سفت باشد. زیره نرم باعث آسیب رسیدن به کف پا و زیره سفت به پا آسیب می رساند.

جنس زیره صندل بهتر است از چرم باشد تا راحتی پا را به دنبال داشته باشد. زیره های لاستیکی باعث گرم شدن پا و سوزاندن آن می شود.

  • جنس خوب داشته باشد

جنس چرم، بهترین جنس صندل می باشد. چرم باعث راحتی پاها و از عرق پا جلوگیری می کند.

 

  • پاشنه صندل باید متناسب باشد

صندل بدون پاشنه باعث ایجاد کمر درد می شود و نمی توانید با آن پیاده روی طولانی مدت داشته باشید. پاشنه های بلند نیز توصیه نمی شود زیرا باعث آسیب رساندن به زانو، کمر، کف پا، ایجاد میخچه، ایجاد تاول و دیگر مشکلات پا می شود. بهترین پاشنه در صندل ها، پاشنه 3 سانتی می باشد.

کفش صندل اداری

کفش های صندل اداری یکی از خاص ترین کفش های اداری به شمار می آیند. کفش های اداری کفشی راحت با زیره پیو می باشند. به صورت کلی صندل های اداری با رویه چرم صندلی با رویه بیاله است که دارای پنجه ی پهن می باشند، سبکی این نوع کفش ها زبانزد همه است و یکی از علت های سبکی آن، وجود پاشنه پی یو آن می باشد.

دوام صندل های اداری، یکی از نکات مهم آن می باشد. در مراجعه به تاریخچه تولید این مدل کفش، استاندارد بودن آن قابل درک می باشد.

برای خرید اینترنتی کفش صندل به شما پیشنهاد می شود حتماً به فروشگاه های معتبر سر بزنید و مدل دلخواه خود را سفارش دهید.


جهت خرید انواع کفش صندل زنانه همین الان کلیک کنید




قیمت انواع کفش صندل اداری

قیمت این نوع کفش ها مانند تمام دیگر کالاهای موجود با تورم همراه بوده است. با بررسی قیمت های روز کفش صندل اداری متوجه نوسان قیمت در طول سال خواهید شد. یکی از راه های خوب برای مطلع شدن از رنج قیمتی این نوع صندل ها مراجعه حضوری به فروشگاه ها و یا مراجعه به وب سایت های مربوط به این زمینه می باشد.

در بعضی از فروشگاه های اینترنتی، کالا ها دارای گواهی سلامت فیزیکی می باشند و کفش های صندل اداری از این قاعده مستثنی نیستند.

کیفیت بالای این نوع کفش ها بزرگترین دلیل پرطرفدار بودن آن ها است. قیمت صندل های اداری در مرکز عرضه آن ها نسبت به محل تولید آن ها بیشتر می باشد. برای اینکه هزینه کمتری صرف کنید می توانید با خرید اینترنتی کفش صندل یا فروشگاه اینترنتی کفش صندل، محصول مورد نظر خود را به راحتی درب منزل تحویل بگیرید.

 


راهنمای خرید این مقاله

»»  خرید اینترنتی انواع کفش صندل

»» خرید بهترین کفش صندل زنانه

 »» خرید بهترین کفش صندل مردانه ارزان


 

manager
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *