خرید کفش صندل تابستانی زنانه

اکنون خرید کنید : »» جدیدترین مدلهای کفش صندل زنانه ««


اغلب ما در تابستان مدت طولانی را در بیرون از خانه می گذارنیم، برای پیاده روی های طولانی یا قدم زدن با آشنایان بهتر است کفش مناسبی به پا کنید امسال در این تابستان گرم با صندل های زیبای فروشگاه نیک مد بدرخشید.

در این مقاله انواع صندل های جدید زنانه را به شما معرفی خواهیم کرد تا در زمان خرید کفش صندل به مشکل مواجه نشوید.

صندل تابستانی زنانه چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

صندل ها و کفش های تابستانی اغلب سبک و راحت هستند و به شما این اجازه را می دهند که پاهای شما در تابستان و هوای گرم این روزها پاهای شما نفس بکشند.

اگر قصد خرید کفش صندل زنانه را دارید حتماً قبل از مراجعه به فروشگاه های سطح شهر می توانید به فروشگاه اینترنتی نیک مد مراجعه کنید وتنوع کارها را ببینید.

همچنین قبل از خرید کفش صندل باید به فعالیت های روزانه خود فکر کنید و تمام جوانب را د ر نظر بگیرید، بهتر است خریداران کفش تابستانی ساختار کفش خود را بشناسند.

چه مدل صندل زنانه در تابستان مناسب است؟

  • صندل باید قوس داشته باشد:

کفی صندل زنانه باید طوری طراحی شده باشد که قوس کف پا را به خوبی در خود بگیرد و این قسمت از پا را به خوبی پوشش دهد.

  • صندل حتماً بند چرمی در پشت پا داشته باشد:

دقت کنید در زمان خرید کفش صندل یک بند چرمی ضخیم در پشت کفش قرار گرفته باشد تا مانع از حرکت پای شما در کفش شود.

بهتر است بدانید که در پای شما 28 استخوان وجود دارد که می توان گفت بزرگترین آن در پشت پای شما قرار دارد، اگر این بند چرمی دوران اسنخوان قرار بگیرد و پا را محکم نگه دارد فشار اضافی از روی پا برداشته می شود.

  • ارتفاع پاشنه صندل چقدر باشد:

دقت کنید که ارتفاع پاشنه کفش زنانه نباید بیشتر از 4 سانتی متر باشد.این عدد باعث می شود کمترین فشار به ران ها و فشار به پا و کمر وارد شود، پاشنه بلند کفش میزان زیادی فشار بر پاشنه پا وارد می کند و این فشار تا هفت برابر اندازه گیری شده است.

  • سایز صندل باید بزرگتر از کفش باشد:

صندل های تابستانی به خصوص زنانه باید کمی بزرگتر از کفش های زمستانی باشد، در تابستان به طور نرمال کمی بزرگتر از فصل های دیگر است. علت هم گرمای هوا است که باعث می شود خون بیشتری در بخش های مختلف در جریان باشد.

 

 

نکاتی که حتماً قبل از خرید صندل باید به آن توجه کرد:

  • حتماً صندل باید قابل انعطاف باشد:

حتماً تست انعطاف را انجام دهید تا مطمئن شوید تا انگشتان پای شما در قسمت میانی انعطاف خوبی داشته باشد و به مشکلی رو به رو نشوید.

  • ساختار پاها را مورد توجه قرار دهید:

نکته ای که مهم می باشد این است که پا در زمان حرکت باید ثابت بماند و به اطراف حرکت نکند. خیلی از کفش های پاشنه بلند مخصوصاً مدل هایی که ظاهر عجیبی دارند برای راه رفتن طراحی نشدند.

  • اگر بیماری دیابت دارید به نکته ها توجه کنید:

اگر شما فردی هستید که بیماری دیابت دارید بهتر است به کلی از خرید کفش صندل منصرف شوید. از آنجایی که افراد دیابتی مستعد ابتلا به جراحت و زخم در ناحیه پا هستند که اغلب دید خوب می شوند بهتر است از کفش های جلو باز استفاده نکنید تا سالم بمانید.

اگر قصد خرید کفش راحتی زنانه و خرید کفش مجلسی زنانه را دارید می توانید به فروشگاه اینترنتی نیک مد مراجعه کنید و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید

 

 

 

 

 

 

 

 

manager
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *