خرید کفش صندل دخترانه به روز

 

با رسیدن فصل تابستان خانم ها و دخترخانم ها به دنبال خرید جدید ترین و به روز ترین صندل های روز دنیا در بازار هستند و خرید کفش صندل زنانه برای آن ها اهمیت زیادی دارد.

در تابستان صندل مورد توجه ویژه ای قرار می گیرد به این دلیل که یکی از ویژگی های شیک استایل تابستانی می باشد.

گاهی بعضی از خانم ها فکر می کنند که نداشتن صندل می تواند بازهم یک استایل شیک برای آن ها در تابستان به همراه داشته باشد اما باید بگوییم که کاملاً اشتباه می کنید صندل یکی از واجبات تابستان است تا پا گرما نخورد و عرق نکند و انگشتان پا زیباتر دیده شوند

ما در این مقاله تعدادی از جدیدترین های صندل زنانه و دخترانه را به شما معرفی خواهیم کرد تا زمان خرید کفش زنانه دچار سر در گمی نشوید.

معرفی جدید ترین صندل های زنانه سال1401

صندل لژدار مد هر ساله

مدلی که از سال های گذشته بسیار راحت و پر طرفدار بوده است صندل لژ دار بوده است و همیشه خانم ها و دختر خانم ها برای داشتن یک استایل شیک و یا اسپرت از صندل زنانه لژدار استفاده می کنند.

پاشنه این نوع صندل ها به صورت یکسره می باشد و از پاشنه تا سر پنجه کشیده شده اند و پا در آن خیلی راحت است و لژها بسیار راحت هستند.

صندل گیس بافت تخت

همیشه یکی دیگر از مدل های پر طرفدار و جدید در بازار مدل صندل زنانه و دخترانه گیس بافت بوده است؛ این مدل صندل دوخت و ظرافت بالایی دارد و پای زنانه را شیک تر در صندل نشان می دهد. برای دورهمی ها و کارهای روزانه هم مناسب است.

صندل شیشه ای زنانه زیبا

یکی از مدل های دلبر دیگری که در تابستان 1401 بسیار پرطرفدار و روی مد بود صندل های شیشه ای دخترانه و زنانه بوده است. این صندل های زنانه و دخترانه رویه شفافی دارد به همین دلیل است که جذابیت زیادی دارد و طرفدارهای زیادی پیدا کرده است.

صندل پاشنه بلند مجلسی

این مدل صندل زنانه همیشه در لیست جدیدترین مدل های صندل سال قرار دارد و طرفدارهای زیادی هم دارد به این دلیل که هم در مهمانی ها قابل استفاده است و هم بعضی از خانم ها برای کارهای روزمره خود این مدل صندل ها را به پا می کنند.

این نوع صندل زنانه را هم می توان با لباس های رسمی پوشید و هم با ست مجلسی ست کرد و این نوع صندل ها از ظرافت بالایی برخوردار هستند به این دلیل که پاشنه های ظریفی دارند.

صندل لا انگشتی مهم ترین انتخاب تابستان

نام دیگر صندل های انگشتی وج ( wrdge ) است که اغلب بدون پاشنه هستند و پوشش کمی از شصت پا را در بر می گیرند.

البته باید گفت صندل های لا انگشتی هم وجود دارند که پاشنه دار هستند، البته جنس این نوع صندل معمولاً ابری و چرمی و کنفی یا با جنس های دیگر هستند که در ظاهر یکی هستند.

صندل های بند دار زنانه

صندل های بنددار همان طور که از نامش مشخص است معمولاً دارای یک بند بلند هستند که اغلب دور مچ پا می پیچد.

این نوع صندل به صندل گلادیاتوری هم معروف است و محبوبیت زیادی در بین خانم ها و دختر خانم ها دارد و می توانید خیلی راحت با بیشتر لباس های رسمی و غیر رسمی آن را ست کنید.

زمانی که می خواهید در مغازه کفش فروشی صندلی را انتخاب کنید می توانید یکی از خرید های خود را خرید کفش مجلسی زنانه و خرید کفش راحتی زنانه به حساب بیاورید و صندل گلادیاتوری را انتخاب کنید.

 

اکنون خرید کنید : »» جدیدترین مدلهای کفش صندل زنانه ««

manager
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *