خرید کفش صندل دخترانه جدید

اکنون خرید کنید : »» جدیدترین مدلهای کفش صندل زنانه ««

همه خانم ها حداقل یک جفت صندل زنانه در کمد خود دارند اما باز هم زمانی که نوبت به خرید صندل زنانه می رسد می توانیم درک کنیم که انتخاب چقدر سخت می شود.

همیشه پوشیدن صندل های شیک و جذاب یا حتی دمپایی هایی که نرم و سبک هستند در تابستان می تواند انتخاب اول برای هرخانم و یا دخترخانم باشد.

اما باید در زمان پوشیدن صندل به نکاتی هم توجه کرد که بعد از خرید صندل زنانه با مشکل رو به رو نشوید.

 

نکاتی درباره انتخاب و خرید صندل تابستانی

 

در گذشته از صندل فقط ماهیگیران زمان ماهیگیری استفاده می کردند اما امروزه استفاده از صندل در همه افراد جامعه رواج پیدا کرده است.

اما اگر در زمان خرید کفش صندل دقت کافی به خرج ندهید می تواند به پای شما آسیب زیادی وارد کند.


اکنون خرید کنید : »» جدیدترین مدلهای کفش صندل مردانه ««


معرفی انواع صندل تابستانی

 

صندل تخت: این مدل صندل بدون پاشنه است و معمولاً جلو باز است و راه رفتن با این مدل صندل خیلی راحت است.

صندل لژدار: در قسمت پاشنه این مدل صندل ها لژ تعبیه شده است و تا انگشتان پا کشیده شده است و معمولاً جلوباز هستند و کفی تختی دارند و در زمان راه رفتن موجب راحتی پا می شوند.

صندل پاشنه دار: معمولاً این مدل صندل ها دارای پاشنه بلند یا نیم پاشنه هستند و دارای طرح های زیبایی هستند اما از راحتی کمتر هم برخوردار هستند البته نسبت به صندل های تخت یا لژدار ولی می توانند به قد فرد اضافه کند.

صندل لا انگشتی: این مدل صندل زنانه از محبوبیت بالایی برخوردار است و اغلب بانوان برای مسافرت و استخر و کنار ساحل از این مدل صندل استفاده می کنند.

تولید کنندگان صندل های زنانه به دلیل استقبال زیاد خانم ها از این نوع صندل هر ساله در طراحی این مدل صندل تنوع زیادی به خرج می دهند.

البته از این نوع صندل بچگانه هم تولید می شود و دخترخانم ها می توانند مدل های مختلف را در زمان خرید کفش صندل بچگانه ببینند.

صندل جلو بسته: این مدل صندل نمونه ای از صندل های زنانه می باشد که خانم ها حتی در پاییز هم می توانند از این مدل صندل استفاده کنند به این دلیل که جلو آن ها بسته است و پا باد و سرما نمی خورد و یا در زمان باران در آب فرو نمی رود.

صندل جلو باز: این مدل صندل بر عکس صندل جلو بسته است و در قسمت جلو پا باز است و اگر شخصی باشید که در تابستان علاقه ای به پوشیدن جوراب ندارید می توانید از این مدل صندل استفاده کنید و پا در این مدل صندل راحت است.

 

چگونه یک صندل خوب انتخاب کنیم؟

 

همیشه پوشیدن یک صندل نامناسب می تواند باعث بروز آسیب هایی مثل درد در ناحیه قول کف پا، بالشتکی پا، کمر و پشت پا، زانو درد، انحراف در زانو، آسیب به ساق پا، میخچه و پینه پا می شود پس بهتر است قبل از خرید صندل به این نکات توجه کنید:

پوشش جلو پا: برای جلوگیری از وارد آمدن ضربه به انگشتان پا بهتر است در قسمت جلو صندل بسته باشد.

بند محافظ صندل: برای جلوگیری به جلو و عقب رفتن پا و حفظ تعادل پا باید به میزان کافی صندل دارای بند باشد تا فشاری به پا ایجاد نشود و موجب تاول زدن پا نشود.

بند محافظ در پشت پا: صندل هایی را انتخاب که حتماً بند محافظ پشت پا داشته باشد و بندهای روی کفش پهن و محکم باشد تا از انحراف پا به راست و چپ جلوگیری کند.

برای خرید انواع کفش های مردانه و زنانه می توانید از فروشگاه نیک مد دیدن فرمایید و خرید کفش صندل خود را آنلاین انجام دهید.

 

اکنون خرید کنید : »» جدیدترین مدلهای کفش صندل زنانه ««

 

 

manager
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *