دمپایی مردانه و معرفی انواع آن

دمپایی مردانه و معرفی انواع آن استفاده از دمپایی از زمان های بسیار دور در بین افراد رواج داشته و جزء راحت ترین و در عین حال قدیمی ترین پاپوش ها به شمار می آید.

دمپایی مردانه و معرفی انواع آنامروزه توجه افراد به مد و فشن و اهمیت به داشتن ظاهری زیبا و شیک باعث شده تا دنیای دمپایی ها نسبت به گذشته بسیار گسترده تر شده و تولیدکنندگان انواع مدل ها و طرح های گوناگون دمپایی های مردانه، زنانه و بچگانه را به بازار عرضه نمایند تا برای هر سلیقه ای یک نمونه خاص و منحصر به فرد وجود داشته باشد.

.دمپایی مردانه و معرفی انواع آن

دمپایی مردانه چیست؟

دمپایی مردانه به یک کفش راحت و نرم که در محیط خانه و بیرون استفاده شده و موجب گرما در پای افراد می گردد، دمپایی مردانه گفته می شود و معمولا پوشیدن آن راحت تر از کفش مردانه می باشد.

یک دمپایی مردانه چه ویژگی هایی دارد؟

یک دمپایی مردانه مناسب باید:

وزن سبکی داشته باشد.
از جنس مرغوبی برخوردار باشد.
سایز آن مناسب باشد.
زیره آن نرم و راحت باشد.
کفی آن دارای ضخامت خوبی باشد.
از قابلیت شستشو برخوردار باشد.
از لحاظ ظاهری دارای طرح زیبایی باشد.
با توجه به کیفیت و متریال آن از قیمت مناسبی برخوردار باشد.

کاربرد دمپایی مردانه

دمپایی مردانه کاربردهای بی شماری دارد.امروزه با وجود شیفت های کاری طولانی بسیاری از افراد مدت زیادی را در ادارات، موسسات یا سایر سازمان ها مشغول به کار هستند. در چنین شرایطی استفاده ی مداوم از کفش ها سبب تورم و آسیب دیدگی انگشتان پا شده که با استفاده از یک دمپایی مردانه نرم، راحت و منعطف می توان از این معضل جلوگیری نمود.

همچنین در مشاغلی مانند رانندگی تاکسی، کامیون و غیره که پاها نقش ویژه ای را در این نوع از کارها ایفا می کنند. استفاده از یک دمپایی مردانه مناسب و ایمن می تواند تاثیر بسزایی در حفاظت از سلامت پاهای شما داشته باشد و دمپایی های مردانه با داشتن خاصیت انعطاف پذیری، راحتی و نرم بودن خود می توانند آرامش بیشتری را نسبت به پوشیدن کفش برای افراد در حین کار فراهم آورند.

دمپایی مردانه و معرفی انواع آن البته لازم به ذکر است که اگر می خواهید از دمپایی در هنگام رانندگی استفاده کنید، می بایست از دمپایی های مخصوص این کار که دارای ایمنی و استاندارد بالایی هستند، تهیه کرده تا از هر گونه خطر و اختلالی جلوگیری نمایید.

انواع دمپایی مردانه

دمپایی مردانه دارای انواع مختلفی هستند که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

  • دمپایی مردانه اسپرت

دمپایی های مردانه مدل اسپرت از آن دسته دمپایی های شیک و به روز هستند که مخصوص افراد شیک پوش و جوان پسند طراحی شده است.

اگر شما هم از جمله آقایانی هستید که در انتخاب دمپایی مردانه دقت زیادی دارید و حتماً می خواهید طرح و رنگ آن با تیپ و استایل شما هماهنگی و همخوانی داشته باشد، هنگام خرید حتماً به سراغ دمپایی مردانه مدل اسپرت بروید.

این گونه دمپایی ها در ورزش های مختلف و انواع محیط های ورزشی – تفریحی مانند باشگاه ها و ورزشگاه ها برای جلوگیری از بیماری، آلودگی و عدم آسیب رسانی به پاها نیز استفاده می شوند.

چون اکثر دمپایی های مردانه اسپرت در حالتی استاندارد و با رعایت تمام نکات پزشکی در این زمینه ساخته شده اند که بسیار منعطف و نرم بوده و در هنگام ورزش سبب فشار به پا و انگشتان نمی شوند.

همچنین تهویه مناسب به همراه ساختار ایمنی و استاندارد در این دمپایی های ورزشی سبب می شود تا شرایطی مطلوب را در هنگام ورزش کردن تجربه نمایید.

  • دمپایی لاانگشتی مردانه

دمپایی مردانه لاانگشتی از جمله محبوب ترین انواع دمپایی در بین آقایان است که معمولاً در مسافرت، استخر و کنار سواحل دریا مورد استفاده قرار می گیرد.

تنوع مدل های دمپایی لاانگشتی مردانه در رنگ بندی های متنوع دمپایی مردانه باعث شده که استفاده از آن در فصل های گرم سال بسیار رواج داشته باشد و آن هم به دلیل وزن سبک و احساس خنکی پاها در داخل این مدل دمپایی است.

  • دمپایی مردانه طبی

این گونه دمپایی ها، بهترین دمپایی مردانه از لحاظ حفظ سلامتی، بهبود بیماری ها و رفع عوارض و مشکلات فیزیکی هستند.

دمپایی مردانه طبی در سایزها و طرح های متفاوتی عرضه می گردد که با استفاده از آن ها می توان از بروز معضلاتی مانند انحراف انگشتان پا بر اثر فشار بیش از حد، تاول و زخم انگشتان، ایجاد میخچه بر روی پا و بسیاری از مسائل دیگر جلوگیر ی کرد.

این گونه دمپایی های مردانه طبی را به افراد بسیاری خصوصا مبتلایان به بیماری های قلبی – عروقی، فشارخون و دیابت توصیه می کنند.

  • دمپایی مردانه بندی

دمپایی مردانه بندی از جمله پرطرف دارترین مدل دمپایی است که به دلیل راحتی در هنگام راه رفتن استفاده از آن برای آقایان بسیار کارآمد و مناسب است.

اگر به دنبال خرید یک جفت دمپایی مردانه هستید که بتوانید به راحتی با آن به پیاده روی و گردش بروید، مدل بندی دمپایی مردانه می تواند برای انتخاب گزینه مناسبی باشد.

  • دمپایی روفرشی مردانه

دمپایی مردانه روفرشی به منظور استفاده آقایان در منزل طراحی شده است. با توجه به اینکه بیشتر منازل دارای کف پوش و پارکت هستند یا اینکه کف آنها از سطوح سرامیکی و سنگی ساخته شده

و راه رفتن بر روی این سطوح برای افراد سخت و آزار دهنده است، لذا استفاده از دمپایی مردانه روفرشی در این مواقع می تواند گزینه مناسبی باشد.

دمپایی روفرشی مردانه بسیار کار آمد بوده و با وزن سبکی طراحی شده اند و پوشیدن آنها برای آقایان احساس راحتی را به همراه می آورد. معمولاً دمپایی روفرشی مردانه به صورت ساده یا لاانگشتی در بازار وجود دارد

  • دمپایی دستشویی

مناسب ترین مدل دمپایی برای دستشویی دمپایی های پلاستیکی است؛ زیرا امکان خیس شدن آن وجود دارد و این نوع جنس در کم ترین زمان ممکن خشک می شود.

کلام آخر

به یاد داشته باشید که دمپایی مردانه بسیار پرکاربرد بوده و شما ساعت های زیادی در طول روز از آن استفاده می کنید: در منزل، حیاط خانه، باغ و ویلا، محیط کار، مسافرت و گردش و …

پس بهتر است در انتخاب این پاپوش دقت کنید و مناسب ترین و مرغوب ترین جنس دمپایی مردانه را خریداری نمایید چراکه حفاظت از پاها و سلامت آنها بسیار مهم و ضروری است.


“جهت مشاهده جدیدترین مدلهای صندل مردانه روی لینک کلیک کنید”

 

manager
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *