راهنمای خرید صندل زنانه مجلسی

راهنمای خرید صندل زنانه مجلسی به دلیل این که امروزه اکثرخانم ها در مراسم های رسمی از کفش های پاشنه بلند استفاده می کنند مورد توجه بسیاری از آن ها  قرار گرفته است .

پوشیدن این نوع کفش ها به خاطر زیبایی خاصی که دارند علاوه بر مراسمات خاص حتی در خیابان نیز مورد استفاده دخترها قرار می گیرد و دارای جذابیت خاصی می باشد .

بهتر است بدانید که پوشیدن این نوع کفش ها باعث خوش قامتی و ظاهر بسیار زیبای خانم ها می شود .

ویژگی های صندل زنانه مجلسی 

  • راحتی :

برای خرید صندل زنانه ، مانند زمانی که می خواهید هر نوع کفش و کتانی ای خریداری کنید ، یک اصل را به عنوان اصل اساسی و ابطال ناپذیر در نظر بگیرید

آن هم این است که هیچ زیبایی و هیچ برندی ، هیچ رنگ و هیچ طرحی ، ارزش ناراحت شدن پاهای شما درون صندل را ندارد . همیشه اولویت خود را در خرید صندل زنانه بر راحتی بگذارید

و سپس به سراغ آیتم های دیگر مانند رنگ و طرح و مدل بروید . وقتی صحبت از راحتی می کنیم به این معناست که صندل در زمان طولانی ای که پای شما را پوشانده

احساسی اعم از درد ، تنگی ، خشکی ایجاد نکند . به خاطر داشته باشید که اگر پای شما به شکل طبیعی دچار تعریق می شود ، باید از پوشیدن برخی مدل ها و برخی جنس ها مانند پلاستیک  خودداری کنید .

  • لغزش :

برخی افراد به شکل طبیعی دچار تعریق دست و پا می شوند در مورد پا ، زمانی که پا در کفش یا صندل است این تعریق بسیار بیشتر می شود

البته تعریق پا تقریبا در تمامی افراد اتفاق می افتد اما ممکن است برخی میزان تعریق بیشتری داشته باشند .

پس هنگام خرید صندل زنانه باید به جنس کف صندل دقت کنید که بتواند حداکثر جذب ممکن را به منظورعدم لغزش ایجاد کند . چرم های طبیعی انتخاب خوبی برای جنس صندل هستند ؛ خصوصا در افرادی که تعریق زیادی دارند .

  • ظاهر:

بخشی از فرایند انتخاب ظاهر لباس ، از جمله صندل زنانه که اکنون مورد صحبت ماست ، به سلیقه باز می گردد . اما نباید تاثیر ترکیب رنگ و استایل را از نظر خارج کرد .

اما کلیاتی که باید در مورد خرید صندل زنانه از منظر ظاهر در نظر بگیرید ، این است که صندل را برای چه فضایی می خواهید بپوشید چرا که صندل های زنانه از نظر ظاهر و کاربرد بسیار با هم متفاوت هستند .

  • وزن:

با توجه به این که در تولید صندل های زنانه متریال کمتری نسبت به کفش های دیگر به کار رفته است ، سبک بودن آن ها به نظر طبیعی می رسد.

اما دقت کنید که وزن بسیار کم نیز می تواند نشانی از بی کیفیت بودن صندل باشد . پس صندل زنانه مناسب باید در عین سبکی ، وزن مناسبی هم داشته باشد .

  • دوام:

واضح است که صندل مناسب ، صندلی است که علی رغم استفاده از متریال کم و تشکیل شدن از چند بند محدود ، دوام مناسبی داشته باشد و بتواند مدت زمانی طولانی شما را همراهی کند

اما در نظر داشته باشید که صندل ها عموما برای فعالیت های کم تحرک مناسب هستند . استفاده از صندل زنانه برای فعالیت های پر تحرک هم ممکن است به پاهای شما صدمه وارد کند و هم باعث پارگی صندل بشود پس ؛ در مکان مناسب از صندل زنانه استفاده کنید .

ست کردن صندل‌ مجلسی پاشنه دار

 این صندل‌ ها به دلیل طراحی زیبا و پاشنه ، استایل بسیار شیک و منحصر به فردی را برای شما رقم می ‌زنند . البته که به لحاظ راحتی به هیچ وجه در حد صندل‌های تخت یا لژدار نیستند

ولی برای مراسم رسمی و موقعیت‌های تشریفاتی بسیار مناسب هستند . صندل‌ مجلسی پاشنه دار را باید در مواقعی که نیاز زیادی به راه رفتن و حرکت ندارید استفاده کنید زیرا استفاده طولانی مدت از آن ها ، موجب درد گرفتن پا و کمر شما خواهد شد

سخن آخر:

در انتخاب صندل مجلسی زنانه بهتر است توجه زیادی به طرح ، رنگ و پاشنه کفش شود . طرح کفش  باید مطابق مد روز و با سلیقه فرد انتخاب شود. رنگ کفش نیز بهتر است با رنگ لباس ، کیف و سایر اکسسوری‌ها هماهنگ باشد.

پاشنه کفش بهتر است از نوع استاندارد و نیز راحت انتخاب شود تا آسیبی به ستون فقرات و کمر فرد وارد نشود . اگر ازعلاقه مندان خرید صندل مجلسی زنانه هستید  به وب سایت فروشگاه  نیک مد مراجعه کنید .

 

 

manager
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *