سفارش اینترنتی انواع کفش صندل زنانه تحویل درب منزل

 

با شروع شدن فصل گرما و تابستان خانم ها دوست دارند که به جای کفش معمولی و جلو بسته از صندل استفاده کنند. به این دلیل که صندل از بود گرفتن و عرق کردن پا جلوگیری  می کند. برای همین صندل طرفدار زیادی در بین بانوان دارد و وقت زیادی جهت خرید کفش صندل صرف می کنند.

به همین خاطر طراحان و تولید کنندگان صندل های زنانه تنوع زیادی به صندل ها می دهند تا با هر نوع سلیقه یک صندل در بازار وجود داشته باشد.

انتخاب هر نوع صندل مخصوص خود فرد است و بستگی به سلیقه فرد دارد، بهتر است هنگام انتخاب صندل از مدل بادوام و با کیفیت انتخاب و خرید کفش صندل زنانه  مناسب پای خود را انجام دهید.

یک صندل خوب چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟

  • هنگام راه رفتن باید در پا راحت باشد و آزادی کافی را پا داشته باشد.
  • جنس رویه صندل باید با دوام باشد و هنگام راه رفتن پا اذیت نشود.
  • کفی صندل باید انعطاف پذیر باشد و اگر ممکن است از کفی طبی استفاده کنید.
  • زیره صندل باید در برابر سایش مقاوم باشد تا هنگام راه رفتن بر روی نا همواری ها لیز نخورد.

انواع مدل های صندل زنانه

صندل مدل تخت: این نوع صندل ها تخت و جلو آن ها بسته است و پاشنه ندارد و پا در آن ها راحت است و در هر جا می توان از آن ها استفاده کرد. برای افرادی که در طول روز زیاد راه می روند مناسب است. حتی می شود در مهمانی ها هم از این نوع صندل استفاده کرد.

صندل مدل بند دار: این نوع صندل بند دار است و در قسمت بند باعث می شود پا را محکم نگه دارد و پا حرکت نکند و محکم در جای خود قرار بگیرد.

صندل مدل جلو بسته: از این نوع صندل بیشتر برای روی فرش استفاده می شود و در بیرون از منزل هم قابل استفاده است. معمولاً در فصل پاییز از این نوع صندل ها بیشتر استفاده می شود تا انگشتان پا را در برابر سرما محافظت کند. برای پیاده راه رفتن مناسب است.

صندل های مدل جلو باز: این نوع صندل مناسب استفاده برای کسانی که دوست دارند بدون جوراب بر روی فرش صندل بپوشند و یا در هنگام راه رفتن در خیابان از صندل استفاده کنند است.

صندل های مدل پاشنه دار: صندل های مدل پاشنه دار زیبایی زیادی دارند و هم به صورت پاشنه دارو هم به صورت نیم پاشنه تولید می شود و در بازار عرضه می شود. برای خانم هایی که قد نسبتاً کوتاه دارند بهتر است از صندل پاشنه دار استفاده کنند، خانم هایی که قد بلند دارند بهتر است از صندل نیم پاشنه استفاده کنند.

صندل های مدل لژ دار: صندل لژدار از خانواده کفش های پاشنه دار به حساب می آیند، تنها فرقی که با صندل پاشنه دارند در این است که به جای پاشنه بلند و باریک که جدا از پنجه پا است پاشنه سرتاسری برایش ساخته شده است. لژ این صندل ها از پاشنه پا تا نوک انگشتان پا کشیده شده است. به همین دلیل در پا راحت است.

صندل های مدل مجلسی: این مدل صندل ها کفی ضخیم دارند و پاشنه دار هستند و در زمان پیاده روی راحت هستند و پا اذیت نمی شود. تأثیر زیادی در جذابیت خانم ها دارد و برای مجالس و مهمانی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

صندل های مدل لا انگشتی: صندل های مدل لا انگشتی در فصل تابستان در بین خانم ها طرفدار زیادی دارد و بیشتر در کنار ساحل استفاده می شود. البته برای استفاده در منزل هم مناسب است.

چه فاکتورهایی را در زمان خرید کفش صندل زنانه باید در نظر بگیریم:

  1. یکی از مهم ترین فاکتورهای خرید کفش صندل ، وزن آن است که بهتر سبک باشد تا زمان پوشیدن و راه رفتن احساس سنگینی در پا نداشته باشیم.
  2. حتماً اندازه پا باشد و سایز مناسبی داشته باشد تا هنگام راه رفتن پا را اذیت نکند.
  3. هنگام خرید کفش صندل، صندلی را انتخاب کنید که هم برای مهمانی مناسب باشد و هم راه رفتن در خیابان
  4. در زمان خرید صندل حتماً به جنس آن توجه کنید تا در داخل پا عرق نکند و پا بوی بد نگیرد.
  5. اگر می خواهید مدت زمان زیادی را با صندل راه بروید بهتر است از صندل هایی استفاده کنید که مناسب پیاده روی باشد.
  6. اگر صندل بند دار انتخاب می کنید مطمئن شوید که بندهای صندل راحت و با دوام باشد و جنس نا مرغوبی را انتخاب نکنید به دلیل که رویه آن زود از کفی جدا می شود.
  7. حتماً هنگام خرید کفش صندل ، صندلی را بخرید که زیره آن مناسب با قوس کف پا شما باشد که این خود به تنهایی یک اصل مهم است.

به شما پیشنهاد می شود اگر قصد خرید اینترنتی کفش صندل را دارید حتما از فروشگاه اینترنتی کفش صندل دیدن نمایید تا هم از تنوع محصولات با خبر شوید و هم در وقت و هزینه خود صرفه جویی نمایید.

 

 


راهنمای خرید این مقاله

»»  خرید اینترنتی انواع کفش صندل

»» خرید بهترین کفش صندل زنانه

 »» خرید بهترین کفش صندل مردانه ارزان


 

 

manager
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *