سفارش کفش صندل چرم زنانه ارزان

 

از گذشته تا به امروز همیشه با رسیدن فصل گرما خانم ها علاقه زیادی به خریدن و پوشیدن کفش های صندل داشته اند. اصولاً چون در فصل گرما حرارت زمین بیشتر می شود راه رفتن با کفش بسته باعث گرم شدن و اذیت شدن پا و همین‌طور عرق کردن و بو بد گرفتن پا می شود.

به همین خاطر پوشیدن صندل مناسب تر است. صندل ها در انواع مختلف مردانه و زنانه در بازار موجود است. این نکته را به یاد داشته باشید هنگام خرید کفش صندل و یا خرید کفش صندل زنانه ، باید طوری در پا باشد که از پا لیز نخورد و به بیرون نیاید به دلیل اینکه پشت و جلو صندل ممکن است باز باشد پا در آن آزاد است.

صندل های زنانه از تنوع بالایی برخوردار است بهتر آن ها را بشناسیم:

  • صندل تخت

مدل صندل تخت جلو باز است و لژ ندارد و خیلی راحت است. برای کارهای روزانه می شود از این نوع صندل ها استفاده کرد. این را بدانید برای مجالس رسمی مناسب نیست در واقع صندل مجلسی حساب نمی شود. برای ست کردن با شلوار جین و پارچه ای بسیار عالی است.

  • صندل لژ دار

این مدل صندل بسیار راحت است و برای زمانی که کار زیاد دارید و خیلی راه می روید مناسب است و پا را اذیت نمی کند. این نوع صندل کمی از صندل تخت رسمی تر به حساب می آید، اما باز هم برای قرار های اداری و مجلس زیاد مناسب نیست.

اگر دچار کمر درد و یا پا درد دارید پوشیدن این مدل صندل را توصیه می کنیم.

  • صندل مجلسی پاشنه دار

طراحی این نوع صندل بسیار شیک است و برای مجالس و مهمانی های رسمی مناسب است. ولی این را بدانید مثل صندل لژ دار راحت نیست. از این صندل بیشتر زمانی باید استفاده کنید که زیاد راه نروید چون با راه رفتن طولانی مدت مچ پا درد می گیرد و دچارکمردرد می شوید.

بسیاری از افراد خرید اینترنتی کفش صندل را به خرید حضوری ترجیح می دهند و سعی می کنند با پیدا کردن بهترین فروشگاه اینترنتی کفش صندل، صندل و کفشی با کیفیت را سفارش داده و در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنند.

چطور یک صندل خوب انتخاب کنیم؟

پوشیدن صندل نامناسب می تواند باعث بروز مشکلات و آسیب های زیادی شود مانند درد در ناحیه کف پا، درد در ناحیه بالشتکی پا، درد درکمر و پشت، زانو درد و انحراف در زانو، آسیب رسیدن به ساق پا، درد در پاشنه پا، ایجاد پینه و میخچه.

پوشش جلو صندل

برای اینکه هنگام راه رفتن آسیبی به انگشتان پا وارد نشود و ضربه ای نخورد به انگشتان پا بهتر است هنگام خرید صندل از مدل های جلو بسته انتخاب کنید.

بندهای محافظ صندل

هنگام خرید صندل همیشه به این نکته توجه کنید صندلی را انتخاب کنید که به اندازه کافی بند داشته باشد تا هنگام راه رفتن پا به جلو و عقب نرود و بند ها مانند یک محافظ تعادل پا را حفظ کند.

بند محافظ پشت پا

همیشه در زمان خریدکفش صندل، صندلی را انتخاب کنید که در قسمت پشت پا محافظ داشته باشد تا از انحراف پشت پا جلوگیری کند.

زیره صندل

کفی یا زیره صندل خیلی نباید سفت باشد که هنگام قدم برداشتن آسیب به پا وارد کند بلکه باید نرم باشد تا انعطاف پذیر باشد و به راحتی خم شود و از درد کف پا جلوگیری کند.

بهترین زیره صندل

بهتر است هنگام خرید کفش صندل، صندلی انتخاب کنید که زیره چرمی داشته باشد و نرم و انعطاف پذیر باشد تا زمان راه رفتن و یا حتی رانندگی به پا آسیب وارد نکند.

جنس کفی صندل باید به گونه ای باشد که در تابستان گرما زمین را به پا وارد نکند.

استفاده از زیره لاستیکی توصیه نمی شود به دلیل اینکه اگر بر روی سطح خیس قدم بردارید ممکن است لیز بخورید.

اندازه صندل

هنگام خرید کفش صندل همیشه این نکته را در نظر بگیرید که سایز مناسب پا انتخاب کنید و حتماً عرض و قوس صندل مناسب با پای شما باشد.

بهترین جنس برای صندل

چرم طبیعی بهترین جنس است، اما چرم مصنوعی هم کارایی چرم طبیعی را دارد. چرم طبیعی با دوام است و باعث جلوگیری از عرق کردن و بوی بد گرفتن پا را دارد. چرم مصنوعی قیمت مناسب تری دارد.

انتخاب پاشنه صندل

در هنگام خرید کفش صندل، صندل هایی را انتخاب کنید که بیشتر از 3 سانتیمتر پاشنه نداشته باشند. چون پاشنه بلند در صندل می تواند به کف پا فشار وارد کند و باعث درد گرفتن کف پا شود.

 


راهنمای خرید این مقاله

»»  خرید اینترنتی انواع کفش صندل

»» خرید بهترین کفش صندل زنانه

 »» خرید بهترین کفش صندل مردانه ارزان


 

 

manager
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *