فروشگاه آنلاین خرید انواع کفش صندل زنانه زیبا و بروز

اکنون خرید کنید : »» جدیدترین مدلهای کفش صندل زنانه ««

کفش های صندل زنانه از مواد متنوعی مانند چرم، چوب، پلاستیک و یا دیگر مواد درست شده باشند که بندهای این صندل ها یا پشت پا قرار می گیرند و یا بین انگشتان پا قرار می گیرند و ظاهر آن‌ها بسیار با یکدیگر متفاوت می باشد.

برای خرید کفش صندل در نظر داشته باشید، صندل ها در جامعه مورد استقبال خانم ها، آقایان و کودکان قرار دارد که به دو صورت پاشنه بلند و یا پاشنه کوتاه تولید و به بازار وارد می شوند. صندل ها از لحاظ پوشش پا ها به صورت باز، نیمه باز و خنک استفاده می شوند.

خصوصیات صندل زنانه

از ویژگی های صندل با کیفیت این است که از پاها محافظت کند و کیفیت و دوام لازم را داشته باشد و علاوه بر این‌ها زیبا و شیک باشد. صندل با کیفیت باید بتواند از اجزا مختلف پا مثل کف، جلو، پاشنه، انگشتان و روی پا محافظت کند.

بند های محافظ صندل باید طوری طراحی شوند تا علاوه بر زیبایی و استحکام بتواند مانع جابجایی صندل روی پاها شود زیرا در صورت لق بودن و جابجایی زیاد کفش صندل روی پای اشخاص امکان آسیب دیدن پاها وجود دارد.

علاوه بر آسیب دیدگی پاها، مفاصل زانو و مچ پا نیز ممکن است با صندل های بی کیفیت آسیب ببینند. در صورتی هم که بندهای صندل ها بسیار سفت و تنگ باشند باعث می شوند به پاها فشار وارد شود و آن ها تاول بزنند. پس در هنگام خرید کفش صندل زنانه نهایت دقت را به عمل آورید.

زیره و یا کفی صندل هم از مواردی می باشد که در طراحی آن باید دقت فراوان شود و شما باید با دقت فراوان صندلی را انتخاب کنید که کفی مناسب داشته باشد؛ زیرا زیره یا کفی سفت باعث درد در کف پا می شود و راه رفتن با آن ها مشکل می باشد. شما باید صندل با کفی نرم و قابل انعطاف پذیر انتخاب کنید که پای شما در آن راحت باشد و البته به این موضوع نیز دقت داشته باشید که در صورت نرمی زیاد کفی صندل باعث درد در پاشنه پا می شود.

صندل طبی زنانه

همان طور که گفته شد، انعطاف پذیری صندل بیانگر نرمی و انعطاف پذیری و میزان خم شدن آن می شود. زیره چرمی می تواند محافظ خوب و مناسبی برای پا شما باشد.

همیشه در هنگام خرید کفش صندل به این نکته توجه داشته باشید که صندلی را انتخاب کنید سایز مناسب پا شما باشد و علاوه بر این طول پا و عرض و قوس پا را هم در بر بگیرد.

برای خرید اینترنتی کفش صندل بهتر است با فروشگاه اینترنتی کفش صندل در ارتباط باشید و در وقت و هزینه ی خود صرفه جویی کنید.

صندل های بند دار

معمولاً صندل های بند دار از تنوع بالایی برخوردار هستند و شما می توانید بسته به نوع لباسی که می خواهید بپوشید انتخاب کنید. نکته مهم برای خرید صندل بند دار این است که در هنگام خرید اگر می خواهید صندل برای مجالس و مهمانی انتخاب کنید بهتر است از صندل های با بند باریک انتخاب کنید، به این دلیل که ظریف تر و در پا با جلوه بیشتر دارد و اگر کفش صندل برای کارهای روزمره می خواهید بخرید بهتر است صندل های با بند پهن را انتخاب کنید به این دلیل که در پا راحت تر است.

صندل های پاشنه دار

در زمان خرید صندل پاشنه دار حتماً به این نکته توجه کنید که بلندی پاشنه صندل برای پای شما مناسب باشد و پا درآن راحت باشد، چون اگر پا در صندل راحت نباشد هنگام راه رفتن دچار مشکل می شوید.

صندل های لژدار

معمولاً صندل های لژدار برای لباس های ساده و تابستانی و دخترانه مناسب هستند و برای ست کردن لباس مهمانی های شبانه هم مناسب هستند و هنگام راه رفتن پا در آن راحت است.

صندل های پشت باز

صندل های پشت باز معمولاً طوری طراحی می شوند که روی، رویه صندل گلدوزی کار شود و رنگ و نما بیشتری به آن می بخشد. این صندل ها با طراحی خاص خود بیشتر در تابستان طرفدارهای زیادی دارند.

آیا بهتر است صندل دست دوز بخریم؟

اگر پاهای پهنی دارید بهتر است از صندل های دست دوز استفاده کنید که قالب پای شما اندازه گرفته می شود و در نهایت با سایز مناسب برای شما دوخته می شود.

 

 


راهنمای خرید این مقاله

»»  خرید اینترنتی انواع کفش صندل

»» خرید بهترین کفش صندل زنانه

 »» خرید بهترین کفش صندل مردانه ارزان


 

 

 

manager
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *