فروشگاه اینترنتی کفش صندل زنانه زیبا و شیک ایرانی

 

در گذشته تنها ماهیگیران از صندل استفاده می کردند و دلیل این کار نگه نداشتن آب توسط صندل بود. ولی امروزه خانم ها و آقایان در سراسر دنیا از صندل های متنوع و زیبا استفاده می‌کنند که در فصل تابستان با وجود هوای گرم بسیار مناسب می باشد.

در تابستان برای جلوگیری از عرق کردن و بد بو شدن پاها معمولاً از صندل استفاده می شود که علاوه بر مزایای ذکر شده بسیار شیک و زیبا می باشند و این دلایل باعث شده که خرید کفش صندل بسیار افزایش یافته است. البته باید توجه کرد که انتخاب نامناسب صندل و کفش می تواند آسیب های جدی به پا و استخوان های حرکتی بدن وارد کند.

انواع صندل های تابستانی زنانه

صندل های تابستانی زنانه را می توان به سه مدل اصلی تقسیم بندی نمود که هر کدام ویژگی های خاص خود و همچنین طرفداران مخصوص به خود را دارند. مدل اول صندل های تابستانه زنانه تخت می باشند که بدون پاشنه و جلو باز می باشد و راه رفتن با این نوع صندل راحت می باشد.

مدل دوم صندل های زنانه صندل تابستانی زنانه لژ دار می باشد که دارای پاشنه لژدار می باشد و جلوی آن باز و کف تختی دارد. این مدل صندل نیز برای راح رفتن مناسب و تحرک با آن راحت می باشد.

مدل سوم صندل های تابستانه زنانه مدل پاشنه دار آن می باشد. این مدل صندل دارای پاشنه کامل و یا نیم پاشنه می باشد که به صندل چسبیده است. راحتی نسبتاً کمتری نسبت به دو مدل قبل دارد ولی بسیار شیک و زیبا می باشد. علاوه بر ظاهر آن به قد خانم ها اضافه می‌کند که این خود مزیت بزرگی هنگام خرید کفش صندل زنانه  می باشد.

انتخاب یک صندل زنانه خوب

انتخاب صندل خوب و  خرید اینترنتی کفش صندل بسیار مهم می باشد زیرا با انتخاب های نا مناسب و غلط مشکلاتی برای شما به وجود می آید. نمونه هایی از این مشکلات عبارت اند از درد در ناحیه بالشتکی پا، درد کف پا، درد در ناحیه کمر و پشت، درد پاشنه و ساق پا، انحراف و درد زانو، پینه و میخچه پا اشاره کرد. پس حتماً قبل از خرید هرگونه صندل باید به موارد زیر توجه کرد:

  • پوشش جلو صندل: بهتر است صندلی که انتخاب می‌کنید دارای لایه و پوشش جلویی باشد که از ضربه خوردن و آسیب دیدگی انگشتان شما جلوگیری کند. دقت داشته باشید صندلی مناسب است که از پا، کف پا، پاشنه و انگشتان شما محافظت نماید.
  • بند های محافظ صندل: صندل های زنانه باید دارای بند های محافظ باشند. این بند ها باعث می شوند که پا ها داخل صندل زیاد عقب جلو نشوند و تعادل پا را حفظ کند. همچنین جنس بند ها باید از موادی باشند که باعث تاول و زخم شدن پا نشوند.
  • بند های محافظ در پشت پا: همیشه باید صندل هایی استفاده نمایید که دارای بند های محافظ پشت پا داشته باشند و بند های روی پا پهن و جنس مناسب باشند تا از انحراف پا به راست و چپ جلوگیری کند.
  • زیره صندل: به قسمت زیرین صندل، زیره یا کفی صندل می گویند. کفی های صندل نباید زیاد سفت باشند تا به پا ها آسیب برسانند و اگر زیادی نرم و شل باشند باعث ایجاد درد کف پا می شوند. زیره هایی مناسب می باشند که جنس چرم داشته باشند و در عین نرم و انعطاف پذیر بودن از پا هنگام پیاده روی و رانندگی محافظت کنند. جنس کفی ها باید طوری باشد که در تابستان با داغ شدن زمین ، گرما را به کف پا منتقل نکنند و در صورت خیس شدن باعث سر خوردن پا در صندل نشود.
  • اندازه صندل: اندازه صندل بسیار مهم می باشد که باید به سایز، طول پا، قوس و انواع فعالیت های شما وابسته باشد. هنگام انتخاب صندل تنها به سایز آن نباید دقت کرد بلکه راحتی و قوس های صندل برای راه رفتن آسان بسیار مهم می باشد.

دقت داشته باشید همیشه بهترین خرید اینترنتی کفش صندل برای جنس صندل از فروشگاه اینترنتی کفش صندل، جنس چرم طبیعی می باشد که هم بسیار بادوام می باشد و هم شیک و زیبا است البته پاشنه صندل نیز معمولا نباید از سه سانتی متر بیشتر باشد زیرا به کمر و زانو آسیب های جدی وارد می کند.


راهنمای خرید این مقاله

»»  خرید اینترنتی انواع کفش صندل

»» خرید بهترین کفش صندل زنانه

 »» خرید بهترین کفش صندل مردانه ارزان


 

 

manager
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *