معرفی و خرید صندل مردانه EVA

جهت »» خرید انواع کفش صندل زنانه روز «« کلیک کنید

معرفی صندل مردانه EVA امروزه صندل ها با جدید ترین طراحی به بازار عرضه می شوند و همچنین تولید کنندگان ؛ صندل های متنوعی را برای هر مکان و موقعیتی در نظر گرفته اند تا شما بتوانید نسبت به نوع فعالیت و نوع استفاده صندل مد نظرتان را انتخاب کنید . در این مقاله با معرفی یکی از این نوع صندل ها مردانه همراه شما هستیم . . .

معرفی صندل مردانه EVA

EVA صندل

صندل های ایوا ؛ به صندل هایی گفته می شود که در تولید آن ( استفاده از مواد اولیه ) از پلاستیک استفاده می شود و این امر باعث شده تا این نوع صندل ها برای یک بخش بسیار مهم کاربرد زیادی داشته باشند .

درباره ی برند ( EVA )

برند ایوا ؛ یکی از برند های معروف و شناخته شده است که با هدف کیفیت در تولیدات خود ، شروع به کار کرد و همچنان یکی از برند های پرطرفدار است .

ویژگی صندل های ایوا

صندل های ایوا دارای ویژگی های زیر هستند :

  • انعطاف :

صندل های ایوا به دلیل زیره های نرم از جنس ایوا ، فوق العاده راحت هستند و هنگام راه رفتن احساس راحتی بیشتری را به پای شما منتقل می کند .

  • کیفیت :

صندل های ایوا به دلیل این که امکان دارد تماس مستقیم با اب داشته باشند ؛ تمامی قسمت های با ظرافت و با کیفیت بالا تولید می شوند .

  • طرح و رنگ :

صندل های ایوا امروزه در طرح و رنگ های جذابی موجود است و شما می توانید برای تمامی اعضای خانواده تان صندل های ایوا تهیه کنید ..

این نوع صندل ها از سایز های بسیار کوچک برای کودکان تا سایز های بزرگ برای اقایان و افرادی که سایز پای ان ها برزگ است ؛ تولید می شود .

  • طبی بودن :

صندل های ایوا طبق استاندارد های یک صندل خوب تولید می شوند و تمامی نکات در ان ها لحاظ می گردد . یکی از این موارد ؛ کفش های طبی است .

اگر به کفی داخلی صندل های ایوا دقت کنید ، میبینید که یکسری برامدگی و تورفتگی هایی دارد که این امر باعث می شود تا از کف پای شما محافظت و حمایت شود .

  • کاربرد :

صندل های ایوا بسیار کاربردی هستند . این صندل ها برای حمام ، سرویس بهداشتی ، تراس ، حیاط و … بسیار مناسب هستند و با خیال راحت می توانید برای این مکان ها از صندل های ایوا استفاده کنید .

انواع صندل های ایوا

صندل ایوا دیاموند

صندل ایوا لوک

صندل ایوا زیتون ( بچگانه )

صندل ایوا اراد ( زنانه و مردانه )

صندل ایوا کوروش

صندل ایوا دیزل ( ست خانوادگی اعم از : بچگانه ، زنانه ، مردانه )

برای خرید صندل های ایوا باید به نکاتی دقت کنید که در ادامه به ان ها می پردازیم . . .


جهت خرید انواع کفش صندل مردانه کلیک کنید


نکات خرید صندل ایوا

صندل های ایوا به خاطر جنسی که دارند ؛ اگر در معرض اب در طولانی مدت قرار بگیرند ، باعث بیماری قارچ می شوند . برای جلوگیری از به وجود امدن این بیماری کافی است هر شش ماه یک بار صندل های ایوای خود را تعویض کنید .

سخن اخر

در این مقاله شما را با صندل های ایوا اشنا کردیم و ویژگی های ان را با شما به اشتراگ گذاشتیم و نکاتی را برای خرید و استفاده ی این نوع صندل ها ، به شما گفتیم  . امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید .

manager
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *