مقایسه و خرید انواع کفش صندل زنانه و خرید آنلاین

 

با شروع شدن فصل گرما، بسیاری از خانم ها صندل را جایگزین کفش های خود می کنند. صندل ها به دلیل سبکی و باز بودن بسیار راحت و جلوی عرق و بوی بد پا را می گیرد.

امروزه کفش های صندل زنانه در مدل های بسیار متنوع در بازار عرضه می شوند که هر کدام مختص به موقعیت خاصی می باشند. با ما همراه باشید تا به معرفی انواع کفش صندل زنانه بپردازیم و بتوانید با اطلاعات کافی مناسب ترین خرید کفش صندل را داشته باشید.

معرفی انواع صندل

  • صندل زنانه تخت

از این نوع صندل در هر موقعیتی می توان استفاده کرد. صندل های تخت بدون پاشنه و کاملاً تخت و راحت هستند، به همین دلیل مناسب برای کسانی است که فعالیت زیادی در طول روز دارند.

  • صندل های بند دار

بند های موجود در این نوع صندل کمک می کند پاها به جلو و عقب نرود و در جای خود ثابت بماند. بند ها اگر ظریف باشند مختص مهمانی و صندل با بند های پهن تر برای استفاده روزمره می باشند.

  • صندل های جلوباز و یا جلو بسته

در هنگام خرید کفش صندل زنانه دقت داشته باشید که صندل های جلوباز و یا جلو بسته ای، هم استفاده ی روفرشی را دارند و هم در بیرون از خانه کاربرد دارند. صندل های جلو بسته از انگشتان پا محافظت کرده و از برخورد اشیا به آن جلوگیری می کند.

  • صندل های پاشنه دار

این نوع صندل ها که بیشتر به برای مهمانی ها مناسب می باشند دارای پاشنه بلند و یا نیم پاشنه می باشند. خانم های کوتاه قد بیشتر ترجیح می دهند از این نوع کفش صندل استفاده کنند.

  • صندل های لژدار

نوع جدیدی از صندل های زنانه، صندل های لژدار هستند. صندل های لژدار به جای پاشنه های باریک و ظریف، پاشنه ای سراسری دارند. لژ موجود در این کفش از نوک پا تا پاشنه را پوشش داده و از کفش های پاشنه دار بسیار راحت تر و راه رفتن با آن ها نیز ساده تر می باشد. شما می توانید با خرید اینترنتی کفش صندل از انواع مدل های جدید صندل زنانه دیدن نمایید و یک خرید عالی را تجربه کنید.

  • صندل مجلسی زنانه

کفی پاشنه دار و ضخیم در این مدل صندل، راه رفتن را کمی دشوار می کند. به علت استایل زیبا و جذابی که به پاها می بخشد، بیشتر در موقعیت های رسمی و مراسم مورد استفاده قرار می گیرد.

  • صندل لا انگشتی

در فصل تابستان کنار ساحل، مسافرت و حتی درون خانه، صندل های لا انگشتی طرفداران زیادی دارد و طرح های زیبایی از آن امروزه وارد بازار شده است.

  • صندل زنانه طبی

بسیاری از خانم ها برای خرید کفش صندل، صندل های طبی را انتخاب می کنند. صندل های طبی با داشتن کفی نرم و راحت باعث تقویت کف پا می و شد. این نوع صندل برای افراد مبتلا به کف پی صاف، خار پاشنه و یا دیابت بسیار مناسب و توصیه می شود. این مدل صندل از درد و عوارض بیماری های ناحیه پا جلوگیری می کند.

به چه صورت یک صندل مناسب را خریداری کنیم؟

باید دقت داشته باشیم که هنگام خرید کفش صندل زنانه، خرید کفش صندل نا مناسب باعث ایجاد مشکلات و آسیب های جدی در ناحیه زانو، پینه، کمر و میخچه خواهد شد. پس قبل از خرید صندل به نکات زیر توجه نمایید.

  • اندازه: خرید کفش صندل باید متناسب با اندازه ی پای شما باشد. این یک نکته مهم است که هنگام پوشیدن صندل احساس گشادی و یا تنگی در پای خود نکنید و دقت کنید پا درون صندل احساس راحتی داشته باشد.
  • وزن: اگر وزن صندل برای شما سنگین باشد، هنگام راه رفتن باعث ایجاد خستگی در طول روز می شود. پس در هنگام خرید صندل به سبکی آن توجه کنید.
  • جنس صندل: در انتخاب خود از کفش صندل، به جنس آن حتماً توجه شود. انواع چرم های طبیعی و مصنوعی بهترین گزینه خواهند بود، چراکه در عین زیبایی و دوام بالا، از بد بو شدن پا نیز جلوگیری می کند.
  • پاشنه: دقت کنید که در هنگام خرید کفش صندل، پاشنه آن از 5 سانتی متر بیشتر نباشد، زیرا موجب فشار به پنجه، کف پا و انگشتان خواهد شد. پاشنه بلند کفش عوارضی نظیر کمر درد، میخچه، زانو درد و انحراف انگشتان پا را به دنبال خواهد داشت.

برای خرید انواع صندل زنانه، دخترانه، بچه گانه و طبی با مراجعه به فروشگاه اینترنتی کفش صندل می‌توانید جدیدترین انواع صندل را مشاهده کنید و تجربه جذاب خرید آنلاین لذت ببرید.

 


راهنمای خرید این مقاله

»»  خرید اینترنتی انواع کفش صندل

»» خرید بهترین کفش صندل زنانه

 »» خرید بهترین کفش صندل مردانه ارزان


 

manager
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *