نکات مهم خرید دمپایی مردانه و زنانه

نکات مهم خرید صندل و دمپایی مردانه و زنانه، دمپایی یک کفش بسیار مهم برای زندگی روزمره ما است. بعد از یک روز طولانی در محل کار (که مجبور به پوشیدن کفش هایی هستیم که اجازه تنفس به پاهایمان نمی دهند) به خانه میرسیم و کفش های کار را بیرون می آوریم و صندل می پوشیم ، یک لحظه مهم برای پاهای ما محسوب می شود چون حالا می توانند استراحت کنند، نفس بکشند و آزادتر باشند و برای فعالیت های دیگر خود را آماده کنند. بنابراین مهم است که در هنگام خرید دمپایی به مواردی توجه کنیم که سعی داریم به صورت خلاصه در ادامه به آنها اشاره کنیم

صندل مردانه مدل 1420802

  • اندازه

گاهی اوقات ما فقط به دنبال یک جفت دمپایی روفرشی هم اندازه با سایز معمولی کفش های خود هستیم؛ اما باید آنها را امتحان کنیم و بررسی کنیم که آیا پاها فضای کافی را دارند؟ آیا خیلی سفت هستند یا پاها در موقعیتی ناراحت کننده و حتی دردناک قرار گرفته اند یا خیر. به همین دلیل است که گاهی اوقات خرید یک سایز بالاتر از سایز متوسط کفش های معمول، ایده خوبی است.

  • مواد

امروزه می توان مواد زیادی را در بازار پیدا کرد. ما باید بررسی کنیم که چه نوع موادی برای پاها خوب است، کدام یک به بهبود آنها کمک می کند، کدام یک راحت تر هستند. اغلب افراد به سراغ صندل های نرم تر می روند، اما به خاطر داشته باشید که پاها باید احساس راحتی داشته باشند، اما مواد به قدری مقاوم باشد که به راحتی کفش های شما خراب نشود.

  • کیفیت

کفیت به شدت با مواد به کار رفته در ارتباط است، همانطور که گفتیم چیزی می خواهید که برای طولانی مدت بتوانید از آن استفاده کنید و حتی اگر به مسافرت می روید بتوانید آن را با خود حمل کند. معمولا صندل های دست ساز از عمر طولانی برخوردار هستند.


“جهت مشاهده جدیدترین مدلهای کفش صندل زنانه روی لینک کلیک کنید”


  • کف زمین

هر چه کف زمین شما سفت تر باشد، کف کفش شما باید ضخیم تر باشد، در حالی که آنهایی که خانه هایشان فرش شده است ضخامت برایشان در اولویت نیست (این دسته از کاربران می توانند از دمپایی های روفرشی استفاده کنند).

پس از در نظر گرفتن این نکات مهم ممکن است سوالات بیشتری در ذهن شما ایجاد شود. البته می توان به مسائل دیگری مانند قیمت دمپایی، رنگ یا طرح هم فکر کرد. اما مهمترین قسمت ماجرا این است که حتما هنگام خرید دمپایی آن را امتحان کنید و ببینید چه احساسی به آن دارید و پاهای شما چه مقدار راحتی را احساس می کنند. به همین دلیل است که گاهی اوقات قیمت دمپایی چیز مهمی نیست. مهمترین چیز راحتی پاهای شماست.

چگونه دمپایی مردانه و زنانه چرم خوب را تشخیص دهیم؟

صندل های مردانه چرمی از چرم مصنوعی مرغوب و یا اصل ساخته می شوند که علاوه بر زیبایی؛ دوام و کفی کاملا طبی را دارند؛ این کفش ها مقاومت در برابر سایش خوبی دارند و باعث کاهش فشار روی پاشنه پا می شوند و امکان استفاده طولانی مدت را فراهم می کنند.

وقتی شما این نوع کفش ها را بو می کنید می توانید اصل یا مصنوعی بودن چرم آنها را تشخیص دهید. کفش های چرم مصنوعی بوی پلاستیک می دهند. این در حالی است که چرم طبیعی با حرارت می سوزد و بویی شبیه به موهای سوخته می دهد. کفش های چرم مصنوعی اگر با حرارت سوزانده شوند بوی پلاستیک می دهند. همیشه توصیه می شود که از برندهای معتبر خرید داشته باشید.

دمپایی زنانه مدل 0211206

 

دمپایی مردانه در مقابل دمپایی زنانه

تفاوت اصلی دمپایی زنانه و مردانه در استایل آن است. گزینه های مردانه عموما سنتی تر هستند درحالی که گزینه های زنانه به طور کلی شیک تر و با سبک های مختلفی هستند.

دمپایی سنتی که معمولا به عنوان مردانه شناخته می شوند معمولا آستری نرم و کفی لاستیکی دارند. این نوع کفش ها به گرم نگه داشتن پا کمک می کنند و گزینه هایی را می توان پیدا کرد که در بیرون و فضای باز استفاده کرد.
صندل
صندل سادگی یک صندل را با راحتی یک سِلیپَر سنتی ترکیب می کند. آنهانوعی کفش پشت باز هستند و به طور معمول زا موادی مانند لاستیک و چرم ساخته می شوند. این گزینه ها را هم استفاده راحتی دارند.

صندل جلو بسته و پشت باز

این نوع کفش ها حمایت بیشتری از پشت پای شما به عمل می آورند. به طور معمول این گزینه ها توسط پلاستیک؛ چرم یا نمد و پشم ساخته می شوند.

صندل جلو باز و پشت باز

صندل های پشت باز به دلیل راحتی که دارند طرفدرارن زیادی دارند. بیرون آوردن و پوشیدن مجدد آنها ساده است. برای پوشیدن آنها نیازی به خم شدن نیست.


“جهت مشاهده جدیدترین مدلهای کفش صندل مردانه روی لینک کلیک کنید”


manager
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *