چرا باید از دمپایی و صندل طبی استفاده کرد؟

عللی که استفاده از دمپایی و صندل طبی را مناسب شما می داند

 

تقریباً می توان گفت همه افراد می توانند از مزایای استفاده از کفی طبی بهره مند شوند اما در عین حال برای برخی ممکن است کفی کفش از نان شب هم واجب تر باشد. در زمان خرید کفش صندل حتما به داشتن کفی طبی آن دقت کنید.

گاهی کفی طبی می تواند به سلامت برخی بیش از دیگران کمک کند. علائم زیادی وجود دارد که می توان گفت شما به کفی طبی نیاز دارید یا نه. این موارد بیشتر در زمان خرید صندل زنانه اتفاق می افتد.

اگر قصد دارید از فروشگاه اینترنتی صندل خرید اینترنتی صندل خود را انجام دهید موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • اگر شما بیش از پنج ساعت در روز می ایستید: ایستادن بر روی پا برای ساعت های طولانی می تواند باعث ابتلا به فاشیت پلانتار، صدمه بیش از حد به فاسیای پلانتار شود. فاسیا پلانتار رباطی است که از پاشنه پا تا انگشتان پا گسترش پیدا می کند. کفی ها می توانند به شما کمک کنند تا استرس ایستادن در تمام روز را برطرف کنید.
  • درد مزمن در پا یا پاشنه پا دارید: در حای که ممکن است این امر واضح به نظر برسد، بسیاری از مردم درد پا را تشخیص نمی دهند. در عوض، آن ها درد را در پوشیدن کفش پاشنه بلند یا کفش ناراحت کننده می دانند. درد پا و پاشنه به خصوص در صبح، نشانه شایع ابتلا به فاشیلیت پلانتار است.
  • یک صندل خوب و مناسب باید از کف پا، انگشتان و پاشنه و رویه پا به خوبی محافظت کند. هر ساله با فرا رسیدن فصل گرما مردم دوست دارند کفش های خنک به پا کنند که سبک باشند تا بهتر بتوانند در گرمای تابستان به کارهای روزمره خود برسند.
  • فصل تابستان فصلی است که پاهای افراد بیشتر از مواقع دیگر سال دچار آسیب و بیماری می شوند. به این دلیل که با پوشیدن صندل پاها در معرض هوای آزاد و خشن بیرون قرار می گیرد و نور زیاد آفتاب و زخم ها و بریدگی ها می تواند سلامت پا را به خطر بیاندازد.

مناسب بودن سایز صندل

اغلب بیشتر صندل ها و کفش های تابستانی طوری طراحی شده اند که از انگشتان پا به خوبی محافظت نمی کنند و بخش کمی از پار را پوشش می دهند. در موقع راه رفتن برای نگه داشتن پا در کفش باید انگشتان خود را به کفش فشار دهیم تا از کفش خارج نشود.

انجام این کار به مدت طولانی می تواند به انگشتان پا آسیب وارد کند و باعث کشیده شدن بیش از اندازه عضلات پا شود و به مرور می تواند دردناک باشد و باعث ورم در بافت های پا شود.

در نظر داشته باشید که هنگام راه رفتن با کفش پاشنه بلند ابتدا پاشنه کفش را بر زمین بگذارید و بعد به آرامی پنجه پا را بگذارید. این روش بهترین روش برای راه رفتن در حالت طبیعی با این نوع کفش ها می باشد.

نکاتی درباره دمپایی

اغلب دمپایی ها از جنس پلاستیک هستند که یا از نمد و چرم هم درست شده اند. گاهی هم از جنس پارچه تولید می شوند.

از دمپایی پلاستیکی بیشتر برای کنار دریا و حمام و یا استخر و حیاط استفاده می شود.

منظور از واژه دمپایی این است که این پای افزار در کفش کن قرار ندارد و در درون خانه به پای صاحب خانه آن یعنی دَم پای او قرار دارد.

 

اکنون خرید کنید : »» جدیدترین مدلهای کفش صندل زنانه ««

دمپایی رو فرشی

یکی از حوادثی که خیلی شایع است و امکان دارد در خانه پیش بیاید فرورفتن اجسام نوک تیز در پا است که می تواند موجب زخم شدن یا سوراخ شدن کف پا شود پس توصیه می کنیم در خانه هم از دمپایی استفاده کنید.

 

manager
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *