انواع کفش صندل زنانه چرم و تشخیص اصل بودن آن

خرید کفش صندل زنانه چرم

انواع کفش صندل زنانه چرم >> از گذشته تا به امروز استفاده از چرم طبیعی جایگاه ویژه ای دارد. در صنعت تولید کیف و کفش و لباس جایگه خوبی کسب کرده است. یکی از دلایلی هم که استفاده زیادی دارد این است که از دوام،زیبایی، استحکام، بالایی برخوردار است.

دلیل دیگر قابل انعطاف بودن چرم است که مردم دوست دارند از چرم طبیعی برای کفش خود استفاده کنند.

اما با همه این دلایل باز هم افرادی هستند سودجو که محصولات تقلبی به مشتری می فروشند. البته تشخیص چرم اصل از چرم تقلبی کار سختی است.

به همین دلیل که ما تصمیم گرفتیم در این مقاله راه های شناخت چرم اصل و تقلبی را به شما بگوییم تا هنگام خرید کفش صندل زنانه بتوانید کاملاً به درستی انتخاب کنید.

فروشگاه اینترنتی کفش صندل ارائه دهنده شیک ترین صندل های چرم طبیعی است.

بانوان عزیز می توانند خرید کفش صندل خود را از فروشگاه ما به صورت آنلاین داشته باشند. انواع کفش صندل زنانه چرم

امروزه خرید اینترنتی کفش صندل بسیار در صرف جویی در وقت به بانوان کمک می کند.

چرم طبیعی چیست؟انواع کفش صندل زنانه چرم

چرم طبیعی به صورت مستقیم با روش دباغی پوست خام حیواناتی مثل گاو، گوسفند، بز، مار به دست می آید.

در دباغی یا همان چرم سازی پوست حیوانات را آماده می کنند و پرداخت می دهند؛ به این دلیل که ممکن است فاسد شود و چرم از بین برود.

پس از پرداخت پوست را برای چرم سازی پایدار می کنند تا منعطف و قوی شود. بعداً به دباغ خانه می برند تا کارهای دباغی را انجام دهند.

در عملیات دباغی به وسیله گیاهان و به صورت فیزیکی و شیمیایی که خصوصیات اصلی چرم تغییر نکند و فقط مقاومت چرم بالا برود کار انجام می دهند.

چرم مصنوعی چیست؟

مواد تشکیل دهنده این چرم مواد پلیمری یا همان پلاستیکی می باشد که پلی اورتان یا همان پی وی سی و پی یو نام دارد ساخته می شود.

در تولید چرم مصنوعی از دو روش تر و خشک استفاده می شود که هر کدام روش مربوط به خود را دارد.

یکی از دلایل تولید چرم مصنوعی گرانی زیاد چرم طبیعی می باشد.

روش های تشخیص چرم طبیعی از چرم مصنوعی

 

برای تشخیص چرم طبیعی از چرم مصنوعی بهتر است موارد زیر را مطالعه کنید:

  • حتماً چرمی را که تهیه می کنید برچسب یا شناسنامه داشته باشد. همه محصولاتی که از چرم طبیعی ساخته می شوند دارای نشان اصل بودن دارند. پس حتماً زمان خرید از فروشنده بخواهید تا شناسنامه و برچسب اصل بودن را به شما بدهد.

 

  • محصول باید بوی چرم طبیعی بدهد. این راهی است که خریدار می تواند چرم طبیعی را از چرم مصنوعی بشناسد. چرم طبیعی باید بوی تند حیوان را بدهد و این بو زود نباید از شامه شما بیرون برود. اگر چنین بویی نداشت قطعاً چرم مصنوعی است که بوی پلاستیک می دهد.

 

  • یکی دیگر از دلایل اصل بودن چرم طبیعی قیمت بالا آن است. قطعاً محصولاتی مثل پالتو، کفش، کیف، چکمه اگر از چرم طبیعی تولید شده باشند باید قیمت زیادی داشته باشند. چرا به این دلیل که از مقاومت بالاتری برخوردار هستند و دوام بیشتری دارند.

 

  • حتماً به جنس پشت محصول دقت کافی داشته باشید. این خود دلیلی برای اصل بودن کالا با چرم طبیعی است؛ که اغلب در پشت کار طبیعی باید پرز باشد ولی در پشت کار چرم مصنوعی به شکل شبکه هایی که با نخ دوخته شده است می باشد. پس بنابراین اگر در پشت کار نخ دیدید بدانید کار از چرم مصنوعی تهیه شده است.

 

  • یکی دیگر از راههای شناخت چرم اصل منافذ کوچک و طرح های غیر همگن است. بهتر است حتماً روی سطح کار را با دست لمس کنید و به جاهای مختلف آن دست بزنید. اگر از چرم طبیعی ساخته شده باشد حتماً دارای چین و چروک است و خراش هایی بر روی کار وجود دارد.

اکنون خرید کنید : »» جدیدترین مدلهای کفش صندل زنانه ««

manager
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *