خرید کفش صندل پسرانه

 

از گذشته تا به امروز صندل ها به نوعی پاپوش پر طرفدار در بین مردم بوده اند و یکی از  علت های آن هم سبکی و راحتی در استفاده از آن ها بوده است. به همین دلیل است که خرید کفش مردانه دقت بیشتری لازم دارد.

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی این نوع کفش با تغییرات زیادی مواجه شده است و امروزه شاهد آن هستیم که صندل ها برای همه افراد با مدل های مختلف با طرح های مختلف در بازار وجود دارد.

استفاده از صندل در میان آقایان بسیار پر کاربرد است و معمولاً در فصل های گرم سال خرید کفش صندل مردانه بیشتر رواج دارد.


اکنون خرید کنید : »» جدیدترین مدلهای کفش صندل مردانه ««


صندل مردانه

 

در واقع صندل مردانه نوعی پاپوش است که به صورت رو باز می باشد و اغلب در قسمت مچ پا دارای بند است و به دلیل خنک نگه داشتن پا بیشتر در فصل های گرم سال مورد استفاده قرار می گیرد.

صندل های مردانه در جنس های مختلف چرم و ابری و پلاستیک و با طرح و رنگ های گوناگون در بازار وجود دارد و شما بهتر است در زمان خرید کفش صندل مردانه از تنوع کارها در بازار دیدن فرمایید و بعد خرید خود را انجام دهید.

با انواع گوناگون صندل مردانه بیشتر آشنا شوید

صندل مردانه را می شود به چند دسته تقسیم کرد و دسته ها بر اساس مدل ها و طرح های مختلف قرار می گیرند.

  • انواع صندل مردانه بر اساس شکل ظاهری
  • انواع صندل مردانه بر اساس جنس
  • انواع صندل مردانه براساس نوع زیره

انواع صندل بر اساس ظاهر

 

  • صندل مردانه لا انگشتی: صندل های لاانگشتی وزن کمی دارند و جز سبک ترین نوع صندل می باشند.از نظر ظاهری این نوع صندل دارای قسمت های باز بیشتری هستند و به همین دلیل است که محبوبیت زیادی دربین آقایان دارد.
  • صندل مردانه بنددار: صندل مردانه مدل بند دار از لحاظ شکل ظاهری در قسمت پشت پا بند دارد و به همین دلیل است که شما در زمان راه رفتن با این مدل صندل خیلی راحت هستید.
  • صندل مردانه اسپرت: این نوع صندل جز مدل های شیک و خاص و زیبا از نوع صندل ها می باشد و تولید کنندگان این مدل آن ها را در طرح های گوناگون و رنگ بندی های متنوع تولید می شود.
  • صندل مردانه جلو بسته: صندل های مردانه جلو بسته کاملاً مشخص است که در قسمت جلو صندل حالت بسته دارد و برای استفاده در فصل پاییز هم می تواند مناسب باشد و این مدل صندل در زمان راه رفتن مانع برخورد پا به اجسام می شود.
  • صندل مردانه جلو باز: این مدل صندل به گونه ای طراحی شده است در قسمت جلوی پا کامل باز است و این صندل ها در زمان پوشیدن مانع عرق کردن پا می شود و بو نمی گیرد.

انواع صندل بر اساس جنس

 

  • صندل مردانه چرمی: این مدل صندل همیشه از نوع با کیفیت بوده است و در بین آقایان طرفدار زیادی داشته است.
  • صندل مردانه پلاستیکی: این مدل صندل مردانه وزن سبکی دارند و دوام کمتری هم دارند.

انواع صندل مردانه بر اساس نوع زیره

 

  • صندل مردانه تخت: این مدل صندل دارای زیره تخت و بدون پاشنه است و برای پیاده روی مناسب است. زمان خرید کفش صندل مردانه می تواند گزینه مناسبی باشد.
  • صندل مردانه پاشنه دار: این مدل صندل در قسمت زیر صندل پاشنه کوتاه و یا ضخیم تعبیه شده است و البته بستگی به سلیقه افراد دارد.

درزمان خرید صندل مردانه به چه نکاتی باید توجه کرد:

از لحاظ وزنی سبک باشد.

برای پیادهروی طولانی مدت مناسب باشد.

زیره صندل خیلی سفت و سخت نباشد.

اندازه صندل کاملاً سایز پا باشد و پا را اذیت نکند.


اکنون خرید کنید : »» جدیدترین مدلهای کفش صندل زنانه ««

manager
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *