صندل های مناسب با شلوار جین و لی

اکنون خرید کنید : »» جدیدترین مدلهای کفش صندل زنانه ««

همه ما برای تابستان قطعاً اولین انتخابمان صندل است، مخصوصاً در این هوای گرم! اگر در کمدتان صندل‌هایی وجود دارد که خراب شده، یا مطابق مد امسال نیست.

قطعاً به فکر خرید صندل زنانه افتاده‌اید، شاید هم تا الان یک صندل خوشگل انتخاب کرده باشید! اگر هنوز صندل موردنظر خود را انتخاب نکرده‌اید به مقاله ، سر بزنید تا با کسب اطلاعات مفیدی راجع به صندل، بهترین خرید را داشته باشید. خرید همیشه آدم را خوشحال می‌کند، ولی بعدش مشکلاتت بیشتر می‌شوند.

چون با خودمان که فکر می‌کنیم، به این نتیجه می‌رسیم که هیچی نداریم تا با صندل‌ خود بپوشیم! اینکه با صندل چه شلواری بپوشیم  یکدفعه به مشکل بزرگی تبدیل می‌شود. اگر شلوارهای متنوعی دارید و نمی‌دانید کدامشان به صندل‌تان می‌آید تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

ست کردن صندل با شلوار لی

صندل‌های تخت، برای شلوار لی گزینه‌ی بسیار مناسبی محسوب می‌شوند. چرا که انتخاب شلوار لی قطعاً برای راحتی آن بوده است و صندل تخت این راحتی را بیشتر از قبل به پاهای ما هدیه می‌کند. شلوار لی از آن دست، شلوارها محسوب می‌شود که مشکل « با صندل چه شلواری بپوشیم» را به راحتی حل می‌کند، زیرا به راحتی با تمامی مدل‌های صندل ست می‌شود. ولی برای ست کردن آن برای کفش‌های پاشنه‌دار کمی دقت کنید.

برای خرید صندل مردانه به صورت آنلاین می توانید به فروشگاه اینترنتی کفش صندل مراجعه کنید و از تنوع بالا انواع کفش صندل مردانه دیدن فرمایید.

ست کردن کفش پاشنه دار با شلوار لی

اگر صندل پاشنه بلندی دارید و می‌خواهید با شلوار لی راسته بپوشید. پیشنهاد ما این است که ، یکی از جزئیات استایل خود را مجلسی‌ انتخاب کنید. از آنجایی که شلوار لی جزو تیپ‌های راحت و کژال محسوب می‌شود، ست کردن آن با صندل پاشنه بلند نیازمند کمی دقت می‌باشد.

ست کردن کفش پاشنه دار با کفش لژدار

ست صندل لژدار با شلوار لی هم گزینه‌ی مناسبی برای کسانی است که از مشکلات پا، کمر و زانو رنج می‌برند و پوشیدن کفش‌های پاشنه‌دار برای آن‌ها سخت می‌باشد. با صندل لژدار همچنان که جذاب بنظر می‌رسید، راحتی پاهایتان را تضمین کنید.

ست کردن شلوار گشاد با صندل

خیلی از افراد ترجیح می‌دهند که در روزهای گرم سال از شلوارهای گشاد استفاده کنند. برای ست کردن این شلوارها با صندل از صندل‌های تخت استفاده کنید. مدل‌های صندلی که شکل دمپایی هستند، از سال پیش بسیار مد شده و دیده می‌شود که با این شلوارها عالی می‌شود.

ست کردن صندل های کلاسیک با شلوار لی

کفشی را انتخاب کنید که ، با همه مدل شلوار جین نیز قابلیت ست شدن داشته باشد و استایلی زیبا و جذاب در کنار شلوار جین به شما دهد. کفش های پاشنه بلند کلاسیک برای ست کفش و شلوار جین ، مدل های زیبایی هستند که برای محیط کار نیز بسیار مناسب هستند.

ست کردن صندل پشت گربه ای باز با شلوار لی

یکی از محبوب ترین و پرطرفدار صندل های پشت باز است که به دلیل فرم و مدل پاشنه اش به آن ”Kitten-Heel Mules” می گویند. می توانید این نوع کفش ها را با شلوار جین به پا کنید زیرا بسیار راحت هستند وترکیبی بسیار عالی برای محیط کار هستند.

ست کردن صندل پاشنه بلوکی با شلوار لی

یکی دیکر از پر طرفدارترین کفش ها و صندل ها پاشنه بلوکی است که در کنار جین، استایلی بسیار زیبا برای محیط کار به شما خواهد داد. به دلیل فرم و شکل پاشنه این مدل کفش ها به آنها پاشنه بلوکی می گویند.

 

 

 

manager
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *