انتخاب کفش صندل مد روز برای استایل شیک

انتخاب کفش صندل مد روز برای استایل شیک، فصل تابستان فرصت خوبی برای پوشیدن لباس های رنگارنگ و شاد است. استفاده از صندل های به روز و جذاب هم میتونه استایل رو به شدت زیبا کنه.

نکاتی که برای خرید صندل مد روز باید درنظر بگیریم:

یک صندل مناسب باید قالب آن استاندارد باشد. صندل زنانه باید دقیقا با پای شما هم سایز باشد تا کناره های صندل پای شما را محکم نگیرد. یا اینکه آنقدر آزاد نباشد ک پای شما به راحتی از آن خارج شود.

بند رویه ی صندل یکی از اساسی ترین نکاتی است که هنگام خرید صندل باید به آن دقت کنید. چرا که صندل های بی کیفیت پس از مدت کوتاهی بند رویه ی آن ها پاره می شود و از جایش کنده می شود.

انتخاب کفش صندل مد روز برای استایل شیک

همچنین جنس پارچه ی بند رویه ی آن از نکات قابل توجه است چرا که اگر سفت باشد پای شما را اذیت کرده و آن را درد خواهد آورد و شما در پیاده روی های طولانی مدت دچار مشکل خواهید شد.

کفی صندل علی رغم تفکری که نسبت به آن دارند باید بسیار نرم و راحت باشد. حتی در صورت امکان بهتر است از کفی ای استفاده کنید که طبی است.

اکثر مشکلاتی که با زیره ی صندل ها دارند شکستگی از ناحیه ی وسط در صندل های ساحلی و پاشنه تخت و در رفتن پاشنه ی صندل های پاشنه دار است. پس دقت داشته باشید زیره ی صندل خود را به صورتی انتخاب کنید که انعطاف پذیر و نرم باشد. و شیار های کف کفش را حتما داشته باشد تا به هنگام راه رفتن از سر خوردن شما جلوگیری کند همچنین فرسایش و سایش نداشته باشد.

انواع مختلف صندل 

صندل تخت

انتخاب کفش صندل مد روز برای استایل شیک صندل تخت، از راحتی زیادی نسبت به صندل های بندی و یا پاشنه دار برخوردارست. این صندل ها، بدون پاشنه هستند و قسمت پشت و جلوی صندل باز و بدون پوشش است. این سبک از صندل ها برای آن دسته از خانم هایی که قصد استفاده در محیط خانه و برای فعالیت های روزمره را دارند، گزینه ی مناسبی است.

صندل تخت را با چی بپوشم؟

بهترین راه پوشیدن این نوع صندل‌ها با جین‌های مام فیت و یا مام استایل است. اگر هیچکدام از این جین‌ها را ندارید، می‌توانید پایین شلوار جین ساده‌ی خود را تا بزنید تا صندل شما بیشتر به چشم بیاد. استفاده از شلوارهای پارچه‌ای که کمی کوتاه هستند هم ایده خوبی هستند.

صندل های زنانه بند دار

همان طور که از اسمش پیداست، صندل های زنانه بندار دار، دارای بند در قسمت پشت صندل هستند. پوشیدن این صندل ها باعث می شود که مچ پا در داخل صندل، در جایگا محکمی قرار بگیرد و پا به هنگام حرکت، تکان نخورد.

صندل های زنانه پاشنه دار

صندل های پاشنه دار در دو مدل پاشنه بلند و پاشنه کوتاه به بازار ارائه می شوند. این نوع صندل ها برای محیط های مجلسی و مهمانی ها، انتخاب خوبی هستند اما به خاطر داشته باشید، پوشیدن آن ها برای ساعات طولانی سبب وارد شدن آسیب جدی به پا، کمر و ستون فقرات می شود. به  همین دلیل ، استفاده از صندل های پاشنه دار، برای مدت طولانی و پیاده روی،هرگز توصیه نمی شود.

صندل پاشنه بلند را با چی بپوشم؟

این نوع صندل‌ها برای ست کردن با پیراهن یا دامن از صندل‌های تخت مناسب‌ترند اما با جین‌های ساده و تنگ‌تر نیز قابل پوشیدن هستند. در کل می‌توان گفت که صندل‌های پاشنه بلند برای ست کردن با هر لباسی، از پیراهن‌های رنگارنگ گرفته تا سرهمی‌های ساده‌ زنانه، مناسب هستند. شما می‌توانید از یک صندل پاشنه بلند کرم رنگ ساده و جلو باز استفاده کنید و یا اگر به مهمانی غیررسمی‌تری می‌روید، صندل‌هایی با طرحی شلوغ‌تر و رنگی جیغ‌تر بپوشید.

صندل زنانه لژ دار

صندل های لژدار، یکی از مدل های جدید و پرطرفدار در دسته ی صندل های پاشنه دار محسوب می شود و تنها تفاوت آن ها با صندل های پاشنه بلند و پاشنه کوتاه، داشتن یک لژ سرتاسری، به جای پاشنه ی نازک جدا از پنجه ی پا است. بنابراین راحتی این نوع صندل ها نسبت به مدل های دیگر، به دلیل داشتن لژ سراسری است.

صندل لژدار را با چی بپوشم؟

صندل‌های لژدار کاملا مناسب ست کردن با شلوارهای دمپا گشاد هستند. بهتر است یک صندل با رنگی خاص انتخاب کنید تا از زیر دمپای گشاد شلوار پارچه‌ای یا جین شما خودنمایی کند.

صندل زنانه مجلسی

این دسته از صندل ها نیز، در دسته ی صندل های پاشنه دار قرار گرفته وبه دلیل داشتن کفی ضخیم و غیرقابل انعطاف که راحتی کمتری نیز نسبت به مدل های دیگر دارند، گزینه ی مناسبی برای پیاده روی به حساب نمی آیند.

صندل لاانگشتی

صندل لاانگشتی، از جمله پرطرفدارترین و پرفروش ترین صندل ها در میان خانم ها به خصوص در فصل تابستان و پیاده روی کنار ساحل، محسوب می شود. توجه داشته باشید، این مدل صندل ها اگر چه ظاهری زیبا دارند، اما سبب بروز مشکلاتی در بخش پشتی پا و آشیل می شوند.  همچنین صندل لاانگشتی امکان ابتلا به عفونت های قارچی درمیان انگشتان را نیز افزایش می دهد.

انتخاب کفش صندل مد روز برای استایل شیک

نکات مهم خرید صندل های زنانه کدام اند؟

دقت داشته باشید که به هنگام خرید صندل زنانه کفش را انتخاب کنید که در عین استحکام بند ها و زیره سبک باشد تا گام هایتان را بتوانید به راحتی بردارید.

در خرید صندل های لژ دار راحتی ساق پا را هم در نظر بگیرید کفش هایی با لژ 3 الی 4 سانت برای مهمانی و مجالس و قرار های خاص مناسب می باشند.

اگر می خواهید از صندل ها بجای کفش های کتونی استفاده کنید و با آن به پیاده روی برید حتما به لژ کفش دقت داشته باشید چرا که صندل های اسپرت مخصوص پیاده روی هستند و شکل ظاهری متفاوتی نیز دارند.

اگر از صندل های سگک دار استفاده می کنید این گزینه را به خاطر داشته باشید که سکگ کفش قابلیت تنظیم داشته باشید

 

 

manager
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *