خرید اینترنتی دمپایی شیما زنانه جدید

خرید اینترنتی دمپایی شیما زنانه جدید،برندکفش شیما در 1364 در زمینه‌ی طراحی و تولید کفش و پاپوش  و دمپایی فعالیت خود را آغاز نمود. این برند در راستای پیشبرد اهداف خود که کارآفرینی و شناساندن سلیقه‌ی ایرانی در بازارهای جهانی‌ است

دمپایی‌های زنانه از آن دست پاپوش‌هایی هستند که امروزه در انواع و مدل‌های بسیار زیادی تولید می‌شوند به همین دلیل دمپایی ‌های زنانه بر خلاف گذشته طرفداران زیادی پیدا کرده است.

به طور کلی استفاده از دمپایی زنانه به خاطر وزن کم و راحتی زیاد در طول سال و در موقعیت‌های مختلف رایج است اما استفاده از دمپایی زنانه بیشتر انتخاب خانم‌هایی است که به غیر از توجه به زیبایی و جذابیت یک دمپایی، به سلامتی پاهای خود نیز اهمیت می‌دهند.

خرید اینترنتی دمپایی شیما زنانه جدید

خرید اینترنتی دمپایی شیما زنانه

دمپایی  یکی از اجزای ضروری کمد آقایان و خانم ها است. از این محصول می‌توان به عنوان دمپایی روفرشی مردانه و زنانه، دمپایی ساحلی، دمپایی راحتی و … استفاده کرد.

جالب است بدانید بر خلاف گذشته که دمپایی در استایل اهمیت زیادی نداشت و مثل اسمش، هر چیزی که دم پا بود، پوشیده می‌شد

، در حال حاضر انتخاب درست دمپایی مردانه و زنانه نشان دهنده بخشی از سلیقه شخصی شما خواهد بود. بنابراین اگر به دنبال خرید دمپایی مردانه و زنانه شیک، راحت و زیبا هستید، پیشنهاد می‌کنیم در ادامه با ما همراه شوید.

جدبدترین مدل‌های دمپایی شیما

در حال حاضر دو مدل دمپایی جذابیت بسیار زیادی دارند و در فهرست محصولات پرفروش قرار می‎گیرند.

اولین مدل دمپایی شیما روفرشی است که در انواع و اقسام مدل‌های شبیه به صندل جلو باز و جلو بسته طراحی شده و تنوع بسیار زیادی دارد.

  • بهترین جنس دمپایی

بهترین نوع دمپایی، دمپایی مردانه و زنانه چرم است. جنس چرم، جنسی تنفس پذیر است، مانع از تعریق بیش از حد پا، ایجاد بوی نامطبوع یا لیز خوردن پا در دمپایی می‌شود و دوام آن هم عالی است.

به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم به ویژه انواع دمپایی روفرشی را از میان محصولات چرمی انتخاب کنید که بسیار شیک و ماندگار هستند. گزینه دیگری که پیش رو دارید، دمپایی پلاستیکی است.

از این نوع دمپایی نیز می‌توانید برای داخل منزل یا بیرون از آن استفاده کنید، البته به این شرط که جنس آن از پلاستیک مرغوب بوده، لیز یا سخت نباشد.

از انواع دمپایی ابری نیز می‌توانید استفاده کنید، منتها مراقب باشید که این دمپایی‌ها برای سطوح لغزنده یا سطوح خیس مثل لبه استخر مناسب نیستند و امنیت زیادی ندارند.

  • زیباترین رنگ‌های دمپایی  شیما

بهترین کار این است که دمپایی را هم درست مثل کفش با استایل خود ست کنید. محبوب‌ترین رنگ‌ها برای دمپایی زنانه شامل رنگ‌های سرمه‌ای، طوسی، مشکی و قهوه‌ای هستند یا به صورت ترکیبی از این موارد مثل طوسی و سرمه‌ای، مشکی و سفید و … طراحی می‌شوند.

شما می‌توانید رنگ غالب لباس‌های خود را در نظر بگیرید و رنگ دمپایی روفرشی خود را با آن ست کنید.

برای مثال اگر ست لباس سبز تیره می‌پوشید، دمپایی شتری یا قهوه‎ای روشن می‌تواند استایلی زیبا را برایتان فراهم کند.

خرید اینترنتی دمپایی شیما زنانه جدید

خرید محبوب ترین دمپایی شیما از نیک مد

اگر دوست دارید قبل از خرید کفش و دمپایی، مدل‎های متنوعی را مشاهده کنید، قیمت‌ها را با هم مقایسه کرده

و سپس دست به انتخاب بزنید، سر زدن به فروشگاه اینترنتی نیک مد را مد نظر داشته باشید.

در این فروشگاه می‌توانید انواع دمپایی مردانه و زنانه شیما را در مدل‌ها و سایزهای مختلف مشاهده کرده

و کالای مد نظر خود را با ضمانت اصل بودن، درب منزل خود در سراسر ایران دریافت کنید.

manager
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *