خرید اینترنتی کفش زنانه شیما

خرید اینترنتی کفش زنانه شیما، شیما یک برند موفق ایرانی است که فعالیت خود را از سال 1364 در زمینه تولید کفش مردانه، زنانه و بچگانه آغاز کرد و در اولین اقدام خود کفش کتانی “مونیخ” را به عنوان اولین محصول خود روانه بازار کرد.

این برند با استراتژی تولید کالا باکیفیت همراه با قیمت مناسب برای افراد و اقشار مختلف جامعه با قدرت خرید گوناگون، توانست خیلی زود در بازار ایران جایگاه مناسبی پیدا کند.

اما برند شیما در عرصه تولید کفش، گام خود را فراتر از ایران برداشت و در سال 1372 اولین صادرات خود را به کشور آذربایجان انجام داد.

بلند پروازی‌های شیما ادامه داشت تا موفق به صادر کردن محصولات خود به کشورهای مختلفی مانند روسیه، عراق، ازبکستان، عمان، الجزایر، ارمنستان و … شد.

امروزه شیما ماشین آلات خود را به‌روز رسانی کرده و در طراحی قالب کفش‌های خود با کمپانی‌هایی از کشورهای ایتالیا و آلمان همکاری می‌کند تا محصولات خود را مطابق با سلیقه روز تولید کند.

این برند موفق ایرانی در طی این مسیر مفتخر به کسب جوایز گوناگونی از جمله صادر کننده برتر کفش کشور در سال 1392، واحد نمونه روز ملی صنعت و معدن در سال 1390 و … شده است.

از تولیدات این برند می‌توان به انواع مدل کفش راحتی مردانه، زنانه و بچگانه، کفش ورزشی و کفش فوتبال مردانه و بچگانه، دمپایی و صندل‌های مختلف اشاره کرد.

خرید اینترنتی کفش زنانه شیما

راهنمای خرید کفش زنانه شیما

حتما شما هم شنیده‌اید اولین چیزی که هنگام ملاقات افراد به چشم می‌خورد کفش است.

این مسئله نشان می‌دهد که خرید کفش شیک و مناسب تا چه میزان می‌تواند در زیباتر نشان دادن تیپ ظاهری افراد تاثیرگذار باشد.

امروزه انواع مدل‌های کفش شیما را می‌توانید در فروشگاه‌های فیزیکی و آنلاین مشاهده کنید که انتخاب و خرید کفش را دشوارتر از گذشته کرده‌اند

اما این دشواری زمانی بیشتر می‌شود که شما دنبال خرید کفش زنانه شیما باشید و در دریای مدل‌های کفش زنانه غرق شوید.

برای خرید کفش زنانه شیما مناسب باید چند نکته را بدانیم مانند اینکه اصلا برای چه موقعیت‌هایی می‌خواهیم از این کفش استفاده کنیم؟

انواع مدل کفش زنانه

همان‌طور که گفته شد در دنیای مد امروزی کفش زنانه مدل‌های فراوانی دارد از جمله کفش پاشنه بلند، کفش چرم راحتی، کفش اسپرت، کالج، بوت و نیم بوت،

کفش طبی و که همین مسئله موجب سردرگمی بعضی افراد هنگام خرید کفش زنانه می‌شود.

اما برای اینکه کمی بیشتر با انواع مدل‌های کفش زنانه آشنا شویم به معرفی چند مدل اصلی و ویژگی‌های آن‌ها می‌پردازیم:

  •  کفش پاشنه بلند زنانه

این مدل کفش‌ها دارای پاشنه‌های مختلفی هستند که از نظر اندازه و نوع پاشنه می‌توانند تنوع بسیاری داشته باشند.

کفش پاشنه بلند معمولا برای استایل‌های رسمی و مجلسی استفاده می‌شود.

البته به خاطر داشته باشید که معمولا هر چه پاشنه کفش بلندتر باشد بیشتر به سمت مجلسی بودن پیش می‌رود. به این مدل کفش‌ها، کفش مجلسی زنانه یا کفش رسمی زنانه هم گفته می‌شود.

خرید کفش پاشنه بلند برای افرادی که بیشتر در موقعیت‌های رسمی قرار می‌گیرند و دوست دارند همیشه شیک و مقتدر به نظر برسند، گزینه مناسبی خواهد بود.

  • کفش کالج زنانه (لوفر)

کفش لوفر که در ایران اکثرا به آن کالج می‌گویند، یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین مدل‌های کفش زنانه محسوب می‌شود. کالج زنانه به راحتی پوشیده می‌شود و راحت‌تر از پوشیده شدن، با انواع لباس قابل ست شدن است.

در استایل‌های کژوال و نیمه‌رسمی به سادگی می‌توانید از این مدل کفش زنانه استفاده کنید. کالج‌ها اکثرا بدون پاشنه و دارای زیره تخت هستند اما اگر پاشنه هم داشته باشند پاشنه‌ای مربعی و حداکثر 2 سانتی‌متری دارند.

  • کفش راحتی زنانه (پلتفرم)

این مدل کفش زنانه یک کفش بسیار راحت برای انجام امور روزانه و مناسب برای استایل کژوال است.

همان‌طور که از اسم کفش پلتفرم پیداست، این کفش زیره‌ای صاف و تخت داشته و امکان دارد ارتفاع آن 1 سانتی‌متر یا بیشتر باشد اما به هر حال زیره آن صاف است.

  • بوت و نیم بوت زنانه

خب این مدل کفش را همه می‌شناسند. بوت و نیم بوت زنانه کفش‌هایی هستند که برای استفاده در فصول سرد سال مناسب‌ترند

و با در بر گرفتن مچ و ساق پای شما از سرد شدن پا جلوگیری می‌کنند.

این مدل کفش‌های زنانه با توجه به طرح و رویه و نوع پاشنه انواع مختلفی دارند که می‌توانید بسته به سلیقه خود هر کدام که می‌پسندید را انتخاب کنید.

  • صندل زنانه

صندل هم مثل بوت و نیم‌بوت زنانه یک کفش فصلی بوده که دقیقا در نقطه مقابل آن‌ها ایستاده است. صندل را در فصول گرم سال استفاده می‌کنند تا کم‌تر گرما احساس شود.

این مدل کفش زنانه بسته به طرح رویه و نوع پاشنه به انواع مختلفی تقسیم می‌شود که می‌توانید هنگام خرید صندل زنانه آن مدلی که باب میلتان است را انتخاب کنید.

خرید اینترنتی کفش زنانه شیما

  • کفش طبی زنانه

همان‌طور که از اسم این کفش پیداست، کفش طبی کفشی بوده که دارای زیره و کفی خاص برای پیشگیری از بروز بیماری‌های ناشی از پیاده‌روی یا ایستادن بیش از حد است.

امروزه این کفش‌ها شیما در انواع مختلفی تولید می‌شوند تا برای هر سلیقه و استایلی یک کفش راحت وجود داشته باشد.

کفش طبی زنانه از صندل تا پاشنه بلند وجود دارد و فقط کافیست مطابق با نیاز، استایل و سلیقه خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

  • کفش چرم زنانه

معمولا برای طراحی و دوخت انواع کفش از چرم استفاده می‌کنند. چرم طبیعی و چرم مصنوعی دو نوع از جنس‌هایی است که برای دوخت کفش زنانه به کار برده می‌شود. کفش چرم زنانه خود در سبک و مدل های متنوعی طراحی شده است.

 

manager
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *