راهنمای کامل خرید کفش صندل زنانه : نکات مهم و راهکار های بهترین انتخاب

راهنمای کامل خرید کفش صندل زنانه : نکات مهم و راهکار های بهترین انتخاب، صندل، به کفشی گفته می شود که بخش زیادی از پا را بدون پوشش باقی بگذارد، به همین دلیل است که دمپایی و روفروشی های مجلسی نیز در دسته ی صندل قرار می گیرند. صندل، از جمله پوشش های محبوب و پرطرفدار برای خانم ها و آقایان در فصل تابستان است.

زیرا سبب القای حس سبکی، راحتی و تنفس پا می شوند. به طور کلی، صندل های زنانه و دخترانه ، از تنوع بیشتری نسبت به صندل های دخترانه برخوردار هستند و در مدل های مختلفی به بازار عرضه می شوند. صندل زنانه به دلیل جلوگیری از تعریق و بو گرفتن پا در فصول گرم سال در بین خانم ها در سنین مختلف بسیار پرطرفدار هستند. صندل زنانه تخت، سنتی، بنددار ،جلوباز یا جلوبسته، پاشنه دار، لژدار، مجلسی و لاانگشتی از مدل های متنوع صندل زنانه و دخترانه پرفروش هستند.راهنمای کامل خرید کفش صندل زنانه : نکات مهم و راهکار های بهترین انتخاب

در بین مدل های مختلف صندل زنانه، صندل پاشنه بلند و لاانگشتی محبوبیت بیشتری دربین موارد دیگر دارد ، اما به خاطر داشته باشید که هرگز سلامتی پای خود را بخاطر ظاهری زیباتر با استاندارد پایین تر، فدا نکنید. علاوه برآن، پوشیدن صندل بدون محافظ، سبب آسیب دیدگی مچ پا، زانو و آشیل شده و در مدت زمان طولانی تر، سبب ایجاد آسیب های جدی تر به کمر، لگن و گردن می شود.

هنگام خرید انواع صندل‌های زنانه به چه نکاتی توجه کنیم؟

  1. فاکتور مهم صندل زنانه مناسب داشتن وزن سبک آن است اگر در هنگام پوشیدن صندل احساس سنگینی کردید، این صندل مناسب نیست.
  2. مدلی را انتخاب کنید که اندازه آن متناسب با اندازه پای شما باشد تا در هنگام راه رفتن با آن اذیت نشوید.
  3. صندل زنانه را به گونه‌ای انتخاب کنید که مدل و طرح آن بر اساس استفاده در مکان‌های مختلف باشد مثلاً اگر برای مهمانی‌های خاص و مهم می‌خواهید صندل بخرید مدل‌های پاشنه دار و لژدار با تزئینات گوناگون می‌توانند گزینه مناسبی باشند. در نظر داشته باشید که صندل‌های لاانگشتی زنانه اصلاً برای پیاده روی مناسب نیستند و از خرید آنها اجتناب کنید. اگر می‌خواهید برای پیاده روی یا ورزش از صندل‌های زنانه استفاده نمایید، مدل‌های اسپرت برای خرید مناسب هستند.
  4. به جنس صندل زنانه در هنگام خرید توجه نمایید اگر می‌خواهید پا در داخل صندل عرق نکند و بو نگیرد، همچنین از دوام و ماندگاری بالایی نیز برخوردار باشد مدل‌های چرمی انتخاب مناسبی هستند.
  5. اگر می‌خواهید مدل‌های پاشنه دار صندل‌های زنانه را خریداری نمایید در نظر داشته باشید که پاشنه صندل بیشتر از 3 الی 4 سانتیمتر نباشد چراکه عضلات ساق پا و پاشنه پای شما آسیب می‌بیند.
  6. مدلی را انتخاب کنید که از انعطاف پذیری خوبی برخوردار بوده و رویه صندل نرم و راحت باشد.
  7. اگر به دنبال صندل‌های زنانه اسپرت و ورزشی هستید، مدل‌هایی را انتخاب کنید که زیره آن نرم و در برابر ضربات مستحکم باشد.

راهنمای کامل خرید کفش صندل زنانه : نکات مهم و راهکار های بهترین انتخاب

چه زمانی نباید از صندل استفاده کرد؟

    • راهنمای کامل خرید کفش صندل زنانه : نکات مهم و راهکار های بهترین انتخاب بیماران مبتلا به دیابت بهتر است از صندل استفاده نکنند.
    • صندل ها برای قدم زدن در سطوح نرم مانند کنار ساحل، استفاده در زمان راه رفتن کنار استخر، در خانه، اتاق هتل و راه رفتن در مسافت کم هستند پس از آنها برای پیاده روی های طولانی مدت استفاده نکنید.
    • هنگام انجام ورزش نباید صندل بپوشید زیرا به پا آسیب وارد می شود.
    • در زمان رانندگی از صندل تخت نپوشید زیرا موجب وارد شدن آسیب جدی به روی پا و تاندون بین پاشنه تا انگشت می شود.
    • صندل های پلاستیکی را هر چهار ماه یک بار دور بیاندازید و به طور کلی اگر صندل شما گران قیمت نیست، بعد از شش ماه استفاده، آن را دور بیندازید.

 

manager
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *