خرید انواع کفش مردانه شیما

 

حتما شما هم این روزها تبلیغات کفش شیما را از تلویزیون مشاهده نمودید. افرادی که آشنایی کامل با این برند را ندارند بر این تصور هستند که این برندی تازه تاسیس می باشد.

اما بهتر است بدانید برند شیما دارای قدمتی بیش از 30 سال می باشد. در ادامه ی این مطلب به بررسی این برند می پردازیم تا اگر قصد خرید انواع کفش مردانه شیما را دارید با اطلاعات بیشتر برای این امر اقدام نمایید.

انواع محصولات مردانه

  • بوت و نیم بوت
  • کفش رسمی و مجلسی
  • کفش ورزشی مردانه
  • صندل و دمپایی

تاریخچه کفش شیما

در سال 1340 محمد عرب به دنیا آمد و از سال 1358 کار خود را با تولید کفش شروع کرد. از سال 1364 جرقه ی برند شیما در ذهن او جرقه زد و کارگاه کوچک به همراه 2 کارگر وی، در پی گذشت چند سال جای خود را به کارخانه اصلی شیما عوض کرد و باعث اعتبار و موفقیت حاج صادق در این زمینه شد.

این برند تاکنون توانسته است تقدیرنامه ها و جوایز بسیاری را بدست آورد و باعث افتخار کشور ما در این طمینه شده است.

ویژگی های کفش های کتانی شیما

اگر شما هم قصد خرید کفش مردانه شیما از نوع کتانی را دارید باید توجه داشته باشید که کفش های کتانی و اسپرت یکی از لوازم ورزشکار ها محسوب می شود. پس باید دارای سطح انعطاف پذیر، بادوام و با ثبات باشد.

تکیه گاه این نوع کفش ها برای مراقبت از ساق و مچ پا و همچنین زانو در مقابل ضربه طراحی شده باشند.

در این نوع کفش ها باید انعطاف پذیری و جمع یا بسته شدن پا به کمترین میزان برسد. کفش اسپرت مناسب باعث می شود فشاری که در حین دویدن و یا ورزش کردن ایجاد می شود به راحتی از طریق پاها خارج شده و فشاری به بدن ایجاد نکند.

ویژگی های کفش های پیاده روی شیما

برای خرید کفش مردانه مختص پیاده روی باید از ابتدا به خصوصیات پای خود آشنا باشید. اگر دارای ناهنجاری های خاص مانند صافی کف پا و یا گودی بیش از اندازه باشید، باید کفش مناسب با ویژگی های پای خود را تهیه نمایید.

کفش های مختص پیاده روی نباید خیلی تنگ و یا گشاد باشد و به صورتی باشد که انگشتان پا بتوانند به راحتی درون آن حرکت کنند و آزاد باشند. بهتر است کفش های پیاده روی برای تمرینات بدنسازی و کار با وزنه استفاده نشود. همچنین پوشیدن آن ها به صورت روزانه باعث ساییدگی و فرسوده شدن زودهنگام کفش می شود.

ویژگی های کفش های کوهنوردی شیما

اگر شما هم قصد صعود به کوه ها به صورت مرتب را دارید، بهتر است بدانید خرید یک جفت کفش کوهنوردی، ارزش سرمایه گذاری را خواهد داشت. در هنگام خرید کفش مردانه خوب کوهنوردی دقت کنید که ضد آب باشد و از نفوذ آب به پا جلوگیری نماید.رویه، پاشنه، ساق و زیره کفش باید به طریقی باشد که بتواند در فضای کوهستان از پاهای شما محافظت کند. کفش های کوهنوردی باید ساق نسبتا بلندی داشته باشد تا از پیچ خوردن مچ پا جلوگیری نماید.

این نوع کفش ها باید دارای تهویه و حفظ دما بوده و دارای وزن زیادی نباشد.

ویژگی های کفش های ساحلی شیما

کفش های ساحلی مردانه به صورتی طراحی شده است که دارای کمترین میزان شن و ماسه را به خود جلب کند. کفش های ساحلی معمولا از جنس پلاستیک سبک بوده و در رنگ ها و طرح های مختلف تولید می شوند.این نوع کفش ها سبک و راحت بوده و می تواند در مدت زمان زیادی بدون اینکه پای شما را خسته کند در قدم زدن کنار ساحل شما را همراهی کند.

سخن پایانی

انواع کفش های مردانه برند شیما دارای تنوع زیادی می باشد که در اینجا تنها به چند مورد پر استفاده از آن اشاره شد. بهتر است قبل از خرید کفش مردانه از هر نوع مورد نظر خود، در مورد آن تحقیق و بررسی کنید و با داشتن اطلاعات لازم اقدام به خرید کفش نمایید.

 

 

 

manager
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *