خرید اینترنتی دمپایی و صندل مردانه

اکنون خرید کنید : »» جدیدترین مدلهای کفش صندل زنانه ««

امروزه سلامت پاها و مراقبت از آن‌ها برای بسیاری از افراد به عنوان یک اصل مهم و ضروری محسوب می‌شود.

اغلب آن‌ها به دنبال کفش‌ها و صندل‌هایی هستند که در زمان پوشیدن سلامت پاهایشان را حفظ کنند.

در فصل‌های گرم سال استفاده از صندل‌های مردانه تابستانی نیز در بین آقایان بسیار پرطرف‌دار است. آقایان نیز همانند بسیاری از بانوان برای مسافرت، پیاده روی، ورزش، کارهای روزمره و … از مدل‌های مختلف صندل‌های مردانه استفاده می‌کنند.

اما مدل‌های مختلف صندل مردانه نمی‌تواند برای همه آقایان مناسب و مفید باشد چرا که در این میان هستند اشخاصی که دچار بیماری‌هایی مانند آرتروز، خار پاشنه، درد زانو، دیابت و … هستند یا اینکه می‌خواهند صندل مردانه‌ای را خریداری نمایند که تمام استانداردهای لازم برای پوشیدن را داشته باشد.

سؤالی که در این زمینه پیش می‌آید این است که در زمان خرید صندل مردانه باید چه استانداردهایی را در نظر گرفت که بتوان هنگام راه رفتن با آن احساس راحتی داشت؟

درباره صندل مردانه

صندل‌ها از جمله پاپوش‌هایی هستند که از زمان‌های قدیم در بین مردم از محبوبیت خاصی برخوردار بودند و علت آن هم سبکی و راحتی در استفاده از آن ها بود.

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، این پای افزار مهم نیز دچار تغییر شد و امروزه شاهد آن هستیم که صندل‌ها برای تمامی افراد با مدل‌ها و طرح‌های گوناگون در بازار وجود دارد.

اما آنچه بسیار مهم به نظر می‌رسد این مسئله است که علاوه بر خنکی پاها در صندل و راحتی در استفاده، در هنگام خرید صندل مردانه باید به موارد دیگری نیز توجه نمود.

راهنمای خرید صندل مردانه

صندل مردانه بر اساس شکل ظاهری

صندل لا انگشتی: صندل‌های مردانه مدل لاانگشتی در بین انواع وزن کمی داشته و جزء سبک‌ترین صندل‌ها به حساب می‌ آیند.

از نظر ظاهری این نوع صندل‌ها دارای قسمت‌های باز بیشتری هستند و به همین دلیل از محبوبیت خاصی برخوردارند.

  • صندل‌های مردانه لاانگشتی بیشتر برای مسافرت، استخر و کنار سواحل دریا برای آقایان کاربرد دارد. اگرچه صندل‌های لاانگشتی راحتی بیشتری را در زمان پوشیدن برای افراد فراهم می‌کنند، اما باید در نظر داشته باشید که این صندل‌ها را به صورت طولانی مدت نپوشید چراکه ممکن است دچار پادرد، آماس زردپی و بروز تاول در انگشتان پا شوید.
  • صندل مردانه اسپرت: صندل‌های مردانه مدل اسپرت از جمله شیک‌ترین، زیباترین و خاص‌ترین نوع صندل‌های مردانه هستند. تولیدی های صندل مردانه دوست دارند صندل مردانه با نوع پوششی که دارند هماهنگ و ست باشد، بر اساس سلیقه شخصی نمونه‌ای را برای خود انتخاب کنند.
  • صندل مردانه بند دار: صندل‌های مردانه مدل بنددار از لحاظ شکل ظاهری در قسمت پشت پا دارای بند هستند.

به همین دلیل شما در هنگام راه رفتن و پیاده روی با این نوع صندل راحتی بیشتری را احساس می‌کنید چراکه این بند مانع از خارج شدن پا از صندل می‌شود.

اگر به دنبال خرید صندل مردانه برای پیاده روی به مدت طولانی هستید، در بین مدل‌های بنددار نمونه‌ای را برای پوشیدن انتخاب کنید.

برای خرید صندل مردانه می توانید به صورت آنلاین به فروشگاه اینترنتی کفش صندل مراجعه کنید.

انواع صندل مردانه براساس جنس

  • صندل مردانه چرم: معمولاً صندل‌های مردانه با جنس چرم از جمله باکیفیت‌ترین و مرغوب‌ترین نوع صندل‌های مردانه محسوب می شوند.

این صندل‌ها با توجه به اینکه از چرم ساخته شده‌اند بسیار مقاوم بوده و پا در داخل آن عرق نمی‌کند و بو نمی‌گیرد. همان‌طور که می‌دانید چرم از جمله محصولات با قیمت بالا است و بنابراین صندل‌هایی که از چرم تولید می‌شوند.

  • صندل مردانه پلاستیکی: اغلب این نوع صندل ها از جنس پلاستیک ساخته شده اند که جنس PU، PVC ، EVA ، Rubber هستند. این نوع صندل های سبک وزن هستند، اما دوام کمتری دارند.

 

 

manager
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *