خرید کفش دخترانه شیک اسپرت

 

کفش های اسپرت کفش هایی هستندکه برای مدت طولانی استفاده می شوند. به طور مثال برای محلی به جز مهمانی، برای شروع بهتر است اولین انتخاب یک کفش اسپرت دخترانه باشد که کیفیت بالایی داشته باشد.

شما می توانید برای خرید کفش صندل و خرید کفش طبی به فروشگاه اینترنتی شهر صندل مراجعه کنید و از تنوع بالای محصولات دیدن کنید.

ویژگی های مهم کفش اسپرت کدام است؟

در گذشته کفش اسپرت بیشتربه عنوان یک کفش ورزشی شناخته می شده است. اما امروزه از این مدل کفش همه خانم ها در کمد خود یک جفت دارند. براساس راهنمای خرید کفش دو مشخصه برای برای کفش اسپرت ثبت شده است یکی راحتی و دیگری زیبایی که اولین نکته شیک بودن آن است که خانم ها در نظر می گیرند.

کفش های اسپرت از رنگ بندی بالایی برخوردار است، استفاده از کفش اسپرت می تواند از بروز دردهای مزمن پا جلوگیری می کند.

برای خرید کفش زنانه مجلسی و خرید کفش چرم مردانه می توانید به فروشگاه اینترنتی شهر صندل مراجعه کنید و از تنوع بالای کارها دیدن کنید.

  • کفش باید انعطاف داشته باشد: بهتر است کفش از انعطاف بالایی برخوردار باشد؛ برای تست بهتر است کفش را در دست بگیرید و پنجه و پاشنه را به هم نزدیک کنید اگر به راحتی تا شد و مشکلی نداشت می توانید آن را بخرید.
  • پنجه کفش راحت باشد: بهتر است قبل از خرید کفش را امتحان کنید و دقت کنید که قسمت انگشتان پا فشرده نباشد و از پنجه کفش تا شست پا 2 الی 3 سانت فاصله داشته باشد.
  • وزن کفش را بررسی کنید: کفش اسپرت باید حداقل وزن را داشته باشد به طوری که در زمان انجام حرکات ورزشی پا خسته نشود.
  • سایز کفش: بهتر است بدانید درزمان فعالیت زیاد و ورزشی پا کمی متورم می شود و بزرگتر می شود و امکان دارد پای اذیت شود پس بهتر است کفش کمی جا داشته باشد و تنگ نباشد.
  • لژ کفش: لژهای اسپرت باید طوری طراحی شده باشد که در زمان راه رفتن بتواند و از وارد شدن ضربه به پا جلوگیری کند. پس ترجیحاً لژ کفش باشد نرم باشد.

از یک کفش اسپرت چند استفاده نکنید

از آنجایی که کفش پیاده روی ساختاری سفت تری دارد و در حالکیه کفش دویدن قابلیت ارتجاعی بیشتری دارد و در با داشتن بالشتک های بیشتر در زیره کارایی بالاتری برای دویدن دارند. پس بهتر است اگر قصد پیاده روی دارید بهتر است یک جفت از هر دو نوع کفش اسپرت داشته باشید.

عمر کفش ورزشی را بدانید

یک جفت کفش دویدن باید بعد از 650 تا 550 کیلومتر دویدن عوض شود. اگر نتوانستید به مسافت کفش خود اعتماد کنید از پاشنه کفش اسپرت که خورده شده متوجه شوید که نیاز است به سراغ کفش تازه بروید.

انواع  مدل های اسپرت

  • مدل اسنکرز
  • مدل آتلانتیک
  • مدل راحتی اسنکرز
  • مدل نایک
  • مدل آدیداس

نایک

نایک بدون شک یکی از برندهای مشهور در کفش های ورزشی است. محال است به فروشگاهی بروید و از بین مدل های آن یکی را نپسندید.

نایک برای تمام سلیقه ها مدل تولید می کند.

آدیداس

یکی از رقیب های بزرگ که همیشه در برابر نایک قرار داشته است آدیداس است. این برند با همکاری طراحان زیادی توانسته مدل های زیادی را طراحی کندکه برای همه استایل ها مورد استفاده قرار بگیرد.

برند های معروف دنیا

کانورس، ونس، پوما، Saucony، Asics، Common Projecte ، New Balance ، Filing Pieces برندهایی هستند که کفش اسپرت زنانه را تولید می کنند.

سخن آخر

بعد از دقت کردن به ویژگی ها و نکاتی که گفته شده بهتر است تمام موارد را بررسی کنید و مطابق اصول بیان شده خریداری کنید و بهتر است حتماً کفشی که می خواهید بخرید تمام استانداردهای لازم را داشته باشد.

 

manager
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *