تفاوت کفش صندل و دمپایی چیست؟

تفاوت کفش صندل و دمپایی چیست؟

تفاوت کفش صندل و دمپایی چیست؟ >>> امروزه صندل یکی از پر طرفدار ترین پا پوش ها در دنیا می باشد که هر ساله مدل های متنوع و خلاقانه تری به بازار عرضه می شود.

صندل ها بهترین انتخاب برای فصول گرم سال می باشند که باعث خنک ماندن پاهای ما می شوند.

در هنگام خرید کفش صندل در نظر داشته باشید که کیفیت صندل های مورد استفاده شما بسیار مهم و حیاتی هست زیرا همان گونه که می دانید کف پا قلب دوم انسان می باشد و بسیاری از مشکلات کمر، زانو و پاها از نوع پا پوش های انتخابی شما شروع می شوند.

نوعی از صندل که به نام صندل طبی معروف شده اند امروزه بسیار مورد استقبال عموم قرار گرفته اند که با صندل های عادی تفاوت هایی مثل راحت تر بودن دارند.


اکنون خرید کنید : »» جدیدترین مدلهای کفش صندل زنانه ««

 

میزان محافظت از پا ها در صندل های مختلف متفاوت می باشد که نکته بسیار مهمی است.

امروزه بیشتر خانم ها برای خرید کفش صندل زنانه به علت تنوع زیاد در محصولات دچار سردرگمی می شوند، پیشنهاد می شود حتما از صندل های طبی استفاده کنید تا دچار مشکلات عضلانی نشوید.

صندل ها برای راحتی هر چه بیشتر پاها مورد استفاده قرار می گیرند و در مواردی مثل التهاب شدید فاسیای کف پا همیشه صندل های طبی پیشنهاد می شوند.

صندل هایی که کفی طبی ندارند ممکن است باعث مشکلاتی در پاها و کمر شما شوند. کفی های طبی برای افرادی که معضل پای دیبابتی دارند نیز مناسب است.

صندل های طبی تفاوت کفش صندل و دمپایی چیست؟

یکی از مهمترین ویژگی های صندل های طبی این است که صندل های طبی باعث می شوند نحوه راه رفتن شما بهبود یابد و کمتر و دیرتر خسته شوید.

قرار گرفتن پاها در موقعیت مناسب باعث می‌شود فشار خیلی کمتری روی قوزک پاها وارد شود.

صندل های فاقد کفی طبی باعث می‌شوند فشار روی کف پا و قوزک و همچنین کمر و ستون فقرات شما زیادتر شود.

صندل های طبی معمولاً توسط متخصصین برای افرادی که دارای مشکلاتی در پا و زانو و ساق پا دارند نیز توصیه می شود.


همچنین بخوانید >>> خرید کفش صندل طبی و چند نشانه که با آن می فهمیم پای ما به کفی طبی نیاز دارد


مزایای استفاده از صندل های طبی

  • استفاده از صندل های طبی در افراد باعث اصلاح فیزیک پاها می شود. صندل های طبی فشار را از روی قوزک پاها، زانو و کمر کاهش داده و استیل مناسب را با دیگر اعضای بدن برای ما فراهم می آورد.

  • صندل های طبی بسیار راحت و خوش فرم می باشند و زمان پیاده روی توسط صندل های طبی احساس آرامش به فرد دست داده و خیلی دیر تر خسته می شود. زمانی که شما با احساس آرامش پیاده روی می کنید متوجه خواهید شد که پیاده روی شما بسیار لذت بخش تر از قبل شده است و همچنین آسیب و فشار کمتری در سطوح شیب دار به پا ها و دیگر اعضای بدنتان وارد می شود.

  • صندل های طبی با داشته پاشنه ای استکانی شکل باعث می شوند پاهای شما بیش از حد نچرخد و آسیبی به پاهای شما وارد نشود. کنترل پاها نیز با داشته پاشنه های استکانی بسیار راحت تر می شوند.

  • کفی های صندل های معمولی بسیار نازک و معمولاً تخت هستند که دوام بسیار کمی دارند و همچنین از کف پاها به صورت کامل محافظت نمی کنند ولی در صندل های طبی این مشکل حل شده و کفی های صندل های طبی طوری طراحی شده اند که بسیار مقاومت و همچنین کاملاً از پاهای شما محافظت می کنند.

  • از دیگر مزایای استفاده از صندل های طبی می توان به خنک نگه داشتن پاها اشاره کرد. در پیاده روی های طولانی کفش ها باعث گرم شدن کف پا می شوند و پاها در کفش ها بسیار عرق می کنند در صورتی که با استفاده از صندل های طبی مسافت های طولانی را بدون گرم شدن پاهای خود می توانید طی کنید.

شما می توانید برای جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه خود از فروشگاه اینترنتی کفش صندل خرید خود را بصورت خرید اینترنتی کفش صندل انجام داده و از مزایای آن بهره مند شوید.

manager
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *