روش نگهداری از انواع کفش های مردانه

روش نگهداری از انواع کفش های مردانه، اکثر اقایان ؛ بعد از خرید کفش ، کیف و یا لباس ، به فکر روش های نگه داری ان ها هستند . برای نگهداری هر جنس کفش ؛ روش های متفاوت و مختلفی وجود دارد که می خواهیم در این مقاله شما را با این روش های نگهداری اشنا کرده تا بتوانید برای کفش های خود عمر مفیدی را بسازید . اگر شما هم علاقه مند به تمیز شدن کفش و عمر کردن کفش هایتان هستید ، در ادامه همراه ما باشید . . .

روش نگهداری از انواع کفش های مردانه

لوازم و وسایل نگهداری از کفش

در ابتدا برای نگهداری کفش های خود ؛ نیاز به لوازمی دارید که در ادامه تک تکشان را به همراه روش استفاده به شما معرفی می کنیم

  • واکس :

واکس های بسیار متنوعی برای نگه داری از کفش موجود است . وظیفه نرم نگه داشتن جنس رویه کفش را دارند و باعث جلوگیری از خشک شدن کفش و شکسته شدن جنس کفش می شوند .  به دلیل نرم کردن و مرطروب نگه داشتن رویه کفش ؛ باعث طول عمر کفش می شوند .

  • برس :

اگر شما هم کفش هایتان در معرض گرد و غبار است ؛ بهترین روش برای جلوگیری از اسیب دیدن به کفش ، استفاده از برس کفش است . برس های کفش به راحتی گرد و غبار را از روش کفش پاک می کنند و دومین وسیله خوب برای نگه داری از کفش برس کفش است .

  • پاشنه کش :

اگر به پشت کفش ها دقت کنید کنید ؛ میبینید که اکثر ان ها چروک و شکسته شدند . دلیل این شکستگی پشت کفش ؛ استفاده نکردن از پاشنه کش است و اکثر افراد از انگشتان خود برای پوشیدن کفش استفاده می کنند که در این مواقع قسمت پشت کفش لا می خورد و شکسته می شود . این امر علاوه بر ظاهر بد کفش ، باعث خرابی کفش هم می شود .

  • کاور :

یک روش دیگر هم برای جلوگیری از نشستن گرد و غبار بر روی کفش هم وجود دارد که ان روش هم استفاده از کاور کفش است . کاور کفش یک کیسه ای است که معمولا از جنس پارچه تولید می شود . کفش های خود را درون کاور قرار داده و سر ان را برای جلوگیری از ورود گرد و غبار میتوانید ببنید . این روش هم بسیار راحت و محبوب است .

روش نگهداری از انواع کفش های مردانه

  • قالب داخلی کفش :

استفاده از قالب های داخلی ؛ بسیار در دفرمه نشدن کفش به شما کمک می کند و باعث می شود ظاهر کفشتان حفظ شود . قالب های داخلی کفش را در مواقعی که دیگر نمی خواهید کفشتان را بپوشید درون کفش قرار دهید .

  • جا کفشی :

جا کفشی هم نقش بسیار مهمی در مراقبت از کفش ها دارد . باید به شما بگوییم ، تابیده شدن نور مستقیم افتاب بر روی کفش ، باعث خشک شدن ، سخت شدن و شکننده شدن رویه کفشتان می شود . پس کفش هایتان را برای دوری از نور افتاب در جا کفشی قرار دهید .

  • اسپری ضد اب :

اگر شما هم نمی دانید در هنگامی که هوا بارانی است ، چگونه از کفش خود مراقبت کنید ، به شما پیشنهاد می کنیم از اسپری ضد اب برای جلوگیری از خیس شدن کفش استفاده کنید .

نتیجه گیری:

اگر می خواهید که در هزینه هایتان برای خرید کفش های گران قیمت، صرفه جویی به عمل آورید. بهتر است که به خوبی از کفش هایتان نگهداری و مراقبت کنید.

نگهداری کردن درست و اصولی از کفش ها، نه تنها باعث کارکرد بیشتر کفش ها خواهد شد. بلکه سلامتی پاها و کفش ها را نیز به خوبی تضمین خواهد کرد.

در این مقاله، تمام نکاتی را که برای مراقبت و نگهداری از کفش ها مردانه لازم و ضروری دانسته ایم، برای کاربران عزیز بیان کرده ایم. با مطالعه این مقاله و مقاله های دیگر از این قبیل، مراقبت و نگهداری صحیح از کفش هایتان را به خوبی یاد بگیرید.

 

manager
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *