خرید انواع دمپایی لاانگشتی ویژه آقایان

خرید انواع دمپایی لاانگشتی ویژه آقایان، با رسیدن فصل تابستان بر گرم شدن هوا، یکی از آیتم‌های بسیار پر کاربرد در استایل های تابستانی انواع صندل می‌باشند. صندل‌ها به عنوان یکی از جایگزین‌های کاربردی برای کفش‌ها به حساب می‌آیند و علاوه بر زیبایی منحصر به فرد، راحتی زیادی را نیز به همراه دارند. همه افراد فارغ از سن و جنسیت می‌توانند از صندل استفاده کنند. این وسیله کاربردی دارای تنوع بسیار زیادی بوده و هر کدام از آنها دارای ویژگی‌های مخصوصی هستند.

خرید انواع دمپایی لاانگشتی ویژه آقایان

صندل های مردانه از لحاظ شکل ظاهری

  • صندل مردانه جلو باز

این مدل از صندل‌های چرم که بیشتر شاهد آن‌ها هستیم، دارای قسمت جلویی باز هستند و پا به‌صورت آزاد در آن‌ها قرار می‌گیرد. این صندل‌ها بسیار راحت هستند و به دلیل وجود جریان هوای خوب در داخل صندل، از عرق و بوی ناخوشایند جلوگیری می‌کنند.

  • صندل مردانه بند دار

این نوع صندل‌ها در قسمت پشت صندل دارای بندی هستند که به پا متصل می‌شوند. این بند باعث می‌شود پا به‌طور محکمی در صندل قرار بگیرد و از خروج آسان پا از داخل صندل جلوگیری می‌کند.

  • صندل مردانه بدون بند

این نوع صندل‌ها بدون هیچ بندی هستند و قسمت جلویی آن‌ها شبیه به دمپایی است. در بعضی مدل‌ها، انگشتان پا در حلقه‌های چرمی قرار می‌گیرند تا صندل را در محل خود نگه دارند. این صندل‌ها اغلب طرح‌ها و استایل‌های ساده‌تری دارند.

  • صندل مردانه لا انگشتی

صندل لاانگشتی چرم نوع خاصی از صندل‌ها است که به اسم فلیپ فلاپ نیز شناخته می‌شوند. این نوع صندل‌ها معمولاً متشکل از یک کف صاف هستند که توسط بند Y شکل  بر روی پا نگه داشته می‌شود. دو طرف بند Y شکل به اطراف کفی متصل می‌شوند و یک سر آن توسط یک بندک که از بین انگشتان اول و دوم پا عبور می‌کند به کفی محکم می‌شود.صندل لاانگشتی چرم به عنوان رفیق تابستانه پا شناخته می‌شود.

 انواع صندل مردانه لا انگشتی

  • دمپایی لاانگشتی چرم:

خرید انواع دمپایی لاانگشتی ویژه آقایان این مدل از دمپایی های لاانگشتی ، دارای جنس چرم می باشند . کیفیت بسیار خوبی دارند و هم برای خانه و هم برای بیرون از خانه مناسب هستند . منظور از جنس چرم هم قسمت رویه ی دمپایی می باشد که بند به آن وصل است و روی پا قرار می گیرد. در صورت استفاده ی درست طول عمر نسبتا طولانی هم دارند.

  • دمپایی لاانگشتی پلاستیکی:

این دمپایی ها  جنس رویه و کفی آن ها از پلاستیک ساخته شده است . قیمت آن ها نسبت به مدل قبلی ارزان تر است.

  • دمپایی لاانگشتی بافت:

این مدل زیبایی خاصی دارد چرا که روی آن ها به حالت بافته شده است و نمای خاصی به پاهای شما می بخشد . قیمت آن ها هم بستگی به کفی دمپایی دارد، یعنی اگر کفی آن از جنس پلاستیکی باشد ارزان تر و اگر جنس دیگری داشته باشد، گران تر خواهد بود.

  • دمپایی لاانگشتی پارچه ای:

جنس رویه ی این مدل از پارچه ساخته شده است و نسبت به مدل های قبل دوام و طول عمر کمتری دارند ، چون هر لحظه ممکن است، پارچه ی موجود بر روی آن دچار پارگی شود . قیمت این مدل هم ارزان می باشد و می تواند برای استفاده ی روزمره در خانه مناسب باشد.

خرید انواع دمپایی لاانگشتی ویژه آقایان

مهم ترین نکات در خرید دمپایی لا انگشتی

  • سایز محصول:

یکی از مواردی که باید به آن دقت بسیار زیادی داشته باشید ، سایز آن است. معمولا صندل لاانگشتی که در بازار عرضه می شود اگر سایز کوچکتر برای شما تهیه شود ، می تواند باعث آسیب دیدن انگشت شصت شما شود و در صورتی که بزرگ تر از سایز پای شما باشد  ، می تواند راه رفتن را برای شما سخت تر کند و از این روی توصیه می شود که دمپایی مورد نیاز با سایز پای خود را انتخاب و خریداری نمایید .

  • بند :

یکی از مهم ترین مواردی که باید به آن دقت داشته باشید ، جنس بند صندل دمپایی می باشد . اگر بند صندل لاانگشتی  با کیفیت نباشد ، به دلیل پارگی یا از کار افتادگی شما مجبور می شوید که صندل خود را دور بیندازید.

  • راحتی :

شکل ظاهری محصول می تواند نشان دهنده راحتی آن باشد . انتخاب یک برند خوب و مناسب که قیمت مقرون به صرفه داشته باشد را می توان یکی از مهم ترین شیوه های انتخاب صندل لاانگشتی راحت دانست که در دسترس شما می باشد.

  • طرح صندل :

سلیقه و ظاهر برای شما باید اهمیت داشته باشد و از این روی توصیه می کنیم که طرح صندل را پیش از خرید حتما مد نظر داشته باشید و بهترین محصول را خریداری کنید .

 

 

 

 

 

manager
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *