چند نمونه از جدیدترین صندل های جذاب دخترانه

اکنون خرید کنید : »» جدیدترین مدلهای کفش صندل زنانه ««

زمانی که هوا گرم می شود اغلب خانم ها و دختران به فکر خرید صندل زنانه هستند و دوست دارند از فروشگاه اینترنتی کفش صندل دیدن کنند و خرید صندل خود را انجام دهند.

صندل های دخترانه موجود در بازار از تنوع بالایی برخوردار هستند. امروزه صندل های دخترانه با رزق برق زیاد هستند و مدل ها و طرح های مختلفی دارند. مثل باربی، دیزنی، فوتفون، پوما، کروکس، آدیداس این مارک جذابیت زیادی دارند و در بین دختر خانم ها طرفدار زیادی دارند.

در کمد هر خانمی را بگردید لا اقل یک جفت کفش پاشنه بلند پیدا می شود. این کفش ها استایل متفاوتی را به خانم ها می دهد.

کفش پاشنه بلند می تواند باعث کشیده تر شدن پاها و جذاب تر شدن فرم بدن خانم ها شود؛ اما باید در زمان پوشیدن و راه رفتن دقت کافی را داشته باشند. پس بهتر است در زمان خرید کفش صندل زنانه دقت کافی را داشته باشید تا پاهایتان در زمان پوشیدن آن ها اذیت نشود.

پوشیدن کفش پاشنه بلند می تواند اعتماد به نفس خانم ها را بالاتر ببرد اما باید گفت که راه رفتن با آنها خیلی ساده هم نیست.

در زمان خرید کفش صندل اگر پاشنه دار انتخاب می کنید از تمام زوایا آن را بررسی کامل کنید.

یک صندل خوب چه خصوصیاتی دارد؟

  1. در زمان راه رفتن در پا بسیار راحت است و پا در آن احساس ناراحتی ندارد.
  2. بند نگه دارنده یا بند رویه آن باید از جنس با دوامی باشد که در زمان پیاده روی یا راه رفتن به مدت طولانی پاره نشود و همینطور راحت باشد.
  3. کفی آن باید نرم باشد و قابل انعطاف و اگر ممکن است طبی انتخاب شود.
  4. زیره آن باید در برابر سایش مقاوم باشد و شیارهایی مناسب و ناهمواری برای سطوح داشته باشد که از لیز خوردن جلوگیری کند.
  5. یکی از این صندل های پر طرفدار صندل لا انگشتی است که در رنگ های شاد و متنوع و تخت و بدن پاشنه در بازار وجود دارد.
  6. اگر می خواهید ضربه ای به پایتان وارد نشود بهتر است در زمان خرید صندل از کفش های صندل جلو بسته خرید کنید. تا پوششی در قسمت جلویی پا و انگشتان پا و پاشنه پا باشد تا از پای شما محافظت کند.
  7. اگر در مواقعی دچار سوزش شدید پا شدید و این سوزش به کف پا و یا در پاشنه پا احساس شد می تواند عوارض پوشیدن صندل غیر استاندارد باشد.
  8. توصیه دیگر اینکه اگر قصد خرید اینترنتی کفش صندل را دارید حتماً به سایز آن توجه کنید.

معرفی انواع مدل صندل زنانه

صندل بند دار: این نوع از صندل بندهای زیادی دارد و می تواند از لیز خوردن پا در کفش جلوگیری کند تا پا در کفش به عقب یا جلو نرود و محکم در صندل بماند.

صندل تخت: این نوع صندل بسیار راحت است و برای مدت زمانی زیادی می شود از آن استفاده کرد و برای راه رفتن مناسب است. به این دلیل که زیره بسیار راحتی دارد. برای انجام کارهای روزمره و مجالس و مهمانی ها هم مناسب است.

صندل لژدار: طراحی آن به گونه ای است که در زیر کفش از قسمت انگشتان تا پاشنه پا کفی یک سره در نظر گرفته شده و برای خانم هایی که دوست دارند صندلی را بپوشند که قدشان را بلند تر نشان دهد و پا را هم اذیت نکند مناسب است. برای استفاده با لباس های بلند هم بسیار شیک است.

صندل جلو باز: معمولاً از این نوع صندل بیشتر برای روی فرش استفاده می شود و برای بیرون از منزل هم کاربرد دارد. اگر دوست دارید صندل را بدون جوراب استفاده کنید تا به استایل لباس شما بیاید این نوع صندل بسیار مناسب است.

 

manager
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *