خرید کفش صندل مجلسی زنانه

 

با آمدن فصل تابستان کفش های صندل پر فروش و محبوب می شوند. کفش صندل نه تنها باید راحت باشد بلکه در کنار راحتی باید شیک و زیبا باشد. همان‌طور که در جریان هستید بانوان معمولاً به دنبال زیبایی و خوش استایل بودن هستند و حالا فکر کنید کفش صندل شیک، به استایل شما چه کمکی خواهد کرد.

یکی از ویژگی هایی خوب که در خرید کفش صندل باید در نظر داشته باشد این است که هرچه بیشتر پا را پوشش دهد ضرر کمتری بر روی کمر و پا وارد می‌کند. مگر آنکه صندل در کنار زیبایی، طبی هم باشد. اگر شما خرید اینترنتی کفش صندل را ترجیح می‌دهید حتماً با دقت مطالب درج شده را بخوانید تا انتخاب درستی داشته باشید.

به شما پیشنهاد می شود برای خرید اینترنتی کفش صندل حتما به فروشگاه اینترنتی کفش صندل معتبر و قابل اعتماد مراجعه کنید، زیرا سلامت پا یعنی سلامت قلب دوم شما بسیار از ظاهر کفش مهم تر می باشد.

در ادامه چند نمونه از کفش های مجلسی صندل مجلسی معرفی خواهیم کرد.

  • صندل H&M مدل 0872006001

این کفش دارای لژ یکسره می باشد، بسیار مناسب برای بانوانی که می‌خواهند قد بلندی داشته باشند. جنس کفش از پارچه، نخ، پلی اورتان، پلی استر است. این کفش مخصوص مجالس مهمانی می باشد. دارای طراحی بسیار شیکی است که در پا جذابیت بیشتری به استایل شما وارد می‌کند.

  • صندل SZ01

این محصول پاشنه مستطیل شکلی دارد که از فشار بر روی ستون فقرات، کمر درد شدن، درد در پاشنه پا جلوگیری می‌کند. جنس کفش از چرم مصنوعی می باشد. با این صندل مجلسی می‌توانید استایل های شیک بزنید. صندل SZ01 با کت و شلوار ترکیب بسیار زیبایی می‌توان ساخت. جنس کفی کفش از پی وی سی و پلاستیک می باشد.

  • صندل تسا T19

جنس صندل از چرم مصنوعی است و مناسب برای استفاده روزمره و مجالس می باشد. پاشنه های نسبتاً باریکی دارد و به دلیل داشتن طرح زیبا و سنگینی که دارد با بیشتر استایل ها می‌توان آن را ترکیب کرد. کفی کفش از مواد مصنوعی ساخته شده است.

  • صندل ونسا 9945

ساده بودن این مدل باعث شده خاص به نظر بیاید به همین دلیل بسیار محبوب و پر فروش می باشد. صندل ونسا داری رنگ های مختلفی است که می‌توانید با توجه به رنگ استایل خود خریداری کنید.

جنس صندل از چرم مصنوعی است و مناسب برای استفاده روزانه و مهمانی ها می باشد. همان‌طور که در صندل های بالا گفتیم پهن بودن پاشنه کفش باعث می شود از درد های کمر و پا بکاهد. صندل ونسا هم نیز دارای پاشنه پهن است.

بسیاری از خانم ها هنگام خرید کفش صندل زنانه، تنها به زیبایی کفش نگاه می کنند، در حالی که فاکتور هایی که برای سلامت پا نیز لازم است را باید کفش ها دارا باشند.

  • صندل GLO3171

اگر به دنبال صندل هایی هستید که گیره داشته باشد و هنگام راه رفتن تکان نخورد این مدل مناسب شما است. با بندی که در قسمت ساق پا دارد از لق زدن هنگام راه رفتن و پیچ خوردگی پا جلوگیری می‌کند. پاشنه این کفش نه زیاد پهن است نه زیاد باریک. با لژی که در قسمت جلویی کفش دارد باعث می شود پاهای شما احساس راحتی بیشتری کنند و از درد در سر پا و انگشتان جلوگیری می‌کند.

جنس صندل چرم مصنوعی است. مناسب برای مجالس مهمانی می باشد.

  • صندل هما

صندل هما جذابیت زیبایی به پاهای شما می دهد و با لباس های مجلسی عروسکی بسیار جذاب می شود.

همچنین می‌توانید در استفاده های روزانه نیز از این صندل استفاده کنید. جنس صندل نبوک می باشد. دارای پاشنه پهن و قسمت جلوی صندل به صورت نوک تیز طراحی شده است.

  • صندل اسکچرز BLK 38527

جنس صندل از پارچه می باشد مناسب استفاده روزانه و مخصوصاً در هوای گرم تابستان است.

دارای طراحی ساده است. این مدل لژ یکسره دارد. جنس پاشنه از پلاستیک است به همین دلیل راه رفتن را برای شما بانوان بسیار راحت می‌کند. خرید کفش صندل از مدل ذکر شده می تواند برای روفرشی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

  • صندل 1252B

به دلیل داشتن پاشنه های بلند و همچنین پوشیده بودن صندل، آن را در بین بانوان خاص پسند بسیار محبوب کرده است.

جنس صندل از چرم مصنوعی می باشد. قابل استفاده در مجالس عروسی است. یکی از نکات خوب این کفش این است که به دلیل پوشیده بودن آن از تلوتلو خوردن و پیج خوردن ساق پا جلوگیری می‌کند.

  • صندل MHR-369W

این مدل صندل بسیار مناسب برای پیاده روی و خرید کردن می باشد. چراکه لژ پلاستیکی این صندل از فشار آمدن به کف پا جلوگیری می‌کند و هنگام راه رفتن احساس بی نظری به شما می دهد. جنس این کفش از پی وی سی می باشد.

شما می توانید با خرید اینترنتی کفش صندل از فروشگاه اینترنتی کفش صندل، بسیار آسان و ساده خرید خود را انجام دهید و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

 


راهنمای خرید این مقاله

»»  خرید اینترنتی انواع کفش صندل

»» خرید بهترین کفش صندل زنانه

 »» خرید بهترین کفش صندل مردانه ارزان


 

manager
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *