معرفی چند مدل از صندل های فلیپ فلاپ مردانه

اکنون خرید کنید : »» جدیدترین مدلهای کفش صندل زنانه ««

صندل های فلیپ فلاپ یکی از گزینه هایی است که باید در کمد لباس هر مردی باشد. با استفاده از صندل های فلیپ فلاپ می توانید از پاهای خود را در روز های گرم سال خنگ نگه داشته و از تابستان نهایت لذت را ببرید.

همچنین صندل های فلیپ فلاپ، برای استفاده در کنار ساحل هم بسیار عالی هستند. در ادامه به معرفی چند از صندل فلیپ فلاپ مردانه اشاره خواهیم کرد.

برای خرید صندل مردانه می توانید به فروشگاه اینترنتی کفش صندل مراجعه کنید و از تنوع مدل های صندل مردانه دیدن کنید.

درباره انواع صندل فلیپ فلاپ

بدون تحریک انگشتان پا: اگر صندل های فلیپ فلاپ انگشتی را به دلیل داشتن بند در بین انگشتان نمی توانید تحمل کرده و موجب ناراحتی در قسمت انگشت پای شما می شود، می توانید از مدل نایک کاوا استفاده کنید. این مدل انگشتی نمی باشد و به راحتی می توانید از آن استفاده کرده و از آزادی حرکت انگشتان خود لذت ببرید.

سبک کامو: این نوع صندل را می توانید به راحتی با شلوار جین ست کنید.

با بالشتک: بعضی از مدل های صندل فلیپ فلاپ، دارای بالشتک هستند که این ویژگی باعث خواهد شد در پیاده روی های طولانی تر، احساس خستگی نکنید، همچنین این مدل را می توانید با لباس های راحتی خود بپوشید.

پشتیبانی قوس و بندهای عریض: این مدل از صندل که دارای بندهای پهن با پشتیبانی از قوس است،  دارای زیره ی ضد لغزش می باشد. این صندل را می توانید در فضای باز، اطراف خانه و حتی استخر استفاده کنید.

 

مدلUGGS : این مدل از صندل فلیپ فلاپ، برای فصل تابستان یک گزینه عالی و راحتی است که در رنگ های سیاه و قهوه ای ارائه شده است. شما می توانید این مدل را با هر لباس غیر رسمی تابستانی خود بپوشید.

مدل Star War : این فلیپ فلاپ که در رنگ های ترکیبی آبی و سفید و مشکی ارائه شده است، می توانید آن را با شلوار جین یا شلوارک و با تی شرت مورد علاقه خود بپوشید.

مدل ساحلی: این مدل از صندل فلیپ فلاپ می تواند به خوبی با لباس ساحلی ست شود.

صندل Volcom Recliner : این مدل نسبت به سبک های دیگر، متفاوت است. این صندل بالشتکدار، دارای بندهای جیر بسیار بادوام است، این مدل به خوبی با تیشرت، شلوارک و شلوار جین هماهنگ خواهد شد.

سبک و راحت: این مدل در 5 رنگ ارائه می شود و تقریباً با هر لباس معمولی هم خوانی دارد.

این صندل می تواند با شلوارک، شلوار جین به خوبی ست شود. این فلیپ فلاپ به دلیل داشتن بندهای آستری و زیره لاستیکی، از راحتی بسیار زیادی برخوردار است.

فلیپ فلاپ ها در مدل های بسیار زیادی در بازار وجود دارند. می توانید هر کدام با توجه به سلیقه خود انتخاب و خریداری کرده و آن را درمکان هایی مانند ساحل، استخر و محیط خانه خود استفاده کنید. برای خرید انواع صندل می توانید به فروشگاه اینترنتی کفش صندل مراجعه کنید.

مدل لا انگشتی فلیپ فلاپ: نوع متداولی از پوشش پاها هستند که دارای رویه‌ی با یک زبانه Y شکل هستند. این زبانه از بین انگشت شست و انگشت های کناری شروع شده و به کناره‌های پا می‌رسد. نوع صندل آن به جز این زبانه‌ی کوچک دارای یک بند به دور مچ است و البته در بعضی از موارد کفی‌های ضخیم تری دارد.

تاریخچه دمپایی لا انگشتی

این سبک از صندل توسط بسیاری از فرهنگ‌ها در سراسر جهان در زمان‌های مختلف پوشیده شده‌اند.

نمونه‌های تاریخی موجود به مصر باستان به ۱۵۰۰ سال قبل از میلاد برمی گردد. فلیپ فلاپ مدرن زوری ژاپنی سرچشمه می‌گیرد، زوری‌ها پس از جنگ جهانی دوم، توسط سربازان از ژاپن به ایالات متحده آورده شدند و بعد از مدتی محبوبیت پیدا کردند. دمپایی انگشتی از دهه ۱۹۶۰ میلادی کفش‌های تابستانی پرطرفداری بودند که هم زن‌ها و هم مرد‌ها می‌پوشیدند.

manager
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *